spiertje16
Monstrous Giant
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zie het probleem eigenlijk niet. Ze vragen netjes, d.m.v. een petitie, of die plaatjes verwijderd zouden kunnen worden. Iets dat om vele andere redenen (geloofstechnisch of niet) ook vaak gebeurt. Zolang er geen eisen worden gesteld is er geen probleem.
Waar kan ik die petitie vinden?, genoeg broeders die nog wel zouden willen stemmen

ik zie het probleem eigenlijk niet. Ze vragen netjes, d.m.v. een petitie, of die plaatjes verwijderd zouden kunnen worden. Iets dat om vele andere redenen (geloofstechnisch of niet) ook vaak gebeurt. Zolang er geen eisen worden gesteld is er geen probleem.
WASHINGTON (ANP) - Bijna 100.000 moslims wereldwijd hebben op internet een petitie ondertekend waarin zij de verwijdering eisen van afbeeldingen van de islamitische profeet Mohammed uit de online-encyclopedie Wikipedia. Het gaat vooral om historische miniaturen.
Lees het artikel
De moslims zeggen beledigd te zijn door de illustraties omdat de islam het afbeelden van mensen zou verbieden. Zij eisen respect voor hun religie.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Honderden jaren geleden mocht het wel en nu mag het niet meer, wat heeft Mo te verbergen dan dat hij niet mag worden afgebeeld?

Zie wel een klein meisje volgens mij daar rechts onderaanZou het dan toch?
(Genesis 19 vers 5 t/m 8)Waar zijn die mannen die bij je overnachten?’ riepen ze Lot toe. ‘Breng ze naar buiten, we willen ze nemen!’ Lot ging naar buiten en deed de deur achter zich dicht. ‘Maar vrienden, zoiets kunnen jullie toch niet doen!’ zei hij. ‘Luister, ik heb twee dochters die nog nooit met een man geslapen hebben. Die zal ik bij jullie brengen, doe met hen wat jullie willen. Maar laat die mannen met rust, ik heb hun niet voor niets een veilig onderkomen geboden.’
Ach, dat was gewoon in die tijd. Ik heb net nog gelezen over Sodom en Gomorra en over hoe Lot zijn beide maagdelijke dochters aan een stel tuig aan bood om ze maar te laten ophouden om zijn gasten lastig te vallen. En nog wordt Lot gered bij de vernietiging van Sodom.
(Genesis 19 vers 5 t/m 8)

Waar kan ik die petitie vinden?, genoeg broeders die nog wel zouden willen stemmen
Pfff ik ben dat constante gezeur van die moslims zo beu![]()
Op het eerste gezicht wel ja