MuscleMeat

Mr. Olympia 2020 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Roelly.

1604936864619.png
 
Ik vond ze 20 jaar geleden beter:
Toen hadden ze ook nog lol op het podium.
 
Andere tijd, andere idealen. Net zoals dat de '80 fysieken anders waren. Iets met appels en peren
Mee eens. Maar waar met name Kevin Levrone en Flex Wheeler m.i. een verbetering waren ten opzichte van de standaard die Arnold en Sergio zetten, zie ik nu weer een verslechtering. Spieren niet groter, wel veel lelijker, misvormde hoofden.
 
 
Mee eens. Maar waar met name Kevin Levrone en Flex Wheeler m.i. een verbetering waren ten opzichte van de standaard die Arnold en Sergio zetten, zie ik nu weer een verslechtering. Spieren niet groter, wel veel lelijker, misvormde hoofden.
Wat meer pleasing oogt, classic physique.

Your 2020 Arnold Classic Classic Physique Chamopn Alex Cambronero looking pretty crispy at just inside 6 weeks out!

FB_IMG_1604955155462.jpg
 

I doesn't make a fuck! Het grootste verkwiste talent.
 
Laatst bewerkt:
 
Het blijft toch ietwat jammer van de tatoeages. Lekker doen wanneer je niet meer aan de top staat.

Vind ik ook. Vooral bij Classic Physique vind ik het niet kunnen. Het past niet bij de uitstraling van een classic physique. Moet je Arnold of Zane eens voorstellen met een halve sleeve ofzo :o

Topbodybuilders horen imo gewoon geen tattoos te hebben. En ik denk eigenlijk stiekem ook dat wanneer het close is tussen 2 bodybuilders en de een heeft enigszins storende tattoos, dat diegene altijd verliest door toedoen van de judges
 
Back
Naar boven