MuscleMeat

Moskee: Nederland moet moslimstaat worden

Hmm zo gestoord is Wilders eigelijk niet. Hij heeft best wel gelijk eigenlijk, hij denkt wat iedereen denkt alleen hij durft het hard op te zeggen.

Langzaam komen er steeds meer mensen achter.Snap alleen niet dat het bij sommigen zo lang moet duren? zit dat zand dan zo vast in jullie ogen ?;)

Ik kan je alleen maar uitlachen:roflol:
Volgens mij lees je niet eens wat ik typ, nevermind doe wat je niet laten kunt

train jij ook weleens of kom je hier alleen maar rellen?

je zult wel flink moeten squatten, wil je met zo'n bomrugzakje ergens fatsoenlijk kunnen lopen..........toch?
:D:D:D

train jij ook weleens of kom je hier alleen maar rellen?

je zult wel flink moeten squatten, wil je met zo'n bomrugzakje ergens fatsoenlijk kunnen lopen..........toch?
:D:D:D

meesterlijke reactie :P
ik had nog een alternatief maar ik zal em maar niet op id-en brengen

En jullie mogen raden wie de stuwende motor is achter deze ingeving door Allah (swt) en thans openbaring. :D

• Topic Starter Topic Starter
Want?

Waarom spreek je zulke woorden?
Jij bent een niet gelover, en het is kwaadspreken om je op die manier zo te uiten

Marky is ondertussen een uit de hand gelopen Erowid experiment. Dan krijg je dat soort praat. :D

Allah (swt) zal je overigens straffen voor het berispen van je broeder!

• Topic Starter Topic Starter
Allah en zijn schapen(=aanhangers) maken van nederland ook steeds meer een hel, je weet zelluf.

Ik bedoelde niet dat homo gedeelte
Los van dat ik homofiliteit een zware verschrikkelijke geesteziekte vindt waar een oplossing op gevonden moet worden heeft geen enkele moslim het recht een homo wat aan te doen,en aangezien homos meestal niet de vechtlustigste mensen zijn. Ik bedoelde dat stukje van Nederland als Islamstaat

dus volgens jou moet ik oprotten uit mijn eigen land? je bent zelfs nog erger dan de wilder fanatici.

Marky is ondertussen een uit de hand gelopen Erowid experiment. Dan krijg je dat soort praat. :D

Allah (swt) zal je overigens straffen voor het berispen van je broeder!

Hij is mijn broeder niet, ik geloof er niks van
Anders zie ik je op een vrijdag wel in de Assoenah moskee marky, kan je het eens echt bewijzen:thumbsup:

Terug
Naar boven