XXL Nutrition

Monster pre workout 1.3dmaa, paar vragen

Bezoekers in dit topic

Er zat alleen plastic folie om het hele potje,maar geen seal als je deksel eraf had zeg maar
 
Ziet er fake uit man. Normaal moeten het echte dikke korrels zijn
 
Ziet er wel echt uit.
Zit normaal ook geen seal op.

vntl
 
jongens ik weet bijna zeker dat die monster gefaked word. Mijn 1e monster was paars van kleur en zoals Aeresan aangeeft waren dikke korrels op deze monster ging ik letterlijk als een monster.

Mijn 2e monster was het pot het zelfde maar inhoud was totaal anders heel fijn poeder en smaak orange, merkte hier helemaal niks van.

Laatste pot monster weer besteld heel fijn stof paars van kleur totaal niks van gemerkt.

Conclusie zijn veel fakes in omloop.
 
Kan het niet zijn dat de oudere batches sterker zijn gedoseerd? Als pot en etiket exact hetzelfde er uit zien.
 
preworkout faken.

what a time to be alive.
 
De nieuwe monster is groen van kleur en smaakt beetje naar meloen.
 
Ja ik weet ook zeker dat ie fake is,ik heb ervaring met de oude preworkouts met DMAA dus ik weet wat ik kan verwachten,maar bij deze echt gewoon helemaal niks!
Als je hem oplost in water is de oplossing ook heel licht paars van kleur,heel waterig en dan gebruikte ik zelfs ook maar een bodempje water! dat zegt volgens mij ook al genoeg....
Die andere preworkouts hebben meteen een heel donkerrode paarse kleur als je die gaat oplossen.
Fijn is dat dan...weer 45 euro weggegooid....
 
Zoals Aeresan zegt, het moeten dikke korrels zijn. Zo heb ik ze ook.
 
Dikke korrels? Ik moest met het schepje dr een vormpje uit prikken omdat alles aan elkaar gekleefd zat. 1,5 scoop en je houd het wel vol op een festival
 
Dikke korrels? Ik moest met het schepje dr een vormpje uit prikken omdat alles aan elkaar gekleefd zat. 1,5 scoop en je houd het wel vol op een festival

Pwo op een festival lolll,halverwege dikke crash.
 
Dikke korrels? Ik moest met het schepje dr een vormpje uit prikken omdat alles aan elkaar gekleefd zat. 1,5 scoop en je houd het wel vol op een festival

Juist. Dit was mijn eerste Monster dmaa. Plakte aan elkaar. Super sterk spul.
Nieuwe batches lijken minder sterk.
 
Juist. Dit was mijn eerste Monster dmaa. Plakte aan elkaar. Super sterk spul.
Nieuwe batches lijken minder sterk.

nee, gewenning.
 
Dikke korrels? Ik moest met het schepje dr een vormpje uit prikken omdat alles aan elkaar gekleefd zat. 1,5 scoop en je houd het wel vol op een festival

Juist. Dit was mijn eerste Monster dmaa. Plakte aan elkaar. Super sterk spul.
Nieuwe batches lijken minder sterk.

Mijn Unstoppable plakt ook helemaal aan elkaar...Wat zegt dat? Dat zou volgens verhalen toch ook redelijk sterk moeten zijn (in ieder geval voor newbies) Echter doet het bij mij helemaal niets! Ik heb Unstoppable, aangevuld met 1 sc beta alanine (MyProtein), 1 sc Ripped Preworkout (B&F) EN 1 sc Crazy Preworkout (B&F) geprobeerd. Geen enkel effect...Kan een mens volledig gevoelloos zijn voor een pre?

Heb wel 'wat ervaring' met mdma, xtc en speed uit het verleden, maar dat is minstens 10 jaar geleden. Dat zou nu geen effect meer moeten hebben, neem ik aan...
 
Mijn Unstoppable plakt ook helemaal aan elkaar...Wat zegt dat? Dat zou volgens verhalen toch ook redelijk sterk moeten zijn (in ieder geval voor newbies) Echter doet het bij mij helemaal niets! Ik heb Unstoppable, aangevuld met 1 sc beta alanine (MyProtein), 1 sc Ripped Preworkout (B&F) EN 1 sc Crazy Preworkout (B&F) geprobeerd. Geen enkel effect...Kan een mens volledig gevoelloos zijn voor een pre?

Heb wel 'wat ervaring' met mdma, xtc en speed uit het verleden, maar dat is minstens 10 jaar geleden. Dat zou nu geen effect meer moeten hebben, neem ik aan...

We hebben het over de substantie van de eerdere batches van Monster. Kenmerken die overeen koemen met een goede batch. Heeft geen ruk te maken met jouw unstopable.
 
We hebben het over de substantie van de eerdere batches van Monster. Kenmerken die overeen koemen met een goede batch. Heeft geen ruk te maken met jouw unstopable.

Jij bent vast erg gezellig op feestjes... Volgens werkt mij dat Monster bij jou prima...
 
Back
Naar boven