Fitness Seller

Muay Thai J: the damage...

Denk maar eens als je weer afgetraind rondloopt en met een spa in de hand zo'n dame een vette knippog geeft. Dan laat je het feesten wel vaker staan voor het ijzer. ;)

Knallen! Nu!

Lukt je zeker om snel terug te geraken, was je ondertussen ook gestopt met shakes te gebruiken? Succes Muay

• Topic Starter Topic Starter
Lukt je zeker om snel terug te geraken, was je ondertussen ook gestopt met shakes te gebruiken? Succes Muay

als je minstens 3 a 4 x per week uitgaat en stevig doorgaat in de drank dan mag je al blij zijn als je 2 maaltijden per dag binnenkrijgt door je keelgat... en nee daar zaten geen shakes bij, ik denk niet dat mijn maag melk zou geapprecieerd hebben ;)

Valt nog mee, je had mij 6 jaar geleden moeten zien na 14 dagen Ibiza :D

Gewoon weer lekker vol erin en goed eten je je bent binnen 6 weken weer helemaal de oude!

En dat voor een dokter...foei:p

Woow!!

Je borstkas is inderdaad een stuk achteruit gegaan!

Veel succes iig. weer! ;)

vind het heel jammer voor je.
je moet zoveel doen om te groeien terwijl je het zosnel terug kwijt bent

holy crap! idd dikke motivatie om door te blijven trainen ook al zie je nauwlijks resultaat.

Ach hoeveel kilo ben je nu daadwerkelijk kwijt geraakt? Het zijn vast 3 goede maanden geweest.

Je bent flink wat kilo s kwijt geraakt ben benieuwd wat mijn lichaam zou doen na zon tijd nie trainen!! Succes

Dat is flink balen man zoveel massa kwijt geraakt ik moet ook is wat minder gaan drinken en meer trainen !

zo abnormaal is dat niet hoor voor 3 maand.
Als ik 4 weken niet op voeding let en niet train is er niets meer te zien, en ik ben echt geen ecto

ik denk miss dat het wel meevalt. Je staat gewoon helemaal leeg op de rechter foto. Na een week knallen en eten sta je al weer dubbel zo vol. Ik denk dat je zo weer op je oude niveau bent :thumbs:

Oke, nu weet ik zeker dat ik niet meer 3 maanden moet rusten en liters moet zuipen.

Maar het zal er redelijk snel weer aan zitten, wel jammer, zit zeker wel 5+ KG spiermassa verschil in.

ik heb het ook gemerkt in de vakantie jongen. ik heb 3 weken een stuk minder gegeten en ook niet getraint en was gelijk 2kg kwijt. wij ecto's moeten blijven knallen om in vorm te blijven:mad:

damn das wel veel verloren ja
Succes !

ik denk miss dat het wel meevalt. Je staat gewoon helemaal leeg op de rechter foto. Na een week knallen en eten sta je al weer dubbel zo vol. Ik denk dat je zo weer op je oude niveau bent :thumbs:

klopt beetje carbs laden ff je glycogeendepots volgooien dat scheelt al een hoop.

Het valt nog wel mee, zoals Loo al zei, "thank god voor spiergeheugen". Je staat ook mooi droog, dus je oogt ook rapper hard en je zal de minste vooruitgang snel zien, gewoon weer vreten en trainen. Komt wel goed!

zo dan :(

Terug
Naar boven