XXL Nutrition

mp4 to avi/mpeg converter to karma

el smurfo

Huge Freak
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
Vroeger (op mijn gecrashte pc dus) had ik een geweldig gratis programma dat ongelooflijk gebruiksvriendelijk was en alleen bedoelt was om alle videobestanden naar elkaar om te zetten. Volledig gratis en zonder watermerk of andere ****toestanden. Oplettende lezers zullen gemerkt hebben dat dit dus vroeger was en dat mijn computer waar dit geweldige programma opstond naar het hiernamaals ontploft is. Ik heb ook meerdere keren voor kortsluiting gezorgd waardoor mijn kamer zonder stroom viel en hoop dat mijn harde schijven nog werken als ik ooit een nieuwe computer koop.

Ik weet nog hoe lang ik achter dit programma gezocht heb.. dagen gingen voorbij, tientallen programma's werden kritisch uitgetest en verwijderd door mijn strenge maar toch zachte hand. Zweetdruppeltjes gleden langs mijn wangen (het was zomer en 30 graden in mijn kamer) mijn kont plakte aan mijn boxershort en ik vond geen rust tot die ene dag.. de dag waarop ik terug voor het eerst glimlachte. De dag dat ik besloot mijn zoektocht op te geven maar we elkaar toch vonden. Het kleine, perfecte, oversimpele en toch zo volledig programma. Ik krijg er tranen van in mijn ogen als ik terugdenk aan die mooie tijd dat mijn lange zoektocht en harde werk toch zo liefdevol beloond werd.

Misschien overdrijf ik wel heel lichtjes.. en misschien zelfs iets meer maar het is weer die dag.. ik heb een mp4 to avi of mpeg converter nodig. Het liefst een programma die dit alletwee kan, volledig gratis en zonder reclamewatermerk of beperkingen tot extreem lage kwaliteit. Het programma moet ook gebruiksvriendelijk zijn dus met grotere videoprogramma's of professionelere programma's ben ik nix aangezien het niet voor mij is maar voor een vriendin die toch net niet die vlotte omgang met computers heeft als wij hebben. Maar haar intresse raakt mij en ik voel me dan ook geroepen om haar computervaardigheden te ontplooiien adhv oa dit programma.. dat ik nog niet heb dus.

Lots of karma voor een link naar een goed programma!
Verouderde versies is geen probleem. As long as it does the job.

Gadverdamme smurf, waarom altijd zo'n verhaal erbij ?

:google:

Ho ja, kom maar op met die karma

Typ ''MP4 to AVI converter'' in Google en je krijgt tientallen programma's.
Niet alles is even goed, maar dat is een kwestie van ff testen.

• Topic Starter Topic Starter
http://www.pazera-software.com/products/mp4-to-avi-converter/
misschien.
[Link niet meer beschikbaar]
of deze

ik heb even snel paar linkjes van google gepakt, heb ze niet getest dus over reclamewaterwerk kan ik niets zeggen, misschien gewoon even proberen smurf ;)

de tweede link zal niet gaan om een mp4 naar avi of mpeg om te zetten maar de eerste link ziet er goed uit. Al vind ik het niet zo gebruiksvriendelijk dus ik hoop dat er nog links komen. Voor mij is het wel gebruiksvriendelijk genoeg maar voor vrouwen mss niet. Toch karma voor de moeite (morgen want het karmakanon is leeg atm :p)

Typ ''MP4 to AVI converter'' in Google en je krijgt tientallen programma's.
Niet alles is even goed, maar dat is een kwestie van ff testen.

op die manier heb ik idd vroeger mijn perfect programmaatje gevonden maar wel na heeeel veel zoeken!

gelukkig :D, als jemorgen nog niets heb zal ik verder voor je zoeken, ga zo slapen dusja

Ik gebruik superC, daarmee kan je bijna alles omzetten naar alles!!!

Site is een beetje vaag:
http://www.erightsoft.net/S6Kg1.html

Onder op de site:
Start Downloading SUPER © right now and discover this fully featured Multimedia Freeware.

Dan beetje boven:
SUPER © is a FREE Multimedia software to download and use

Dan onder op de site:
Download SUPER © setup file from our 4th dedicated server

Maar het werkt echt perfect!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Short Description:
1. Video Converter: Convert all video to iPod, iPhone, Mobille phone, Pocket PC, PSP, Zune, and the other popular video formats.
2. Audio Ripper: Rip audio track from video file and encode to mp3, m4a, ac3, mp2, wma, aac, amr, sun au, wav ect audio formats file.
3. DVD Creator: Author almost all of the popular key formats video files to DVD movie and burn onto DVD Disc directly.
4. Video Joiner and Splitter: Combine video files to be one, or split one video file to several clips.

ZC Video Converter is the best choice for portable media device(iPod, iPhone, Mobile phone, Pocket PC, Sony PSP, Microsoft Zune, Apple TV ect) holder. It also can author and burn all video files to DVD movie and burn onto DVD Disc, then you will be able to playback on your TV DVD Player. You don't know any basic knowledge on media and portable device, that's not a problem, ZC Video Converter will do anything for you. Whatever you need to do is to 1-click to select the output profile settings, and then click start button, ZC Video Converter will finish the left mission for you, output the video movie and audio music you want.

http://www.filefactory.com/file/2f15f6/n/ZC_Video_Converter_v1_8_4_rar

Terug
Naar boven