- Waardering
- 10
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
meen je dit echt of maak je een grap?De nieuwe monster is groen van kleur en smaakt beetje naar meloen.
Als mensen de hoofdprijs willen betalen voor een potje dan heb je dat al snel
Dikke korrels? Ik moest met het schepje dr een vormpje uit prikken omdat alles aan elkaar gekleefd zat. 1,5 scoop en je houd het wel vol op een festival
Dikke korrels? Ik moest met het schepje dr een vormpje uit prikken omdat alles aan elkaar gekleefd zat. 1,5 scoop en je houd het wel vol op een festival
Juist. Dit was mijn eerste Monster dmaa. Plakte aan elkaar. Super sterk spul.
Nieuwe batches lijken minder sterk.
Juist. Dit was mijn eerste Monster dmaa. Plakte aan elkaar. Super sterk spul.
Nieuwe batches lijken minder sterk.
Mijn Unstoppable plakt ook helemaal aan elkaar...Wat zegt dat? Dat zou volgens verhalen toch ook redelijk sterk moeten zijn (in ieder geval voor newbies) Echter doet het bij mij helemaal niets! Ik heb Unstoppable, aangevuld met 1 sc beta alanine (MyProtein), 1 sc Ripped Preworkout (B&F) EN 1 sc Crazy Preworkout (B&F) geprobeerd. Geen enkel effect...Kan een mens volledig gevoelloos zijn voor een pre?
Heb wel 'wat ervaring' met mdma, xtc en speed uit het verleden, maar dat is minstens 10 jaar geleden. Dat zou nu geen effect meer moeten hebben, neem ik aan...
We hebben het over de substantie van de eerdere batches van Monster. Kenmerken die overeen koemen met een goede batch. Heeft geen ruk te maken met jouw unstopable.