Fitness Seller

Monster Energy (Ultra Zero)

Prima!

IMG_20200919_102239_348.jpg
Ik wist niet dat Burn nog bestond 😂

Zag ze bij Leann zo niet, maar bij Wayofhealth besteld. Zie ze vanzelf binnenkomen :D
Als de energy van dezelfde kwaliteit is als de whey qua smaak wordt het een topper. Overal schieten Energy's de markt in en ze worden steeds toegankelijker. Persoonlijk best blij mee :o
Oh dacht dat ze bij theleann waren maar kan ik me ook in vergissen. Ben benieuwd ernaar. Die whey lijkt me ook wel eens nice om te proberen :rolleyes:
Benieuwd wat je vindt van die ghost energy!

Had deze nog niet eerder gehad, toevallig in de spar tegengekomen. Valt niet tegen, smaakt goed! :)
image.jpg

Skäl

20200921_133030.jpg

-

Laatst bewerkt:
34D43E6D-3023-4D95-9450-32D15D449BB5.jpeg
A6C49A5F-9351-47F2-8EBE-F9A043A126CF.jpeg

Ik hou van mangosmaken en was hier best benieuwd naar:

7,5/10! Oprecht heel chill qua smaak. Je proeft allereerst een tropicalsmaak die niet direct mango is waarna de nasmaak echt mango inkickt. Bevat koolzuur maar gelukkig niet zoveel. Wel drinken waarvan je mond wat slijmeriger wordt, als jullie begrijpen wat ik bedoel.

Op warme dagen als vandaag smaakt ie heerlijk, in de winter zou ik m skippen voor een monster. De keuze om geen kleurstoffen toe te voegen zie je direct, de drank is transparant. Al zou het wel leuk zijn om ze een eigen kleur te zien hebben.

eindconclusie: erg lekker, leuke toevoeging aan het assortiment maar zijn prijs nu niet waard. Kan niet op tegen Monster.

Hmm ik vond Rockstar en Raze juist allemaal minder dan monster omdat het minder koolzuur bevatten.

Bij Monster vind ik het ook top, maar deze smaak valt dan denk ik een beetje weg erdoor.

tbh nog geen rockstar gehad die ik überhaupt te drinken vond

Ik zit in een online college met een blik monster. Reageert iemand in de chat: lekker blikje. Heel gesprek over monster, kapt de docent het af want het is niet interessant en leidt af :roflol:

Terug
Naar boven