XXL Nutrition

Monster pre workout 1.3dmaa, paar vragen

Bezoekers in dit topic

Veel te veel fakes opeens idd. Gelukkig net nieuwe gevonden mar wat hiervoor was gewoon puur caffeine
 
De echte is gewoon goed verkrijgbaar als je de juiste mensen kent.
 
ik had op marktplaats eentje gevonden, ff een berichtje gestuurd en de inhoud was rozig wit. hoort dit zo te zijn? ook een vraagje, ik heb een steuntje in de rug nodig, is cardarine (Sarm) beter of deze pre workout?
 
dit is m

WhatsApp Image 2017-06-11 at 11.32.08 AM.jpeg
 
ik had op marktplaats eentje gevonden, ff een berichtje gestuurd en de inhoud was rozig wit. hoort dit zo te zijn? ook een vraagje, ik heb een steuntje in de rug nodig, is cardarine (Sarm) beter of deze pre workout?

Waarom vergelijk je een SARM met een PWO?
 
  • Like
Waarderingen: ROVA
fat burner. ik lees op t internet veel vergelijkbare resultaten met cardarine / dmaa 1.3 pwo's

Sorry, maar dan kun je het nog steeds niet met elkaar vergelijken. Cardarine gebruik je in een (korte kuur), tijdens de cut, helpt je bij herstel, gaat spierpijn tegen en geeft je extra uithoudingsvermogen. PWO geeft je net die agressie om een paar extra reps eruit te persen. Verschillende doelen dus. Maar goed, als jij GW als PWO wilt gebruiken...be my guest ;)
 
one, ik wil atm zoveel mogelijk afvallen, raad je me dan cardarine voor herstel, uithoudingsvermogen en minder spierpijn, of die monster PWO zodat me sessies zwaarder kunnen zijn.
 
one, ik wil atm zoveel mogelijk afvallen, raad je me dan cardarine voor herstel, uithoudingsvermogen en minder spierpijn, of die monster PWO zodat me sessies zwaarder kunnen zijn.

Ik zou je nooit SARMs aanraden, want dan ben je geen "natty" meer...zoveel mogelijk afvallen doe je met je voeding, niet met supplementen. Ja, dat is een tikkie achterbaks, want ik gebruik ook SARMs, maar mijn voeding en training zijn prima op orde voor mijn huidige doelen.

Ik gebruik het overigens beide...SARMs een paar weken en PWO bij bijna alle trainingen.
 
Mij niets... :D Maar wie ben ik om SARMs aan te raden? Ik kan slechts mijn ervaringen delen...

Ik vind als je zelf ergens goede ervaringen mee hebt mag je iemand anders best aanraden om het ook te proberen...of diegene dat dan doet is zijn zaak. Dat hele "natty-niey natty" verhaal is sws dikke BS. Ik begrijp dat zodra dr vergelijkingen worden getrokken, zoals bij een wedstrijd, dat men dan een verschil maakt of iemand enhanced is of niet aangezien men daardoor uiteraard een voordeel heeft. Buiten dat moet iedereen lekker zelf weten wat die doet en gebruikt...
 
Ik vind als je zelf ergens goede ervaringen mee hebt mag je iemand anders best aanraden om het ook te proberen...of diegene dat dan doet is zijn zaak. Dat hele "natty-niey natty" verhaal is sws dikke BS. Ik begrijp dat zodra dr vergelijkingen worden getrokken, zoals bij een wedstrijd, dat men dan een verschil maakt of iemand enhanced is of niet aangezien men daardoor uiteraard een voordeel heeft. Buiten dat moet iedereen lekker zelf weten wat die doet en gebruikt...
volspuiten die bips!
 
Ik vind als je zelf ergens goede ervaringen mee hebt mag je iemand anders best aanraden om het ook te proberen...of diegene dat dan doet is zijn zaak. Dat hele "natty-niey natty" verhaal is sws dikke BS. Ik begrijp dat zodra dr vergelijkingen worden getrokken, zoals bij een wedstrijd, dat men dan een verschil maakt of iemand enhanced is of niet aangezien men daardoor uiteraard een voordeel heeft. Buiten dat moet iedereen lekker zelf weten wat die doet en gebruikt...

Dit...en ik wist ook niet of het eigenlijk mocht qua board-rules :knipoog:
 
Ik heb een potje Monster ( Marktplaats ) zoals The Admiral postte een pagina terug, groen, fijne poeder en bittere smaak. Heb genoeg potjes Noxi versleten en dit voelt niet als 1.3DMAA, maar traint opzich wel lekker. Als dit niet de real deal is .. kan iemand me dan aan de juiste versie helpen :)?
 
Groen is wel the real deal.
 
Ik heb een potje Monster ( Marktplaats ) zoals The Admiral postte een pagina terug, groen, fijne poeder en bittere smaak. Heb genoeg potjes Noxi versleten en dit voelt niet als 1.3DMAA, maar traint opzich wel lekker. Als dit niet de real deal is .. kan iemand me dan aan de juiste versie helpen :)?

...wil ik ook wel eens weten aangezien t halve potje wat ik cadeau had gekregen bijna op is
 
Zelf heb ik ook via Marktplaats iemand uit Utrecht gevonden die Monster Pre Workout kon leveren. ik kon kiezen tussen lemon of Rasberry.
Heb de Lemon variant genomen en werkt bij mij in ieder geval perfect. Alleen als ik het in de avond in neem dan duurt het wel even voor dat ik in slaapval...
 
Back
Naar boven