XXL Nutrition

Muay Thai J: the damage...

Bezoekers in dit topic

Niet te druk om maken....als je goed eet, traint en rust kan je binnen een maandje weer de oude zijn. Ben zelf ook 1,5 maandje gestopt...9kg afgevallen. Nu ben ik weer een weekje bezig en je merkt al dat de spieren weer lekker vol gaan lopen. Binnen een maandje heb ik er die 9kg weer bij.
 
Hey man, jammer, maar dat zit er zo weer aan. Geloof me spieren hebben geheugen, zoals de andere het ook al zeiden.

Succes bro!

Door die alcohol is z'n geheugen verslechterd, dus nu weten z'n spieren ook niks meer.
 
Goed vooruit gegaan hoor.. netjes massa gepakt.
 
:D Ik denk dat het idd een leesfoutje betreft
 
komt wel weer goed met mj
 
Hoe is het met MTJ? Ik heb hem al een tijdje niet gelezen:).


edit: O, nee ik zie in zn postgeschiedenis dat hij nog actief is.

Hoe staat het met de comeback?
 
ik train zeer onregelmatig en val bijna niets terug (ook omdat ik niet zo groot ben) maar toch leef ik met je mee en ga er maar goed tegenaan ;)
 
tijd voor update mj...
 
tijd voor update mj...

ben er nog niet genoeg mee bezig... teveel uitgaan en te onregelmatig trainen

ga nog het beest uithangen deze week en na I love Techno ga ik met m'n nieuw voedingsschema en trainingsschema beginnen... en genoeg rusten ;)

komt zowiezo goed, beloofd!
tegen de zomer wil ik er buffer uitzien dan op m'n top
 
ben er nog niet genoeg mee bezig... teveel uitgaan en te onregelmatig trainen

ga nog het beest uithangen deze week en na I love Techno ga ik met m'n nieuw voedingsschema en trainingsschema beginnen... en genoeg rusten ;)

komt zowiezo goed, beloofd!
tegen de zomer wil ik er buffer uitzien dan op m'n top

het schema dat je me poste zag er anders goed uit, ik dacht dat je er al mee bezig was...

je hebt het zeker in je :cool:
 
Back
Naar boven