Hmm zo gestoord is Wilders eigelijk niet. Hij heeft best wel gelijk eigenlijk, hij denkt wat iedereen denkt alleen hij durft het hard op te zeggen.
dat dachten ze van Pim Fortuyn ook..............iedereen weet hoe het afgelopen is!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm zo gestoord is Wilders eigelijk niet. Hij heeft best wel gelijk eigenlijk, hij denkt wat iedereen denkt alleen hij durft het hard op te zeggen.
Ik ben van mening dat ze geesteszieken zoals spiertje16 moeten gebruiken voor wetenschappelijke experimenten.

en sommigen blijven het best daar want aan de andere kant kunnen ze er niet veel van (zie maar jorg haider in oostenrijk)Oppositie kan druk uitoefenen op een regering, veel verder zal hij wel nooit komen maar goed.

Ik kan je alleen maar uitlachen
Volgens mij lees je niet eens wat ik typ, nevermind doe wat je niet laten kunt

dat zei hitler ookvolledig mee eens................mag ik wetenschapper spelen?
ja, ik weet dat ik christen ben, maar voor Spiertje maak ik een uitzondering!
![]()

train jij ook weleens of kom je hier alleen maar rellen?
je zult wel flink moeten squatten, wil je met zo'n bomrugzakje ergens fatsoenlijk kunnen lopen..........toch?
![]()

vinden jullie het niet de ultieme FU als iemand zelfs z'n eigen doodt om z'n vijand schade toe te brengen?meesterlijke reactie
ik had nog een alternatief maar ik zal em maar niet op id-en brengen
En jullie mogen raden wie de stuwende motor is achter deze ingeving door Allah (swt) en thans openbaring.![]()
Waarom spreek je zulke woorden?
Jij bent een niet gelover, en het is kwaadspreken om je op die manier zo te uiten

Benieuwd naar eric's goedpratende reactieJe hoeft niet overhaast te posten hoor, denk er eerst even rustig over na want zo makkelijk is het dit keer niet he.

Ik bedoelde niet dat homo gedeelte
Los van dat ik homofiliteit een zware verschrikkelijke geesteziekte vindt waar een oplossing op gevonden moet worden heeft geen enkele moslim het recht een homo wat aan te doen,en aangezien homos meestal niet de vechtlustigste mensen zijn. Ik bedoelde dat stukje van Nederland als Islamstaat
Waarom spreek je zulke woorden?
Jij bent een niet gelover, en het is kwaadspreken om je op die manier zo te uiten

Als we ze natuurlijk geen kans geven dan zullen we het nooit weten...en sommigen blijven het best daar want aan de andere kant kunnen ze er niet veel van (zie maar jorg haider in oostenrijk)
Marky is ondertussen een uit de hand gelopen Erowid experiment. Dan krijg je dat soort praat.
Allah (swt) zal je overigens straffen voor het berispen van je broeder!