Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vond zijn frame niet goed 'opgevuld', net als bij Jusup Wilkosz. Wel veel class, maar iets te weinig mass.
Dit vind ik ook echt mooi. Voller, of buffer hoeft van mij niet.
Hoewel ik mezelf als hetero zie, vind ik zijn 'good looks'' op een of andere manier (voorbeeld?) wel belangrijk. Een plofkop als die van de, overigens erg esthetische, Keone Pearson vind ik eigenlijk niet kunnen. (Toch homo, bi?)![]()
Op het podium leek het, inderdaad, eerder een Frank Zane achtig type. Maar goed, als je dan bovenstaande foto ziet. Daaaaayum!
Als echte hetero weet je dat nooit zeker. Vrouwen hebben het ook vaak helemaal mis bij de beoordeling van andere dames.
Wel een knappe kop. Maar wat te denken van Chris Dickerson?Frank zane vondt ik één van de slechste winnaars ooit, wat een poep fysiek.
De kop boeid me niet zo maar het is bodybuilding en ik wil massa zien.Wel een knappe kop. Maar wat te denken van Chris Dickerson?
Daarom vond ik Robby Robinson en Mike Mentzer ook beter, die hadden trouwens ook goede koppen.De kop boeid me niet zo maar het is bodybuilding en ik wil massa zien.