MuscleMeat

Moslims willen beelden Mohammed uit Wikipedia

Zelda

Monstrous Giant
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
52
WASHINGTON (ANP) - Bijna 100.000 moslims wereldwijd hebben op internet een petitie ondertekend waarin zij de verwijdering eisen van afbeeldingen van de islamitische profeet Mohammed uit de online-encyclopedie Wikipedia. Het gaat vooral om historische miniaturen.
Lees het artikel

De moslims zeggen beledigd te zijn door de illustraties omdat de islam het afbeelden van mensen zou verbieden. Zij eisen respect voor hun religie.

Wikipedia verdedigt de plaatjes op de eigen website. De encyclopedie zegt geen censuur te willen toepassen ,,ten gunste van een bepaalde groep''.

Trouw, Laatste nieuws (Novum/ANP)| novum_geestelijk_leven - Moslims willen beelden Mohammed uit Wikipedia

Waar halen ze da arrogantie vandaan? Prima als je zelf bepaalde dingen wil doen of juist laten, maar hoe haal je het in je hoofd om te eisen dat anderen dat ook doen?

Niet te serieus nemen, laat ze maar zwetsen.Komt niks van in.

niet best idd..:grumble::o

En dan zeggen ze tegen mij, nee dat zijn de religies van die mensen dat zijn de tradities van die mensen,
Dat is de manier van leven voor die mensen , dat is de cultuur van die mensen
daar moet je respect voor hebben.

HEB IK GEEN RESPECT VOOR, VIND HET SUKKELS, sorry!

:wave:

wat een losers alweer !! ze denken dat ze alles zomaar kunnen laten weghalen ....

nou boeie, alsof iemand geinteresseerd is in informatie over die cultuur...

Muhammad
From Wikipedia, the free encyclopedia
(Redirected from Mohammed)
Jump to: navigation, search
Editing of this article by unregistered or newly registered users is currently disabled.
If you cannot edit this article and you wish to make a change, you can discuss changes on the talk page, request unprotection, log in, or create an account.
:D

Problemen zoeken kunnen moslims in ieder geval goed.

en 100.000 wacko's die dat ondertekend hebben :eek:

En dan zeggen ze tegen mij, nee dat zijn de religies van die mensen dat zijn de tradities van die mensen,

Yeeaaahh, +1!

:bow: ...Hans Teeuwen

muhammed_e.jpg

Nog een paar 100 jaar en dan "verlichten" ze vanzelf.. tot die tijd houden ze ons een beetje bezig.

Toe maar, op heel het internet wel 100.000 man...

Peter R de Vries doet het beter met 7 miljoen kijkers.

Wacko's.

100.000 wereldwijd? Dat zijn idd bijna alle moslims die op deze aardkloot leven..

nou boeie, alsof iemand geinteresseerd is in informatie over die cultuur...

Er zijn genoeg mensen die daar interesse in hebben.. al is het maar om een mening te vormen betreft deze cultuur.. je kan natuurlijk ook gewoon iedereen naroepen maar dat is dan weer zo..ja.. hoe zal ik het omschrijven..

Wetenschap en gezond verstand vs religie en achterlijkheid. De nieuwe oorlog van de 21 ste eeuw. Volgens mij is het nog eens tijd voor een doelgerichte tsunami, een soort nieuwe zondvloed zeg maar.

Terug
Naar boven