Fitness Seller

Muayboran DBB Contest Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is het probleem man?
Hij heeft zijn fysiek nu toch? Het is idd een contest, en het gaat over de progressie die je maakt tijdens je log. Niet ervoor? Toch zeker in mindere mate.

Denk je trouwens dat je deze fysiek haalt zonder goed (perfect) voedingsschema, trainingsschema enz.

Wat een hoop gezeik weer.
Er komt iemand op de proppen met een brute fysiek en meteen beginnen een hoop k*tkoters te beweren dat hij liegt over dit en dat...
Ga trainen ipv op te zoeken hoeveel hij wanneer woog en hoelang hij ooit beweerde te zijn.

Gast, 11 cm verkeerd schatten.
76 kg zijn op 182 cm, met een bf% van 20% na 4 jaar trainen.
Intussen in de galerij foto's posten waarbij je zegt dat je in de zomer van 2009 96kg was.
Dus in zomer van 2009 96 kg wegen tegen een laag vetpercentage, en dan in 2010 76kg tegen 20%, om vervolgens 1 jaar later te zijn waar je nu bent...

Ja, ik geef toe, ik zou graag het fysiek van die foto's hebben. Heel graag zelfs!
En normaal zou ik hier ook niet over gaan zeuren, maar dit is wel een contest...

En wat dan nog als het een contest is?
Hij doet toch gewoon mee, als er wat zou zijn in het verleden boeit dat toch geen ****. Hij mag gewoon meedoen aan de contest, dit is het moment waar het om draait

Succes Muayboran!

Wat een hoop gezeik weer.
Er komt iemand op de proppen met een brute fysiek en meteen beginnen een hoop k*tkoters te beweren dat hij liegt over dit en dat...
Ga trainen ipv op te zoeken hoeveel hij wanneer woog en hoelang hij ooit beweerde te zijn.

+1 veel jelly's hiere :D

Als hij meedoet als zichzelf vind ik het niet meer dan bruut, vind het echt een superfysiek!
Maar ik snap alleen niet hoe het kan??? Ik ga hem heus niet beoordelen op de tijd voor de contest... Maar als ik denk dat hij het niet is? Dan is het wel belangrijk dat het een contest is. Want als iemand gewoon foto'tjes neerzet op dbb gebeurt daar niets mee, dus dat is prima.
Maar als iemand meedoet aan een contest, gaat voor de prijzen, voor een 1e plek lijkt te gaan, dan vind ik het wel belangrijk dat die persoon ook echt die persoon is.

Als hij meedoet als zichzelf vind ik het niet meer dan bruut, vind het echt een superfysiek!
Maar ik snap alleen niet hoe het kan??? Ik ga hem heus niet beoordelen op de tijd voor de contest... Maar als ik denk dat hij het niet is? Dan is het wel belangrijk dat het een contest is. Want als iemand gewoon foto'tjes neerzet op dbb gebeurt daar niets mee, dus dat is prima.
Maar als iemand meedoet aan een contest, gaat voor de prijzen, voor een 1e plek lijkt te gaan, dan vind ik het wel belangrijk dat die persoon ook echt die persoon is.

Lees de regels van de contest eerst eens even.. Uiteindelijk moet er gewoon DBB bijkomen tenzij het gezicht al bekend is. Dus dit is toch al lang bekend

Gast, 11 cm verkeerd schatten.
76 kg zijn op 182 cm, met een bf% van 20% na 4 jaar trainen.
Intussen in de galerij foto's posten waarbij je zegt dat je in de zomer van 2009 96kg was.
Dus in zomer van 2009 96 kg wegen tegen een laag vetpercentage, en dan in 2010 76kg tegen 20%, om vervolgens 1 jaar later te zijn waar je nu bent...

Ja, ik geef toe, ik zou graag het fysiek van die foto's hebben. Heel graag zelfs!
En normaal zou ik hier ook niet over gaan zeuren, maar dit is wel een contest...

Doe dat dan ook niet.

Laatst bewerkt:
Ben benieuwd wat de mods vinden

Laat hem toch gewoon biest zijn!

Het zal hem wel echt zijn, maakt mij geen zak uit als hij vorig jaar maar 75 kg woog, nu staat hij er gewoon hondsbrutaal bij. Het zou toch maar stom zijn om valse foto's te gebruiken als je uiteindelijk toch een foto moet posten waar je bewijst dat je het echt bent.

