MuscleMeat

Moslims willen beelden Mohammed uit Wikipedia

De atheïstische ark van DBB, met alleen bb, en die gristenhonden laten we meteen ook verzuipen natuurlijk ;)
gelukkig leren christenen al vroeg zwemmen!

BTW: waarom noem je christenen zo respectloos " honden" ?
[Link niet meer beschikbaar]
5. Taalgebruik en beleefdheid
Vermijd het gebruik van 'grote' woorden en beledig niemand. Het is ongepast en het brengt niets bij. Als je antwoord krijgt van andere forumgebruikers, is het gepast om een korte reactie achter te laten waarmee je aangeeft dat je de antwoorden hebt gelezen.

Vermijd het gebruik van 'grote' woorden en beledig niemand. Het is ongepast en het brengt niets bij. Als je antwoord krijgt van andere forumgebruikers, is het gepast om een korte reactie achter te laten waarmee je aangeeft dat je de antwoorden hebt gelezen.

gristenhonden, is een citaat van hans teeuwen, zijn al meerdere stukken van hans teeuwen in dit topic geciteerd;)

geen mening over dit ! :@

en dom op mekka nou geloof me dan is het 3de wereld oorlog ;) if you like or not

heb gewoon respect voor elkaar en elkaars geloof of afkomst of wat dan ook zo moet het ook in de sportschool respect voorelkaar en elkaars begrip dan zouden we veel verder komen dan dat we nu waren

Deze regel is van toepassing op persoonlijke aanvallen, individuele leden van dit forum. Wat niet wil zeggen dat je geen uitspraken zou mogen doen over bepaalde groepen uit de samenleving. Overigens was het niet echt als belediging bedoelt maar eerder als woordkeuze van een bepaald cabaretier ;)

Dan wordt het tijd om het regelement aan te passen Big T. Klusmier heeft gelijk volgens je regelement, al is het feit dat hij homocoïtusualiteit als ziekte bestempeld heeft natuurlijk een nagel in de doodskist van z'n argument.

Ik mag ook geen gedachtenkanker meer zeggen als het gaat om bepaalde waanideeën! Terwijl ik daar toch een redelijke uitwijding over heb gegeven. Beetje cabaretiërs napraten kan iedereen. ;)

Aanpassen is nergens voor nodig. Hier is ultieme vrijheid van meningsuiting. Een andere regel in het reglement bepaald dat je bepaalde groepen niet mag discrimineren (wat niet hetzelfde is als beledigen). Beledigen mag dus op DBB, zolang het niet gericht is op de leden of leiding zelf. Beledigen van groepen uit de samenleving mag, vrijheid van meningsuiting stopt wanneer discriminatie en racisme begint. Vrij duidelijk en fair beleid zo dacht ik.

Aanpassen is nergens voor nodig. Hier is ultieme vrijheid van meningsuiting. Een andere regel in het reglement bepaald dat je bepaalde groepen niet mag discrimineren (wat niet hetzelfde is als beledigen). Beledigen mag dus op DBB, zolang het niet gericht is op de leden of leiding zelf. Beledigen van groepen uit de samenleving mag, vrijheid van meningsuiting stopt wanneer discriminatie en racisme begint. Vrij duidelijk en fair beleid zo dacht ik.

waar ligt het verschil?

Beleid hoor je me niet over klagen. Maar dat discriminatie en racisme buiten de vrijheid van meningsuiting vallen is natuurlijk een (warme) wassen neus op DBB.

Terug
Naar boven