waaskaas
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 255
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 5%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zweetpakkie aan en gaan, gelijk opgewarmd voor de sportschool.
Het gros wat hier reageert gaat zelf met de auto en heeft dus makkelijk praten!
Als ik eenmaal in de sportschool ben, ben ik ook pumped om aan m'n workout te beginnen. Alleen de heenweg is zo k*t, helemaal ná leg day!
Maar bedankt voor degenen die me een aantal motivatiepunten hebben voorgesteld! Indirect of direct.
JV
Niks is k*tter dan met tegenwind door de regen op een gammele k*tfiets je helemaal leeg moeten trappen voor een workout. Dit heeft imo niks met motivatie te maken, het is gewoon energieverspilling.
Koop een auto, als dat te duur is koop je een goedkope brommer.
Fietsen is voor als je dronken naar huis moet.
energie verspilling? waarom denk je dat kai greene voor zijn training 15 min cardio doet? om energie te verspillen? nee. om na te denken over zijn komende training en zich te focussen, gebruik daar je stukje fietsen voor en je maakt de gains van je leven. it's all in the mind.

Iemand die mij een motivatie kan geven om met dit k"tweer door de regen en wind te fietsen om bij de sportschool te komen?
Ja je kunt nu zeggen als je geen zin hebt ga dan gewoon niet, maar dat is niet het gevoel. Go hard or go home.. Maar ik wil een echte goeie tip hebben om die drive te krijgen.
Ik ben meestal om half 4 klaar met school en moet dan nog sporten.
Alvast bedankt,
Ik fiets ruim 5 dagen per week 6km heen en terug. Er is geen excuus voor k*tweer. Je bent dedicated of je bent het niet. Simpel.

Dus het uithangbord van deze community doet geen opwarming voor hij gaat trainen?Ik snap het wel hoor, fietsen in Nederland of België is al niet bepaald aangenaam en met dit weer zeker niet. Ga dus wat extra werken zodat je snel met de bromfiets of auto kan gaan. Opwarmen voor KT met cardio is trouwens complete onzin, sorry als dit demotiveert![]()