XXL Nutrition

Monster pre workout 1.3dmaa, paar vragen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hoeveel mg dmaa zit er dan precies in die devil's shot of Monster?Of is het weer een blend?
Ik heb het hier volgens mij al aangegeven, maar ik zal het nog een keer zeggen. 180 mg. dmaa
 
Ik heb het hier volgens mij al aangegeven, maar ik zal het nog een keer zeggen. 180 mg. dmaa

per scoop...."? dan snap ik wel dat ie hard aan komt ja :roflol:
 
  • Like
Waarderingen: ROVA
per scoop...."? dan snap ik wel dat ie hard aan komt ja :roflol:

dat is per scoop ja haha.. best gezond joh en dan vooral 2 scoops pakken.. :engel:
 
Ik begrijp je punt! Degene die dit stofje kennen weten wel dat het goed kan kloppen wat ik zeg. Ik weet toevallig wat er in zit en daar ga ik verder niet dieper op in.
De sterkste pre workouts van vroeger met dit stofje zaten meestal tussen de 100 en 160 mg. Deze is sterker.. dus reken maar uit.
 
Ik begrijp je punt! Degene die dit stofje kennen weten wel dat het goed kan kloppen wat ik zeg. Ik weet toevallig wat er in zit en daar ga ik verder niet dieper op in.
De sterkste pre workouts van vroeger met dit stofje zaten meestal tussen de 100 en 160 mg. Deze is sterker.. dus reken maar uit.
en hoe komt ji dat je het weet wat erin zit?
 
Dit product komt gewoon uit NL en het is een klein landje... ik heb niet de behoefte om me verder te verantwoorden. Het is puur bedoeld om even rekening te houden met je dosering voor de mensen die het wel geloven.
 
wat is een normale dosering dmmaa dan
 
Dit product komt gewoon uit NL en het is een klein landje... ik heb niet de behoefte om me verder te verantwoorden. Het is puur bedoeld om even rekening te houden met je dosering voor de mensen die het wel geloven.
Komt niet uit NL
 
vol verwachting ook maar een potje monster besteld,vandaag een opgehoopte scoop gebruikt maar ik heb er werkelijk helemaal niks van gemerkt!!
???
 
De verkoop lijkt door een Nederlander hier te worden gedaan. Of het dan geïmporteerd wordt al dan niet maakt niet zoveel uit. Vind het sowieso maar opvallend de laatste tijd al dat gehype van die Monster pre-workout. Voor mij een reden om het niet te kopen.
 
vol verwachting ook maar een potje monster besteld,vandaag een opgehoopte scoop gebruikt maar ik heb er werkelijk helemaal niks van gemerkt!!
???


Niks merken van 200mg dmaa, vaak aan de pillen?
 
Maak eens foto's van het potje en de poeder

IMG_5106.JPG


IMG_5107.JPG


IMG_5108.JPG
 
Back
Naar boven