MuscleMeat

Mr. Olympia 2020

Ik heb het gevoel dat Roelly voor Classic gaat. Wel betere shredds dan vorig jaar.
1607262470556.png

Ik heb het gevoel dat Roelly voor Classic gaat. Wel betere shredds dan vorig jaar.
1607262470556.png
Ik schrok ook toen ik Roelly zo 'miezerig' zag. Volg Roelly al heel lang en weet nog dat hij vroeger, voordat hij een mass monster werd, best esthetisch was. Maar dit gaat hem waarschijnlijk alleen maar plaatsen kosten.

Omdat ik een fan ben van bodybuilders met (relatief) grote armen valt het mij misschien meer op. Wesley's enorme schouders helpen in dit opzicht inderdaad ook niet. Maar ze lijken nu veel minder dan 50cm. En kijk Breon eens, bij hem klopt het m.i. veel beter.

Breon heeft inderdaad goede armen (en goede aanhechtingen). Bumstead bijvoorbeeld geen erg goede armen, nu zijn biceps wel iets verbeterd maar heeft weinig peak.

Omdat ik een fan ben van bodybuilders met (relatief) grote armen valt het mij misschien meer op. Wesley's enorme schouders helpen in dit opzicht inderdaad ook niet. Maar ze lijken nu veel minder dan 50cm. En kijk Breon eens, bij hem klopt het m.i. veel beter.

Wesley zijn triceps zijn gewoon niet zo groot om te matchen met zijn delts. Daarom lijken zijn armen in sommige poses een beetje “dun” ja.

Wesley zijn triceps zijn gewoon niet zo groot om te matchen met zijn delts. Daarom lijken zijn armen in sommige poses een beetje “dun” ja.
Ze zijn volgens mij ook echt behoorlijk dun, ik schrok (want ik ben een fan) toen ik zijn laatste trainingsvideo's op Aruba zag. Niet veel meer dan 45cm en op zijn lengte is 50 wel het minimum.

Ze zijn volgens mij ook echt behoorlijk dun, ik schrok (want ik ben een fan) toen ik zijn laatste trainingsvideo's op Aruba zag. Niet veel meer dan 45cm en op zijn lengte is 50 wel het minimum.
Lijkt me sterk 45cm ik zit op 48cm en die van hem zijn 10x groter.

50cm is op zijn lengte nog te klein zelfs op mijn lengte.

Lijkt me sterk 45cm ik zit op 48cm en die van hem zijn 10x groter.

50cm is op zijn lengte nog te klein zelfs op mijn lengte.
Die van hem schat ik eveneens op 48 cm, maar geen 50+ die hij heeft als hij niet depleted is. Hoop dat ik weer eens overdrijf.

Ik zag Wesley een keer samen met jou op een foto en toen leek hij niet langer dan jij, misschien vertekend beeld?

Die van hem schat ik eveneens op 48 cm, maar geen 50+ die hij heeft als hij niet depleted is. Hoop dat ik weer eens overdrijf.

Ik zag Wesley een keer samen met jou op een foto en toen leek hij niet langer dan jij, misschien vertekend beeld?
Ik betwijfel zijn lengte ook nog steeds .. maar hij schijnt toch echt langer te zijn

Wat trouwens wel een beetje grappig is, is dat Wesley in geen enkele preview show van al die Amerikaanse bodybuilding channels genoemd wordt. In heb er tot nu toe al een paar gezien en in geen enkele viel zijn naam. Geeft toch maar weer een beetje aan hoe ze buiten NL over Wesley denken... ze zijn niet echt onder de indruk. En hier zag ik al “Wesley komt zeker in de first call out” voorbijkomen, huhu. Tussen 30+ competitors waarvan het meerendeel Amerikanen denk ik dat top 15 al een goede prestatie zou zijn.

@Schwarzeneggertje de benen van cbum zijn vol en rond in vergelijking met wesley, dat bedoel ik met 'klein'

maxresdefault.jpg

Wat trouwens wel een beetje grappig is, is dat Wesley in geen enkele preview show van al die Amerikaanse bodybuilding channels genoemd wordt. In heb er tot nu toe al een paar gezien en in geen enkele viel zijn naam. Geeft toch maar weer een beetje aan hoe ze buiten NL over Wesley denken... ze zijn niet echt onder de indruk. En hier zag ik al “Wesley komt zeker in de first call out” voorbijkomen, huhu. Tussen 30+ competitors waarvan het meerendeel Amerikanen denk ik dat top 15 al een goede prestatie zou zijn.
Nick Miller van Nick's strength en power heeft hem wel heel hoog zitten.

Ja maar Nick neem ik niet serieus... dat is geen bodybuilding deskundige maar eerder een computernerd opererend vanuit zijn kelder a la Lui Marco.
Ter verdediging van Nick, hij heeft al een officiële functie gehad bij de Arnold Classic, heeft daar ook Arnold geïnterviewd (en Wesley). Ook is hij gevraagd om commentator te zijn bij de Olympia. Verder heeft hij zelf aan (natural) bodybuilding wedstrijden gedaan en is hij recordhouder in de strict curl (160lb bij 160lb lichaamsgewicht).

(een andere wedstrijd)

Kwam voorbij op Facebook.

Men’s Physique Pro @andreideiu_ checking in at 13 days out!

1607331954711.png

Terug
Naar boven