AndroidHealthClinic

Muayboran DBB Contest Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Sorry, dat ik je misschien niet geloof, maar je moet dat maar als een compliment zien, ik vind je fysiek A-klasse waardig.

Maar vind het vreemd dat je je dieet in het engels neerzet, je veelal om cut-cycles vraagt in je threads en zegt dat je endomorph bent en makkelijk vet aanzet, je zegt dat je Yates-style traint, maar een heel andere training hier neerzet, 10x180 kg. bankdrukt, 30 jan 2010 76 kg. woog en binnen een jaar 116 kg. met max. 13 %.

Maar ja kan het helamaal verkeerd hebben hoor, we zien de wedstrijdpics wel van Beverwijk op 04 juni.

Ik vind je een beetje te paranoid, maar dat zal vast door de jaloezie komen :D

Mijn dieet zet ik in het engels zodat als iemand mijn basic dieet vraagt en hij spreekt geen nederlands dat ik het gewoon zo kan geven voor hem, engels is een algemene taal. Ik zet zeer snel vet aan als ik niet let op men voeding en als ik slechte bronnen van koolhydraten gebruik (junk) en ik cut moeilijk (bijkomen is absoluut geen probleem). Zie mijn vorige post, ik train niet op de sets/gewichten maar ik maak gebruik van zijn explosieve positives en gefocussed op negatieve en ik merk dat het mijn spieren chokeert. Dat bankdrukken komt omdat ik nooit problemen heb gehad met kracht. Ik ben opgeleid in een gym vol met powerlifters en in mijn opinie de sterkste coach ooit in de Benelux.

Nogmaals begrijp ik dat je detectieve gaat spelen en mij de t*ring gaat googlen, had ook niets anders verwacht omdat ik geen geheimen heb ;) Als je meer info wilt over mijn cycles, moet je maar eens PMen.

Laatst bewerkt:
:roflol::roflol:
veel detectieve op dbb

Laatst bewerkt:
Ben niet paranoid, wel jaloers op de geplaatste foto, denk dat heel DBB droomt van zo'n fysiek. Als dit allemaal waar is gaan we nog veel van je horen denk ik, succes met alles.

Heb je dit anders aangepakt dan de gemiddelde serieuze bb'er? Want zelfs mensen met een goed fysiek op dit forum zie ik niet zo'n progressie maken. Ben wel benieuwd naar wat ins en outs.

Verder echt een klasse fysiek man.

In 1 jaar 40kg erbij en dan maar op 11% staan. En je geheim ligt niet in de juice? Whut?!

Het maakt me geen bal uit wat je er allemaal voor over heb, maar hou het wel realistisch.

Ik ben mij gewoon volledig gaan focussen op BB en steeds geleerd uit wat ik fout doe (werd ik te vettig op bepaalde calories ga ik meteen verlagen). Ik cycle ook niet heel het jaar door op AAS als dit de antwoord is op jullie vraag. Ik doe heel het jaar door aan cardio..

Ik denk dat daar de meeste van mijn geheimen inzitten ;)

Ik ben mij gewoon volledig gaan focussen op BB en steeds geleerd uit wat ik fout doe (werd ik te vettig op bepaalde calories ga ik meteen verlagen). Ik cycle ook niet heel het jaar door op AAS als dit de antwoord is op jullie vraag. Ik doe heel het jaar door aan cardio..

Ik denk dat daar de meeste van mijn geheimen inzitten ;)

elke dag cardio of? Ochtend of na training>?

Maak vnvd gewoon ff een foto waarop je een A4tje in je hand hebt met je forumnaam erop...iedereen blij :D

Is dat een lumia op de muur op je pic?

Ik heb pics met face van hem gezien en ik kan met 99procent zekerheid zeggen dat hij het is. Ik snap niet waarom iedereen meteen in de aanval gaat. Hij ontkent toch niet dat hij juiced? Hij zegt gwn dat aas geen wondermiddel is en dat hij dat fysiek heeft behaald met discipline, schoon eten, hard trainen en constant cardrio. o.

Straks willen we ook spoon pic:o

Ik heb pics met face van hem gezien en ik kan met 99procent zekerheid zeggen dat hij het is. Ik snap niet waarom iedereen meteen in de aanval gaat. Hij ontkent toch niet dat hij juiced? Hij zegt gwn dat aas geen wondermiddel is en dat hij dat fysiek heeft behaald met discipline, schoon eten, hard trainen en constant cardrio. snap alleen niet wrm jij je achterhoogfd hebt gepaint

Laatst bewerkt:

Ik heb pics met face van hem gezien en ik kan met 99procent zekerheid zeggen dat hij het is. Ik snap niet waarom iedereen meteen in de aanval gaat. Hij ontkent toch niet dat hij juiced? Hij zegt gwn dat aas geen wondermiddel is en dat hij dat fysiek heeft behaald met discipline, schoon eten, hard trainen en constant cardrio. o.

Haha precies man, bedankt voor het uitleggen ben daar niet zo goed in. De reden waarom ik men hoofd wegdoe is dat ik nog anoniem wil blijven :D maar i will reveal it soon enough

Haha precies man, bedankt voor het uitleggen ben daar niet zo goed in. De reden waarom ik men hoofd wegdoe is dat ik nog anoniem wil blijven :D maar i will reveal it soon enough

ik heb pics van je met face gezien man, die had je toen op msn gestuurd.

was het maar zo een feest. Ik heb 5 maanden niet kunnen trainen door een zware rugblessure, waar ik momenteel nog steeds last van heb. Momenteel weer voorzichtig begonnen met trainen, maar nog steeds last van me onderrug. Ben dus weer vanaf voor af aan begonnen en doe het nu gewoon als hobby. Ik ben er niet meer zo strict mee bezig, want dan raak ik elke keer teleurgesteld als het niet goed gaat. Ik zie wel hoever ik kom, maar jij komt er wel.

was het maar zo een feest. Ik heb 5 maanden niet kunnen trainen door een zware rugblessure, waar ik momenteel nog steeds last van heb. Momenteel weer voorzichtig begonnen met trainen, maar nog steeds last van me onderrug. Ben dus weer vanaf voor af aan begonnen en doe het nu gewoon als hobby. Ik ben er niet meer zo strict mee bezig, want dan raak ik elke keer teleurgesteld als het niet goed gaat. Ik zie wel hoever ik kom, maar jij komt er wel.

Ik help graag verschillende mensen met hun doel maar jij zei dat je een squat accident had in de gym. En die blessures zijn inderdaad enorm k*t en dan kun je niet meer verder groeien. Ik wens je in ieder geval veel succes en je voeding was redelijk goed (exclusief die junk dan haha).

Spijtig ben je geindigd in een troll haha 'Sofiane'

was met deadlift, squat is verantwoordelijk voor me knieblessures. Ik heb gemerkt dat ik heel blessuregevoelig ben, dus ik doe het nu gewoon lekker rustig aan. Junken doe ik nog steeds, maar ik zie het nu ook meer als een hobby. Het is mij het niet waard om mijn lichaam te slopen voor wat spieren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven