idd het bewust opblazen van schoolbussen met kinderen is echt iets om trots op te zijn.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet je wat het mooie is?
Daar zijn de mensen daar niet bang, de ware strijders en jihadis bevinden zich daar. Het leven hier is maar vergankelijk, en dat besseffen het beste
Met alle mogelijke gevolgen van dien
Nogmaals je bent onwetend, ga jij je maar eerst verdiepen in de conflicten
Kijk hier maar eens naar, wat ze bijvoorbeeld in China hebben moeten verduren
(TURKESTAN) Tall Armenian Tale: The Other Side of the Falsified Genocide
Honderduizenden vergeten moslims vermoord door de tijd heen
Nogmaals je weet shit

Is spiertje16 nu de daden van nazi's aan het goedpraten, maar dan vanaf zijn kant zegmaar?
Mischien foute site keuze, maar er zijn genoeg youtube filmpjes van slachtoffers van Chinese nuclear testingTallarmeniantale als bronErg geloofwaardig zo'n site van Armeense genocide ontkenners. Een site die nu dus mekkert over een vermeende genocide in China maar zelf glashard de Armeense genocide afdoet als onzin. Kill them denialists.
hou die rotte onzin van je gewoon bij je en laat andere mensen gewoon met rust!
hoe zou jij het vinden als een bende hooligans je hun verhaal komen vertellen, het liefst tijdens je vrijdagmiddaggebedje?
als moslims geen rekening willen houden met anderen, met name hun gastheer(!!), mogen ze van mij flink hard worden aangepakt...............maar helaas is NL nog te slap voor een dergelijke houding!
daarom ben ik maar opgesodemieterd, jullie extreme moslims had ik allang achter mijn auto gehangen wanneer ik in NL was gebleven!
....Goh, er zijn weinig mensen die me over de zeik kunnen helpen, maar jij bent een GOD's wonder Spier.........
(btw: heb je je gestolen fiets al terug?)
![]()

Kan aan mij liggen hoor, maar dan vind ik het indoctrineren door islamitische ouders van hun kinderen eigenlijk niet veel beter...Ja, gebrainwashed door de westerse media en eurocentrische invloeden.
Mischien foute site keuze, maar er zijn genoeg youtube filmpjes van slachtoffers van Chinese nuclear testing
Niet gaan ontkennen, jij weet net zo goed dat Chinezen vele duizenden Moslims in China hebben vermoord
vraag me af hoe het eindigd
of we worden moslim staat
allemaal vrede en nederland gaat medoen met rest van de wereld overnemen en genocide ?
of uiteindelijk worden de nederlanders het zat en komen er dikke rellen ?

?Hmm zo gestoord is Wilders eigelijk niet. Hij heeft best wel gelijk eigenlijk, hij denkt wat iedereen denkt alleen hij durft het hard op te zeggen.
ja en? wat doet ie eraan behalve

Oppositie kan druk uitoefenen op een regering, veel verder zal hij wel nooit komen maar goed.