Muayboran
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 77
Sorry, dat ik je misschien niet geloof, maar je moet dat maar als een compliment zien, ik vind je fysiek A-klasse waardig.
Maar vind het vreemd dat je je dieet in het engels neerzet, je veelal om cut-cycles vraagt in je threads en zegt dat je endomorph bent en makkelijk vet aanzet, je zegt dat je Yates-style traint, maar een heel andere training hier neerzet, 10x180 kg. bankdrukt, 30 jan 2010 76 kg. woog en binnen een jaar 116 kg. met max. 13 %.
Maar ja kan het helamaal verkeerd hebben hoor, we zien de wedstrijdpics wel van Beverwijk op 04 juni.
Ik vind je een beetje te paranoid, maar dat zal vast door de jaloezie komen

Mijn dieet zet ik in het engels zodat als iemand mijn basic dieet vraagt en hij spreekt geen nederlands dat ik het gewoon zo kan geven voor hem, engels is een algemene taal. Ik zet zeer snel vet aan als ik niet let op men voeding en als ik slechte bronnen van koolhydraten gebruik (junk) en ik cut moeilijk (bijkomen is absoluut geen probleem). Zie mijn vorige post, ik train niet op de sets/gewichten maar ik maak gebruik van zijn explosieve positives en gefocussed op negatieve en ik merk dat het mijn spieren chokeert. Dat bankdrukken komt omdat ik nooit problemen heb gehad met kracht. Ik ben opgeleid in een gym vol met powerlifters en in mijn opinie de sterkste coach ooit in de Benelux.
Nogmaals begrijp ik dat je detectieve gaat spelen en mij de t*ring gaat googlen, had ook niets anders verwacht omdat ik geen geheimen heb
Als je meer info wilt over mijn cycles, moet je maar eens PMen.
Laatst bewerkt: