MarkGripStrength
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3.402
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag deze inclusief light gezien in de Lidl van duitsland. Ook nog een light variant met cocos geloof ik, smaakte gewoon naar normale energy.Vanaf maandag deze in de aanbieding bij de Lidl, ik heb daar nog geen 0,5l blikjes gezien.
![]()
Hier in NL hadden ze enkel de normale in 0,5L, niet de light/zero helaas.Vandaag deze inclusief light gezien in de Lidl van duitsland. Ook nog een light variant met cocos geloof ik, smaakte gewoon naar normale energy.
Ja, het is best lastig de Pepsi smaak nog verder te verkloten.![]()
.Toch verkiest het merendeel van de mensen Pepsi boven Coca Cola bij een blinde test.
Nog maar net op hbo zeker.

100% eens. Pepsi max cherry en ginger ziin ook fantastischGeen energy drink weliswaar maar wel fucking nice!
Eens te meer een bevestiging dat Pepsi Coca Cola in haar reet neukt. Al die cola’s met smaakjes zijn bij Pepsi echt 10000000000x beter. In Russia heb je nu lime, cherry, mango en vanilla. Vind ze eigenlijk allemaal heel chill maar mango en vanilla zijn wat mij betreft het beste.
Je bent in ieder geval wel inb4 "uni is te moeilijk ik ga toch hbo doen"
Het beste doe je helemaal geen opleiding en ga je het criminele circuit in. Kom je veel verder mee in het leven.
Ach, het is maar wat je ver noemt, Norgerhaven is voor waar ik woon niet heel erg ver.