- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien heb ik nog wel een film voor je dan, zoeken op Fritz Hippler.
Er zijn ook films, evenals deze, ook met bewijs, die het tegenovergestelde bewijzen.
Een ieder wil zijn mening bevestigen en komt met bewijzen.
Ik hoop dat je het wel met mij eens bent dat deze mensen een agressievere aard hebben dan wij? Hiermee wil ik dus niet zeggen dat ze minder mens o.i.d. zijn dan wij zijn.
Ben je het er niet mee eens, zou ik je er graag eens op uit willen sturen in een grote stad en kennis maken met de echte mensen, in plaats van boeken en media te geloven.
Waar denk je dat ik al 38 jaar woon? Denken in stereotypen is gewoon een teken van domheid, zeker als je praat over een groep mensen van meer dan een miljard die dan ook nog eens afkomstig uit zeer diverse landen.
Dan vind ik het netjes van je dat je objectief blijft, iets dat ik niet kan.Heb een groot gedeelte van mijn leven gewoond in wijken die te boek staan als probleemwijken.
Dan vind ik het netjes van je dat je objectief blijft, iets dat ik niet kan.
Vrijheid van meningsuiting, zolang de grenzen niet overschreden worden.
Loop je overigens via mijn profiel telkens al mijn posts te traceren en mij te irriteren? Begint het anders aardig op te lijken.
k snap overigens niet waarom mensen uit de hogere bevolkingsgroepen (goede opleiding, etc.) dit niet zien. Ik snap het wel, zij komen (bijna) niet in aanraking met de lagere (allochtone) bevolkingsgroepen.
Elke universiteit is gelegen in grote steden waar het vol zit met allochtonen.
Ja, maar, allochtonen zijn te dom om naar die universiteiten te gaan. Dus komen ook niet in aanmerking voor studentenhuisvesting. Dus je komt nooit met ze in aanraking. DUH!

zeg je dat vrijwilig, of zit er een man met baard en gun achter jou
Nee jouw post gaan een prijs winnenJe posts slaan gewoon te vaak nergens op. Heb je profiel trouwens nog nooit bekeken.
Maar als ik je irriteer schijn ik toch iets goed te doen op dit forum.
Mensen op DBB die de problemen aankaarten worden genegeerd en zelf belachelijk gemaakt. Triest maar domheid schuilt in onwetendheid.Mensen op DBB die de problemen aankaarten worden genegeerd en zelf belachelijk gemaakt. Triest maar domheid schuilt in onwetendheid.