AndroidHealthClinic

Nieuws Moslimisering zet door, grootschalige plundering door mocro's

hij is er al

Nou het is ook schandalig. Maar ja wanneer je er iets van zegt ben je asociale racistische rechtse zak.
Dus laten we dit met zijn alleen tolereren en doen of er niks aan de hand is. Misschien nog een wetgeving erbij dat ze er de volgende keer zeker niet vervolgd kunnen worden.

Zefls EricR radicaliseert :P

Wat voor angst moet je nu vrezen dat je met 15 man daar voor de deur gaat staan wachten??
De gemiddelde Albert Heijn medewerker is een scholier/student die daar wat bijverdient met vakkenvulllen etc.
Als je nu bv. naar het honk van de Hells Angels gaat kan ik me er iets bij voorstellen dat je met een flinke groep ernaar toegaat dat zijn nog eens tegenstanders.

Vies laf volk is het maar goed we moeten allemaal maar van de linkse kerk geloven dat het om een kleine groep raddraaiers gaat,mijn vraag is dan hoe klein is die groep dan wel niet?;)

er lopen vast wel volwassenen rond neem ik aan.

typisch...wanneer staan wij bodybuilders op en geven ze massaal een pak rammel. Geen gevangenis, taakstraf of vaderlijk toontje, gewoon iedere lastige Marokkaan (of welke etniciteit dan ook) krijgt een pak rammel zodat hij minstens 3 maanden door een rietje moet drinken.

Ik meld me aan bij de knokploeg!!

Nou het is ook schandalig. Maar ja wanneer je er iets van zegt ben je asociale racistische rechtse zak.
Dus laten we dit met zijn alleen tolereren en doen of er niks aan de hand is. Misschien nog een wetgeving erbij dat ze er de volgende keer zeker niet vervolgd kunnen worden.
wist je dat er nu zelfs een wet is dat de security van de winkel hen niet mag tegenhouden? zei mogen alleen vragen om in de winkel te wachten, als ze weigeren mogen ze gewoon doorlopen:rolleyes:

k*t vmbo'ers ook.

Mag hopen dat de opgepakte jochies goed doorslaan en de ouderen volgens het volwassenen strafrecht worden berecht.

wist je dat er nu zelfs een wet is dat de security van de winkel hen niet mag tegenhouden? zei mogen alleen vragen om in de winkel te wachten, als ze weigeren mogen ze gewoon doorlopen:rolleyes:
schijt aan die wet, die gasten hebben al diefstal gepleegd, dus als burger ( beveiliging is ook burger) mag je de dader staande trachten te houden totdat de politie er is.
;)

schijt aan die wet, die gasten hebben al diefstal gepleegd, dus als burger ( beveiliging is ook burger) mag je de dader staande trachten te houden totdat de politie er is.
;)

sinds de wet van "?" naam ff kwijt mag zoiets niet meer, security zelf ook niet, alleen vragen om te stoppen

sinds de wet van "?" naam ff kwijt mag zoiets niet meer, security zelf ook niet, alleen vragen om te stoppen
dat is dan jammer voor de wet....

ik bescherm mijn eigendom; eenieder die dat denk mee te nemen ZONDER betaling of ZONDER mijn toestemming, kan rekenen op enige weerstand van mijn kant.

knappe jongen die een rechter daarvan weet te overtuigen dat hij het RECHT heeft iets te stelen zonder dat de eigenaar zichzelf mag verdedigen of de dief ervan kan/mag weerhouden dit niet te doen.....
;)

Daarom woon ke nuu ook niet meer in Nederland he klus;)
voor dit soort gevallen wil ik best terug komen....

Terug
Naar boven