FreFF
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 111
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gast, 11 cm verkeerd schatten.
76 kg zijn op 182 cm, met een bf% van 20% na 4 jaar trainen.
Intussen in de galerij foto's posten waarbij je zegt dat je in de zomer van 2009 96kg was.
Dus in zomer van 2009 96 kg wegen tegen een laag vetpercentage, en dan in 2010 76kg tegen 20%, om vervolgens 1 jaar later te zijn waar je nu bent...
Ja, ik geef toe, ik zou graag het fysiek van die foto's hebben. Heel graag zelfs!
En normaal zou ik hier ook niet over gaan zeuren, maar dit is wel een contest...
Wat een hoop gezeik weer.
Er komt iemand op de proppen met een brute fysiek en meteen beginnen een hoop k*tkoters te beweren dat hij liegt over dit en dat...
Ga trainen ipv op te zoeken hoeveel hij wanneer woog en hoelang hij ooit beweerde te zijn.

Ik ga hem heus niet beoordelen op de tijd voor de contest... Maar als ik denk dat hij het niet is? Dan is het wel belangrijk dat het een contest is. Want als iemand gewoon foto'tjes neerzet op dbb gebeurt daar niets mee, dus dat is prima.Als hij meedoet als zichzelf vind ik het niet meer dan bruut, vind het echt een superfysiek!
Maar ik snap alleen niet hoe het kanIk ga hem heus niet beoordelen op de tijd voor de contest... Maar als ik denk dat hij het niet is? Dan is het wel belangrijk dat het een contest is. Want als iemand gewoon foto'tjes neerzet op dbb gebeurt daar niets mee, dus dat is prima.
Maar als iemand meedoet aan een contest, gaat voor de prijzen, voor een 1e plek lijkt te gaan, dan vind ik het wel belangrijk dat die persoon ook echt die persoon is.
Gast, 11 cm verkeerd schatten.
76 kg zijn op 182 cm, met een bf% van 20% na 4 jaar trainen.
Intussen in de galerij foto's posten waarbij je zegt dat je in de zomer van 2009 96kg was.
Dus in zomer van 2009 96 kg wegen tegen een laag vetpercentage, en dan in 2010 76kg tegen 20%, om vervolgens 1 jaar later te zijn waar je nu bent...
Ja, ik geef toe, ik zou graag het fysiek van die foto's hebben. Heel graag zelfs!
En normaal zou ik hier ook niet over gaan zeuren, maar dit is wel een contest...
Wat is het probleem man?
Hij heeft zijn fysiek nu toch? Het is idd een contest, en het gaat over de progressie die je maakt tijdens je log. Niet ervoor? Toch zeker in mindere mate.
Denk je trouwens dat je deze fysiek haalt zonder goed (perfect) voedingsschema, trainingsschema enz.

celltech?Iedereen weet dat hij dit echt is. Deze foto's vervals je niet zomaar. Ze willen gewoon weten hoe hij zo snel huge geworden is in die korte tijd.
Wat niet?
Je is trouwens geen aanspreking maar hypothetisch bedoeld als je daar over valt.![]()
De hele vraag, je ziet een podium fysiek en gaat vervolgens vragen of dit ook zonder trainingsschema/voedingsschema haalbaar is, natuurlijk niet.
Tenzij je bedoeld op gevoel trainen en eten, dat kan wel. Zit niet echt veel verschil tussen of je het nou opschrijft of op gevoel traint/eet.

Mwah..maakt niet zo veel uit wat we er van vinden. Uiteindelijk dient er een foto te komen, waar de dbb contest op vermeld staat. Begrijp de verwarring wel. Zitten een paar vreemde hiaten in. Lengte en de 40kg in een jaar.
Maar schat Muayboran zeker voor real in. Misschien is hij genegen om even een foto te trekken? Brengt rust in het log en zal er ruimte zijn voor waardering, want vindt het wel een top fysiek. No doubt dat dit de gedoodverfde DBB contest winner 2011 is.