Fitness Seller

Monster pre workout 1.3dmaa, paar vragen

Bezoekers in dit topic

Ik heb nog wel even een vraag over de monster pre workout 1.3dmaa. De persoon waar ik het van kocht zei dat ik 2 uren voor het innemen niks meer mag eten, omdat je dan misselijk wordt. Is dat echt zo? Wil het niet zelf uittesten namelijk Met mijn huidige voedingsschema moet ik om de 2/2,5 uur eten en begin ook goed honger te krijgen als ik 2/2,5 uur eet. Heb het nu 2 keer geprobeerd, maar het traint niet fantastisch op een lege maag...
 
Krijg al een zware adem op 1 schepje serieus spul
 
ben nu wel benieuwd of deze devils shot overtreft dan. iemand een link of iets? :P
 
ben nu wel benieuwd of deze devils shot overtreft dan. iemand een link of iets? :P

Devils shot was/is idd goed maar wel prijzig natuurlijk. Komen ook altijd wat verzendkosten bij dus steeds +- 50EUR voor een potje...

Het is wel al even geleden dat ik nog een PWO kocht, is Devils Shot nog steeds even goed als pakweg 1 jaar geleden? Zelfde ingrediënten?
 
Devils shot was/is idd goed maar wel prijzig natuurlijk. Komen ook altijd wat verzendkosten bij dus steeds +- 50EUR voor een potje...

Het is wel al even geleden dat ik nog een PWO kocht, is Devils Shot nog steeds even goed als pakweg 1 jaar geleden? Zelfde ingrediënten?

ja zelfde formule nog alleen nu wel andere smaak heb nu cola en idd redelijk prijzig maar bestel ook meteen voor een vriend en krijg per bestelling ook een shitload aan stamples erbij lijkt wel steeds meer te worden xD
 
Heb de monster Pwo ook maar via Marktplaats gehaald. Effect was echt bizar, was ook veel te lang geleden dat ik noxi had gebruikt.

Kreeg er een extreem goede focus van, muziek kwam wat intenser binnen. Kon niet stilstaan, verhoogde hartslag, m'n mond maakte geen speeksel meer aan waardoor ik flink dorst kreeg en na het trainen flinke koude rillingen over heel m'n lijf. :p
 
Hoeveel mg dmaa zit er dan precies in die devil's shot of Monster?Of is het weer een blend?
 
2 flinke scheppen pakken
 
gewoon eten voordat je gaat trainen. sowieso uur van te voren anders is het ook zonde van je training. Pre workout is een suplement dus toevoeging en je zou er niks om moeten laten om het te nemen. Uitkijken met te hoge dosering van monster want hij is echt extreem hahaha.
 
gewoon eten voordat je gaat trainen. sowieso uur van te voren anders is het ook zonde van je training. Pre workout is een suplement dus toevoeging en je zou er niks om moeten laten om het te nemen. Uitkijken met te hoge dosering van monster want hij is echt extreem hahaha.
Zo extreem vind ik hem niet
 
Ik heb m ook sindskort. Monster 1.3 Dmaa
Typisch kenmerken van amfetamine.
Steeds pissen, horny, totaal geen eetlust, muziek wordt intenser, snel geïrriteerd, depri na uitwerking.
Een soort van kortwerkende speed lijkt het wel. Bijzonder spul.
 
Ik heb m ook sindskort. Monster 1.3 Dmaa
Typisch kenmerken van amfetamine.
Steeds pissen, horny, totaal geen eetlust, muziek wordt intenser, snel geïrriteerd, depri na uitwerking.
Een soort van kortwerkende speed lijkt het wel. Bijzonder spul.
vind er echt geen drol aan :roflol:
 
vind er echt geen drol aan :roflol:

Qua trainen had ik er ook iets meer van verwacht. 1 scoop is te weining voor mij. 2 scoops merk ik wel.
 
ben nu wel benieuwd of deze devils shot overtreft dan. iemand een link of iets? :P
Ik kan bevestigen dat dit een van de heftigste pwo's is. Boven jack3d en noxi.

Vandaag om 13:00 genomen. Wat minder is, is de erge crash die je ervan krijgt.
 
Laatst bewerkt:
Iemand een link of een bron waar ik het kan bestellen?
 
Hmmm. Even geen Monster op marktplaats. Kut.
Heb geen trek meer in die slappe devils shot.
 
Hmmm. Even geen Monster op marktplaats. Kut.
Heb geen trek meer in die slappe devils shot.

devils shot vind ik lekkerder dan Monster hoor haha
 
Back
Naar boven