MuscleMeat

Mr. Olympia 2020

Breon wil dus 212 gaan doen volgend jaar of het jaar erna. Zou ik wel een goede beslissing vinden. Denk niet dat hij daar Mister Olympia kan worden ofzo, maar hij kan zeker pro shows winnen, hoog plaatsen en waarschijnlijk ook veel geld verdienen. Zo is Classic toch al voor een hoop gasten een opstap gebleken voor 212. Van Classic naar Open is wat lastiger... zo zie je maar weer dat die midgets het gewoon een stuk makkelijker hebben in bodybuilding.

• Topic Starter Topic Starter

Toch knap dat het kanaaltje van Jay zoveel aandacht heeft voor de vrouwelijke atleten.

Laatst bewerkt:
1606640117988.png

Geen gebrek aan diepe lijnen in de quads hier.. :eek:

Als het puur als bodybuilding beoordeeld zou worden, zou ik zeggen 1. Breon 2. Ruff Diesel 3. Cbum. Eventjes heel dat oooh Chris is zooo classic gejank daargelaten, die 2 midgets hebben gewoon een completer fysiek, punt uit. Maar Cbum heeft meer volgers en is blank en veel meer marketable dus hij zal de komende paar jaar niet van zijn troon te stoten zijn denk ik

Als het puur als bodybuilding beoordeeld zou worden, zou ik zeggen 1. Breon 2. Ruff Diesel 3. Cbum. Eventjes heel dat oooh Chris is zooo classic gejank daargelaten, die 2 midgets hebben gewoon een completer fysiek, punt uit. Maar Cbum heeft meer volgers en is blank en veel meer marketable dus hij zal de komende paar jaar niet van zijn troon te stoten zijn denk ik
Ik denk niet dat blank zijn veel helpt in bodybuilding. Sergio Oliva had in een tijdperk waarin er nog openlijk racisme was en relatief weinig niet blanke bodybuilders, ook veel fans onder de witte bevolking. Arnold was niet meteen de crowd favorite, ondanks de steun van Joe Weider. De meerderheid van de open mr Olympia titels is ook gewonnen door een niet blanke persoon.

Ik denk niet dat blank zijn veel helpt in bodybuilding. Sergio Oliva had in een tijdperk waarin er nog openlijk racisme was en relatief weinig niet blanke bodybuilders, ook veel fans onder de witte bevolking. Arnold was niet meteen de crowd favorite, ondanks de steun van Joe Weider. De meerderheid van de open mr Olympia titels is ook gewonnen door een niet blanke persoon.

Ja dat zal allemaal wel, maar blanke bodybuilders zijn doorgaans meer geliefd bij de fans en daarom meer marketable. Kijk maar naar Jay of zo iemand als Derek Lunsford die alleen maar zo gehypet wordt omdat het the new white hope is.

Ja dat zal allemaal wel, maar blanke bodybuilders zijn doorgaans meer geliefd bij de fans en daarom meer marketable. Kijk maar naar Jay of zo iemand als Derek Lunsford die alleen maar zo gehypet wordt omdat het the new white hope is.
Ik weet het nog zo net niet, van dat voordeel van blank zijn, in ieder geval niet in de open klasse. The new white hope factor is volgens mij ook aan het verdwijnen in topsport. Jay Cutler (ben zelf geen fan) won toen hij de beste was en daarna nog even omdat hij mr. O was. Identificatie van blanke fans met blanke Classic Physique deelnemers kan een grotere rol spelen, omdat er in die klasse (nog) minder objectieve maatstaven zijn en lifestyle een grotere rol speelt.

Guy is zo'n what you see is what you get type. Net zoals Seth en Evan.

De gasten van de "gouden 90's" zouden het lastig gehad hebben met Phil.

Niet helemaal mee eens, hij lijkt in het eerste gezicht op flex wheeler. Niemand lijkt te kunnen tippen aan Frank Zane.
Francis Benfatto, en Bob Paris kwamen in de buurt.
Ja, nee, ik bedoel de combi van ongelofelijke massa en i.m.o. ongelofelijke esthetics. Frank heb ik altijd te dun gevonden, hij was mr. O toen ik met trainen begon in 1977, maar ik was eerder fan van Robby en Mike. Flex staat ook hoog in mijn top 10. Evenals:

Laatst bewerkt:
En Phil.

Terug
Naar boven