- Waardering
- 392
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

wist je dat er nu zelfs een wet is dat de security van de winkel hen niet mag tegenhouden? zei mogen alleen vragen om in de winkel te wachten, als ze weigeren mogen ze gewoon doorlopenNou het is ook schandalig. Maar ja wanneer je er iets van zegt ben je asociale racistische rechtse zak.
Dus laten we dit met zijn alleen tolereren en doen of er niks aan de hand is. Misschien nog een wetgeving erbij dat ze er de volgende keer zeker niet vervolgd kunnen worden.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/100193/-Marokkaanse-jeugd-plundert-filiaal-AH.html
Geen voorstander van de doodstraf maar met scherp schieten zou hier wel op zijn plaats zijn.

dat is eigen rechter spelen, ik heb het over een hardere manier van heropvoeden!

ow gun mij ook een pleziertje hahadat is eigen rechter spelen, ik heb het over een hardere manier van heropvoeden!
![]()

wist je dat er nu zelfs een wet is dat de security van de winkel hen niet mag tegenhouden? zei mogen alleen vragen om in de winkel te wachten, als ze weigeren mogen ze gewoon doorlopen![]()

schijt aan die wet, die gasten hebben al diefstal gepleegd, dus als burger ( beveiliging is ook burger) mag je de dader staande trachten te houden totdat de politie er is.wist je dat er nu zelfs een wet is dat de security van de winkel hen niet mag tegenhouden? zei mogen alleen vragen om in de winkel te wachten, als ze weigeren mogen ze gewoon doorlopen![]()

schijt aan die wet, die gasten hebben al diefstal gepleegd, dus als burger ( beveiliging is ook burger) mag je de dader staande trachten te houden totdat de politie er is.
![]()

schijt aan die wet, die gasten hebben al diefstal gepleegd, dus als burger ( beveiliging is ook burger) mag je de dader staande trachten te houden totdat de politie er is.
![]()
dat is dan jammer voor de wet....sinds de wet van "?" naam ff kwijt mag zoiets niet meer, security zelf ook niet, alleen vragen om te stoppen

voor dit soort gevallen wil ik best terug komen....Daarom woon ke nuu ook niet meer in Nederland he klus![]()
vreemde kerel die eric...