met een BOM los je niks op...............met ZOUTZUUR wel!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
met een BOM los je niks op...............met ZOUTZUUR wel!
gelukkig leren christenen al vroeg zwemmen!De atheïstische ark van DBB, met alleen bb, en die gristenhonden laten we meteen ook verzuipen natuurlijk![]()
gelukkig leren christenen al vroeg zwemmen!
BTW: waarom noem je christenen zo respectloos " honden" ?
[Link niet meer beschikbaar]
5. Taalgebruik en beleefdheid
Vermijd het gebruik van 'grote' woorden en beledig niemand. Het is ongepast en het brengt niets bij. Als je antwoord krijgt van andere forumgebruikers, is het gepast om een korte reactie achter te laten waarmee je aangeeft dat je de antwoorden hebt gelezen.

Deze regel is van toepassing op persoonlijke aanvallen, individuele leden van dit forum. Wat niet wil zeggen dat je geen uitspraken zou mogen doen over bepaalde groepen uit de samenleving. Overigens was het niet echt als belediging bedoelt maar eerder als woordkeuze van een bepaald cabaretiergelukkig leren christenen al vroeg zwemmen!
BTW: waarom noem je christenen zo respectloos " honden" ?
[Link niet meer beschikbaar]
5. Taalgebruik en beleefdheid
Vermijd het gebruik van 'grote' woorden en beledig niemand. Het is ongepast en het brengt niets bij. Als je antwoord krijgt van andere forumgebruikers, is het gepast om een korte reactie achter te laten waarmee je aangeeft dat je de antwoorden hebt gelezen.

Aanpassen is nergens voor nodig. Hier is ultieme vrijheid van meningsuiting. Een andere regel in het reglement bepaald dat je bepaalde groepen niet mag discrimineren (wat niet hetzelfde is als beledigen). Beledigen mag dus op DBB, zolang het niet gericht is op de leden of leiding zelf. Beledigen van groepen uit de samenleving mag, vrijheid van meningsuiting stopt wanneer discriminatie en racisme begint. Vrij duidelijk en fair beleid zo dacht ik.
Aanpassen is nergens voor nodig. Hier is ultieme vrijheid van meningsuiting. Een andere regel in het reglement bepaald dat je bepaalde groepen niet mag discrimineren (wat niet hetzelfde is als beledigen). Beledigen mag dus op DBB, zolang het niet gericht is op de leden of leiding zelf. Beledigen van groepen uit de samenleving mag, vrijheid van meningsuiting stopt wanneer discriminatie en racisme begint. Vrij duidelijk en fair beleid zo dacht ik.
ik denk dat de interpretatie daarvan voor ieder mens verschillend is.

ik denk dat de interpretatie daarvan voor ieder mens verschillend is.
mij kun je rustig voor kl***zak uitschelden ( doet me weinig, sta ik boven), maar ik zou dat bijvoorbeeld niet bij Oom Agent gaan doen!
![]()