insanityy
Huge Freak
- Waardering
- 668
Dus het uithangbord van deze community doet geen opwarming voor hij gaat trainen?
Met cardio zei hij.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus het uithangbord van deze community doet geen opwarming voor hij gaat trainen?
Ik snap het wel hoor, fietsen in Nederland of België is al niet bepaald aangenaam en met dit weer zeker niet. Ga dus wat extra werken zodat je snel met de bromfiets of auto kan gaan. Opwarmen voor KT met cardio is trouwens complete onzin, sorry als dit demotiveert![]()
ben het eigenlijk altijd wel met je eens, maar zou je een artikel kunnen laten zien.
Waarin wordt verteld dat cardio voor de training niet nodig is en eigenlijk energie verspilling is.
ik dacht altijd dat 5/10 minuten cardio voor de training je pezen /spieren goed opwarmt, en dat dit
De kans op blessures vermindert.
kan er ook compleet naast zitten.
Opwarmen om blessures te vermijden is trouwens ook onvoldoende bewezen om het echt aan te raden, maar als je het doet dan doe je het natuurlijk met het gewicht waarmee je gaat trainen, enkele lichte opwarm sets dus, niet door op een fiets te gaan zitten.

Als ik alleen al die titel lees denk ik: 'lifting aint your way of life!'
Ga gewoon fietsen tegen weer en wind. Niet zeiken, of doe je dat ook als je 2,5 kg meer moet liften/drukken?