Fitness Seller

Shocking News Monstertruck rijdt in op op publiek, 2 kinderen dood

Volgensmij ging hij iets te hard om die bocht goed te maken.. Je hoort ook dat hij nog even gas geeft als die van de auto's afkomt.

• Topic Starter Topic Starter
Vraag me af of zo'n ding niet gewoon kan remmen nadat die landt? Of dachten ze dat een scherpe bocht nemen na zo'n jump een veilige optie was? Lijkt me best vreselijk voor de chauffeur ook, zou dat niet op mijn geweten willen hebben.

Ja die stuntman zal ook geen leven meer hebben, en zal terwijl we hier aan het tikken zijn waarschijnlijk nog ergens behoorlijk aan het huilen zijn. Kreeg even een koninginnedag in Apeldoorn flashback toen ik de schokkende beelden zag ... Wat betreft de organisatoren ... Dit wordt een behoorlijke verzekeringskwestie, naast alle ellende zoals verantwoordelijk afdragen aan de gemeenschap.

Laatst bewerkt:
Hij kan bochten in dat geval alleen driftend nemen, blijken gaf ie gas en is driften mislukt, waardoor de truck doorreed.

Slecht geregeld. Te dicht erop in combinatie met die kleine hekjes.

Inb4 dumpert puns "monsterkill" :o

Monster slechte truc van die vent. :(

Dit soort shows vinden normaal gesproken toch in een stadion plaats ofzo? Een blinde ziet nog dat dit niet veilig is.

Dit is absoluut waar.. maar dan moeten ze er ook voor zorgen dat daar de ruimte voor is, en die was er simpel weg gewoon niet :o

Ja daar heb je absoluut gelijk in! Dit soort bakken met die enorme banden zijn de bodybuilders onder de trucks. Er zit heel wat organisatorisch talent in Nederland blijkt wel.:o
Een passagiersvliegtuig over oorlogsgebied laten vliegen en nu een publiek inclusief kinderen op oogafstand naar een stuntshow laten kijken.

ik durf te wedde dat de regering vanaf nu monstertrucks demonstraties verbied in Nederland.

Man, hoe kan iemand met gezond verstand zoiets op deze manier organiseren? Dit is gewoon vragen om problemen. Iedereen is hier aansprakelijk voor, zo'n chauffeur moet toch ook al op voorhand door hebben en aangeven dat dit uitermate onverstandig is? Maar hoofdverantwoordelijkheid ligt bij gemeente etc, mensen die dit georganiseerd en goedgekeurd hebben mogen strafrechterlijk vervolgd worden wat mij betreft.

Bedankt en tot ziens

Alsof de trucker niet ziet dat hij het publiek in gaat .... Om de een of andere reden verwacht ik geen 3-cijferige IQ's bij monster truck chauffeurs, maar dan nog... Ik kan me niet voorstellen dat hij niet doorheeft dat hij het publiek in rijdt.

Schumacher draait zich om in z'n bed, als ie deze coureur ziet.

De bestuurder van de monstertruck is intussen aangehouden. Hij werd meegenomen naar het politiebureau en verhoord.

Is denk ik normaal in NL dat ze het publiek véél te dichtbij laten komen, meer hekkens om een grotere zone af te zetten, zou te veel kosten hé.

Wellicht een aanslag van het zionistische IS.

Intriest dat zoiets anno 2014 nog kan gebeuren.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven