AndroidHealthClinic

Nieuws Moslimisering zet door, grootschalige plundering door mocro's

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
10.000 berichten 50.000 berichten
Waardering
2.652
Lengte
1m79
Massa
96kg
Vetpercentage
21%
In Amsterdam heeft een groep van ongeveer vijftien Marokkaanse jongeren een filiaal van Albert Heijn geplunderd. Kort daarna werd het personeel bedreigd omdat zij de plundering hadden gemeld bij de politie. Van de groep van vijftien zijn vijf jongeren opgepakt, waarvan er nog drie vastzitten op verdenking van bedreiging, diefstal in vereniging en openlijke geweldpleging.
Het incident deed zich anderhalve week geleden voor bij de Albert Heijn-vestiging in de Kleine Wittenburgerstraat in het centrum van Amsterdam. De politie heeft echter geen informatie over het incident naar buiten gebracht.

Op een zaterdagmiddag kwamen de jongeren, allen tussen de veertien en zeventien jaar, de Albert Heijn binnen en pakten alles wat ze wilden uit de schappen. Vervolgens verdween de groep al springend over de kassa's heen naar buiten, zonder ook maar een cent betaald te hebben.
"Enkele personeelsleden spraken de gasten aan op hun gedrag, maar werden bedreigd", aldus de filiaalmanager. "Toen ze op scooters wegreden werd er wel vanuit de supermarkt een foto gemaakt", vertelt politiewoordvoerder Ebe van der Land.

Met stenen opgewacht
Drie dagen na het incident kwamen de plunderaars terug en vroegen waarom de foto gemaakt was en waarom de politie ingelicht was. De jongeren zeiden daarna dat ze het personeel na sluitingstijd op zouden wachten. "Dit was reden om de politie in te schakelen die in burger kwam posten. Toen de AH dicht ging, stond een groep van vijftien jongeren voor de deur. De belagers gingen op het personeel af dat de winkel wilde verlaten. Op dat moment kwamen agenten in actie en vijf jongens konden worden opgepakt", aldus Van der Land.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/100193/-Marokkaanse-jeugd-plundert-filiaal-AH.html

Geen voorstander van de doodstraf maar met scherp schieten zou hier wel op zijn plaats zijn.

Boodschappen doen op zijn Marokkaans

Hamstereeeeeeen

Ramadan ten einde en dan heeft men honger.

Vooral ook triest dat dit nu niet keihard wordt aangepakt. Volgens GS zouden er drie zijn opgepakt maar wil de politie er vooral niet teveel ruchtbaarheid aan geven, om te voorkomen dat er wordt gestigmatiseerd. Zo vraag je natuurlijk om weer een paarduizend extra proteststemmen voor Wilders.

Dat tuig gaat zich nu ook natuurlijk steeds meer onaantastbaar voelen, en dit soort dingen steeds vaker uithalen. Dat los je niet op door thee te gaan drinken, maar dat ziet een groot deel van de politiek nog steeds niet in. (laat ik geen termen als links en rechts gebruiken)

Naar een strafkamp in Siberie sturen voor 20 jaar.

Weer dat k*tvolk, en die gasten krijgen hier echt geen straf voor hoor.

Ik kan ik idd ook erg boos om worden. Een knokploeg zou goed van pas komen.

Iemand interesse? 21+jaar en 90+kg zijn de enige vereisten:).

groep van vijftien jongeren voor de deur

Het zal ook is een keer niet,liefst met zoveel mogelijk want alleen durven ze weinig.

Maakt allemaal niet uit wordt wel weer gebagatalliseerd,pappen en nathouden.
Dat is de hele Nederlandse cultuur.

Ze pakken het extra niet aan, om zo van de PVV de grootste partij te maken.Vlak voor de verkiezingen krijg je het te horen.....Pvv staat boven.

Die goede ouwe tijden.

Het incident deed zich anderhalve week geleden voor bij de Albert Heijn-vestiging in de Kleine Wittenburgerstraat in het centrum van Amsterdam. De politie heeft echter geen informatie over het incident naar buiten gebracht.
:roflol: zie je ...de politie houdt nu dus gewoon gemoedwillig informatie achter zodat nederland niet een nog grotere hekel krijgt aan die marokkanen, ik vraag me af welke politicus hiertoe opdracht heeft gegeven, wilders zal het niet zijn

groep van vijftien jongeren voor de deur

Het zal ook is een keer niet,liefst met zoveel mogelijk want alleen durven ze weinig.

Maakt allemaal niet uit wordt wel weer gebagatalliseerd,pappen en nathouden.
Dat is de hele Nederlandse cultuur.

je zou er gewoon met 15 kleerkasten moesten staan wachten, en dan neemt ieder er 1 mee...vraag me af of ze dan in hun broek plassen :P

Arnoldfan.....KOM ER MAAR INNNNNN

Terug
Naar boven