Wat is het probleem man?
Hij heeft zijn fysiek nu toch? Het is idd een contest, en het gaat over de progressie die je maakt tijdens je log. Niet ervoor? Toch zeker in mindere mate.

Denk je trouwens dat je deze fysiek haalt zonder goed (perfect) voedingsschema, trainingsschema enz.

Niet serieus neem ik aan.

Iedereen weet dat hij dit echt is. Deze foto's vervals je niet zomaar. Ze willen gewoon weten hoe hij zo snel huge geworden is in die korte tijd.

Wat niet?

Je is trouwens geen aanspreking maar hypothetisch bedoeld als je daar over valt. :rolleyes:

De hele vraag, je ziet een podium fysiek en gaat vervolgens vragen of dit ook zonder trainingsschema/voedingsschema haalbaar is, natuurlijk niet.

Tenzij je bedoeld op gevoel trainen en eten, dat kan wel. Zit niet echt veel verschil tussen of je het nou opschrijft of op gevoel traint/eet.

De hele vraag, je ziet een podium fysiek en gaat vervolgens vragen of dit ook zonder trainingsschema/voedingsschema haalbaar is, natuurlijk niet.

Tenzij je bedoeld op gevoel trainen en eten, dat kan wel. Zit niet echt veel verschil tussen of je het nou opschrijft of op gevoel traint/eet.

Ik zei, alsof dit zonder schema's wel kan, ik zei dus dat dit niet kan? :p

edit: eens herlezen en ik snap de verwarring :p
was geen vraag, was tegen die persoon gericht ;)

Ben benieuwd wat de mods vinden

Mwah..maakt niet zo veel uit wat we er van vinden. Uiteindelijk dient er een foto te komen, waar de dbb contest op vermeld staat. Begrijp de verwarring wel. Zitten een paar vreemde hiaten in. Lengte en de 40kg in een jaar.
Maar schat Muayboran zeker voor real in. Misschien is hij genegen om even een foto te trekken? Brengt rust in het log en zal er ruimte zijn voor waardering, want vindt het wel een top fysiek. No doubt dat dit de gedoodverfde DBB contest winner 2011 is.

Zal je zien dat zodra hij een foto post al de haters de grootste kontenlikkers van het forum worden. Kan niet wachten!

Mwah..maakt niet zo veel uit wat we er van vinden. Uiteindelijk dient er een foto te komen, waar de dbb contest op vermeld staat. Begrijp de verwarring wel. Zitten een paar vreemde hiaten in. Lengte en de 40kg in een jaar.
Maar schat Muayboran zeker voor real in. Misschien is hij genegen om even een foto te trekken? Brengt rust in het log en zal er ruimte zijn voor waardering, want vindt het wel een top fysiek. No doubt dat dit de gedoodverfde DBB contest winner 2011 is.

Mods moeten neutraal blijven -1

• Topic Starter Topic Starter
Wat een gezeik weer van die steveo.. als je niet weet waarover je praat waarom open je dan ubehaupt je mond? Anyway net thuis van een lekkere shoulder training:

• Military Press 4 sets 20x 50 kg , 16 x 80 kg, 15x 100 kg 8x 120 kg
Supset met Lateral Dumbbell Side Raises- 3 sets 20x 10kg , 16x 15 kg , 12x 30 kg
• Seated Dumbbell Press- 3 sets 20x30 kg , 15x 40 kg (dike pomp) 8x 45 kg (fail haha was echt te pumped)
• Lateral Dumbbell Front Raises- 3 sets 20x20kg , 15x28kg (bad form hier dus gewicht verlagen), 12x20kg
• Front Straight Bar Raises- 3 sets 1x20 , 1x15 , 1x12
• Upright rows 3 sets 1x20 , 1x15 , 1x13
• Barbell Shrugs- 4 sets 20x110 kg , 15x150 kg, 12x190 kg, 6x 230 kg

Na men training, 30 mins cardio op de stepper en dan meteen abs gedaan. Heb ook geposeerd in de gym met mijn coach. Begin echt mooie aflijning en aders te merken. Er was vraag naar een Most Muscular en hierbij:

MMgymD5896241.JPG

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven