MuscleMeat

Moslims willen beelden Mohammed uit Wikipedia

Als er vanuit een geloofsgemeenschap iets gevraagd wordt moet dat ten allen tijde pertinent onontvankelijk verklaard worden. Geloof mag nergens in het materiële leven voet aan de grond krijgen. Het is een abstract gedachtengoed dat, indien serieus genomen, vooruitgang tegenhoudt en samenleving bemoeilijkt. Ze hebben vrije meningsuiting, net als de rest en dat moet volstaan. Ons ethisch denkkader is hier wettelijk bepaald en is niet gebonden aan een boek dat al millennia bestaat.

Wetenschap en gezond verstand vs religie en achterlijkheid. De nieuwe oorlog van de 21 ste eeuw. Volgens mij is het nog eens tijd voor een doelgerichte tsunami, een soort nieuwe zondvloed zeg maar.

bedoel je niet corrupte powerhungry regeringen vs een religieus volk

zou maar eens research gaan doen gozer

Ze vinden altijd wel weer iets om over te zeiken. En ze EISEN respect. Is het idee van respect niet dat je het moet verdienen? Geen enkel geloof verdient respect.

Wetenschap en gezond verstand vs religie en achterlijkheid. De nieuwe oorlog van de 21 ste eeuw. Volgens mij is het nog eens tijd voor een doelgerichte tsunami, een soort nieuwe zondvloed zeg maar.

Ik ben bang dat een enorm deel van 'het volk', als het ingedeeld moest worden in de beide categoriën, niet bepaald in de eerste terecht zou komen, ook al zouden ze niet religieus zijn. Gewoon omdat het eigenlijk te onwetend is.

Ikzelf ook overigens. Ik ben (nog) geen wetenschapper en welk persoon met een gezond verstand en vwo opleiding zou zijn ochtenden willen vullen met het wassen van oude mensen? :D

Waar kan ik die petitie vinden?, genoeg broeders die nog wel zouden willen stemmen

Af en toe mis jij een paar schroeven, doe eens normaal. Als het westen zo evil is zou je alleen met een peniskoker mogen rondlopen, omdat de rest van de producten van westers afkomst is.

Waaruit toont zich het respect voor anders denkenden ?
Daarom is dit ook zo een gevaarlijke religie,en als je deze mensen erop aanspreekt zeggen ze dat dit alleen een klein fanatiek groepje is.

De zg Wolf in schaapskleren(oud NEDERLANDSE uitdrukking)

Alle Arabieren behoren tot het blanke ras:cool:

Ze eisen idd veel teveel en willen dat iedereen respect heeft voor hun cultuur, terwijl het in sommige van hun landen VERBODEN is om een andere cultuur te hebben.:mad::rolleyes:

100.000 vind ik zelfs weinig, terwijl wij gem. 2 kinderen ofzo produceren, maken zij er 20 als je dan begint te tellen weet je dat er heel wat bestaan hoor:cool:

Geloof is achterhaald. :) Die Goden maken je echt niet gelukkiger, dat doe je door je zelf te sturen.

dit vind ik wel een mooi citaat van een aanbidder van het niets

'he problem you run into here is the notion that anyone knows God. Since you can never fully comprehend what God is, it is meaningless to ask 'how did such a being come into existence?'; to ask such a question puts limits on what 'such a being' is. These limits would be invalid and arbitrary.'

Whaha :D God= Nothing.

• Topic Starter Topic Starter
Als er vanuit een geloofsgemeenschap iets gevraagd wordt moet dat ten allen tijde pertinent onontvankelijk verklaard worden. Geloof mag nergens in het materiële leven voet aan de grond krijgen. Het is een abstract gedachtengoed dat, indien serieus genomen, vooruitgang tegenhoudt en samenleving bemoeilijkt. Ze hebben vrije meningsuiting, net als de rest en dat moet volstaan. Ons ethisch denkkader is hier wettelijk bepaald en is niet gebonden aan een boek dat al millennia bestaat.

Dit is wel een goed idee inderdaad. Het zou fijn zijn als ongelovigen ook eens de bescherming zouden genieten die gelovigen traditioneel ten deel valt.

En nog even tegen de mensen die benadrukken dat het zo'n minderheid is: de meerderheid van o zo wijze gematigde moslims is wel de stilste meerderheid uit de geschiedenis. Met andere woorden, ik heb niet de indruk dat er een grote groep moslims tegenover deze fanatici staat die ze openlijk tegenwicht kan bieden. Natuurlijk zijn er zat verstandige moslims, maar de islam spreekt al jaren via de fanatici, niet via de gematigden. Dat roept toch twijfels op over de verhoudingen binnen dat geloof. Trouwens, de 100.000 moslims die de petitie tekenden hebben een computer en internet, ik betwijfel of hun lemen hutten bewonende geloofsgenoten een gematigder mening is toegedaan.

Ik ben bang dat een enorm deel van 'het volk', als het ingedeeld moest worden in de beide categoriën, niet bepaald in de eerste terecht zou komen, ook al zouden ze niet religieus zijn. Gewoon omdat het eigenlijk te onwetend is.

Ikzelf ook overigens. Ik ben (nog) geen wetenschapper en welk persoon met een gezond verstand en vwo opleiding zou zijn ochtenden willen vullen met het wassen van oude mensen? :D
De atheïstische ark van DBB, met alleen bb, en die gristenhonden laten we meteen ook verzuipen natuurlijk ;)

Trouw, Laatste nieuws (Novum/ANP)| novum_geestelijk_leven - Moslims willen beelden Mohammed uit Wikipedia

Waar halen ze da arrogantie vandaan? Prima als je zelf bepaalde dingen wil doen of juist laten, maar hoe haal je het in je hoofd om te eisen dat anderen dat ook doen?

Vind dat ze dan die Mohammed beelden uit Wiki mogen halen ;)
Alle weer rustig en tevreden.
Sommige moslim's kunnen helaas heel arrogant zijn idd, net als sommige niet moslims.

ondanks dat ik moest lachen: laten we het topic niet (weer) op een islam-bash uitlopen. We hoeven de islam niet belachelijk te maken.

Spiertje16 is natuurlijk wel vogelvrij. ;)

BOM op MEKKA en ALLES opgelost ;)

Terug
Naar boven