Fitness Seller

motivatie.. enzo

Imperium

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Ey, mijn motivatie is dus gewoon weg, geen zin om naar de fitness te gaan etc, dit is erg k*t want ik moet nog 5 kg kwijt. :mad:

nu na mijn junkdag van 2 weken terug, ben ik vorige week 0.7 kg afgevallen, en nu een week stabiel op 70 kg. ook met het eten van een paar pizza's tussendoor. ff een week pauze dus. erg dom vinden jullie dat denk ik, maar ik was het even zat, ben 16 geworden, heb een scooter gekocht enz, dus erg blij en niet echt bezig met voeding of fitness, ik wou dus aankomende week er weer hard tegenaan, en ik denk dat ik ook weer veel vocht vasthou door die pizza's en andere troep. graag zou ik wat tips willen hebben.. hoe jullie jezelf weer motivatie geven om verder te gaan..

bedankt :(

oh, me stofwisseling is wel weer goed aan de gang heb ik gemerkt, elke dag een bezoekje brengen aan de plee nu weer.. vroeger was dat 2x per week ^^

Laatst bewerkt:
maakt niks uit joh gewoon straks de draad weer oppakken. Het kan voorkomen dat je idd even helemaal nergens zin in hebt. Laat het dan even rusten en ga dan straks weer vol goede moed verder :)

door liefdesproblemen lukt het me al een maand niet meer van behoorlijk te eten...

• Topic Starter Topic Starter
Mugje zei:
maakt niks uit joh gewoon straks de draad weer oppakken. Het kan voorkomen dat je idd even helemaal nergens zin in hebt. Laat het dan even rusten en ga dan straks weer vol goede moed verder :)

thx :cool:

@SideShow, veel sterkte...
@Imperium:
Tis beter om ffkes te rusten dan om dingen ECHT tegen je zin in te doen.
Als da laatste gebeurd, dan kan zo iets ZO vervelend worden dat je het HELEMAAL nie meer wil.

Overtraining?

voor de motivatie steek ik een BB dvd'tje op :D

Weekje rust is geen probleem, sterker nog, door regelmatig een rustweek te plannen (in voeding en training) heb ik daarna weer extra motivatie om er weer tegen aan te gaan. (en het is nog goed voor je lichaam ook).

Wie zegt dat je altijd leuk moet vinden wat je doet ???
Focus je op je doel, dat is waar je voor moet gaan. De weg ernaartoe, tja... accepteer maar dat die af en toe verre van lollig is.

Dat is iig de manier waarop ik het doe. Good luck!

of krijg anders net als ik een belasting aanslag binnen van 500 euro, binnen no time zit je in de gym om je agressie kwijt te raken :)

motivatieproblemen? als ik naar pics kijk van lui die huge zijn, artikels lees enz krijg ik meestal rap weer zin om te trainen

als ik in de spiegel kijk denk ik (gek genoeg) ook heel wisselend over mezelf..
de ene keer ben ik bestwel 'trots' op wat ik al 'bereikt' heb, en de andere keer denk ik van jezus het lijkt nergens op.

gelukkig heb ik nu 2 trainingsmaatjes(ookal is het maar tijdelijk) en kan ik ergens anders trainen met alle supplies, dus ik heb nu nergens moeite mee

Ja kom op je bent toch een vent? Gaan met die banaan! :mad:
@ Sideshow: You're not alone bro... :( Draad terug oppikken en doorzetten, komt wel goed ;)

Heb je oude foto's van jezelf? - Zo wil je toch niet weer worden?
Goed zo .. dus gewoon weer keihard trainen..!

t kan nooit kwaad 2 weekjes pauze te nemen wanneer je t helemaal zat bent, als je in die tijd wat vet bijkomt dan ben je erna 3x zo gemotiveerd en heb je weer energie om er tegen aan te gaan!

Iedereen zit wel eens in een dipje, daar doe je gewoon niks aan op sommige momenten. Als het echt ff niet meer gaat, om wat voor reden dan ook, laat het dan inderdaad even rusten en ga er lekker ff tussen uit.
Maar probeer er niet aan te wennen, want dan zal het moeilijker zijn om de draad weer op te pakken, focus jezelf weer op je doel, wat jij wilt bereiken (een DVD kijken van meneer Coleman helpt ook altijd wel).

Eten en trainen gaat niet altijd met plezier, maar voor een mooi lichaam moet hard gewerkt worden en je bent niet de enige die af en toe in een dipje zit, want dat hebben we allemaal wel eens.

Dani zei:
Wie zegt dat je altijd leuk moet vinden wat je doet ???
Focus je op je doel, dat is waar je voor moet gaan. De weg ernaartoe, tja... accepteer maar dat die af en toe verre van lollig is.
zo hard waar!
side show, ben ook gedumpt geweest na 2j, heb me dan volledig(beetje bij beetje)toegelegd op PT, it only makes me feel better, halters gepakt en afgereageerd. huil goed uit get your guts en verbeter jezelf door te groeien, veel mensen steek je de loef af met n verbeterde versie van jezelf, je maakt ze jaloers, door iederekeer weer te verbeteren, zij sparen voor vetrolletjes, jij komt strakker en harder
de weg naar mooi zijn is hard en lijdend, maar je krijgt ook veel jaloerse en afgunstige blikken naar je.
plof je n week id zetel, heb je geen zin meer om te trainen dan was dit niet jou ding, verlang je weer nd halters schuif je dan terug id gym!

gorgasm zei:
huil goed uit get your guts en verbeter jezelf door te groeien, veel mensen steek je de loef af met n verbeterde versie van jezelf, je maakt ze jaloers, door iederekeer weer te verbeteren, zij sparen voor vetrolletjes, jij komt strakker en harder
de weg naar mooi zijn is hard en lijdend, maar je krijgt ook veel jaloerse en afgunstige blikken naar je.
plof je n week id zetel, heb je geen zin meer om te trainen dan was dit niet jou ding, verlang je weer nd halters schuif je dan terug id gym!
Amen!

Ik heb altijd als ik een tijd op vakantie ben geweest, of een rustweek heb gepakt, dat ik daarna helemaal geen zin meer heb. Ik train het liefst het hele jaar door...

gorgasm zei:
side show, ben ook gedumpt geweest na 2j, heb me dan volledig(beetje bij beetje)toegelegd op PT, it only makes me feel better, halters gepakt en afgereageerd!
Daar herken ik mezelf helemaal in! Alleen was het bij mij na 3 jaar...

Terug
Naar boven