Fitness Seller

Muayboran DBB Contest Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Pff, wist niet dat je zo groot was kerel! 10/10 ;)

Ik snap dat gedoe met lengte + gewicht ook niet erg.. Zoals Rob S al zei, post dan gewoon een pic met je gebruikersnaam :D Succes met trainen.

hmm der klopt tog echt iets niet..
Je zegt in 1 thread dat je 1.82m ben en in een andere 1.71m? een beetje gokken oke maar 11 cm?

Daarnaast posste je hier van de week dat je vanaf je 18e serieus traint. Maar je bent het laatste jaar 40kg aangekomen? Wat heb je dan de eerste 5 jaar gedaan? Je opende een jaar geleden nog een thread die iemand hierboven neerzette waar je nog overkomt als een beginner terwijl je wel al 5 jaar trainde?

no offense maar een beetje uitleg..

• Topic Starter Topic Starter
hmm der klopt tog echt iets niet..
Je zegt in 1 thread dat je 1.82m ben en in een andere 1.71m? een beetje gokken oke maar 11 cm?

Daarnaast posste je hier van de week dat je vanaf je 18e serieus traint. Maar je bent het laatste jaar 40kg aangekomen? Wat heb je dan de eerste 5 jaar gedaan? Je opende een jaar geleden nog een thread die iemand hierboven neerzette waar je nog overkomt als een beginner terwijl je wel al 5 jaar trainde?

no offense maar een beetje uitleg..
.

Als je browsed naar men vorige paginas heb ik daar alles netjes uitgelegd jongeman. Mijn eerste post (zoals iedereens eerste post op DBB) was puur schatten, ik wist zelfs men bodyfat niet en toen was het redelijk hoog (nu kan ik beter schatten omdat ik allerlei fysieken heb gemeten, maar toen was het richting de 20%). Ik ben alles gaan meten in de gym onder begeleiding van men coach en daar hebben we de nodige toestellen voor.

Het laatste jaar ben ik niet 40 kg aangekomen, waarom overdrijven jullie? Het feit blijft wel dat ik enorm snel aan gewicht aankom en het enigste wat ik hoef te doen is zorgen dat ik lean blijf. De weegschaal liegt niet ;) 3 jaar terug had ik een operatie aan mijn bovenrug wegens een ongeluk en heb daardoor een tijd stilgestaan met BB en ook veel gemist op school en sociaal vlak. Slechte eetgewontes, combinerend met niet trainen, hele dag in een ziekenbed zitten = het verliezen van de meeste gains dat ik had gemaakt en terug vettig geworden. Ervoor was ik serieus bezig met eten maar ik at steeds verkeerde bronnen van carbs bv en had een totale andere inzicht in BB omdat ik niet de nodige informatie kreeg (dat je eiwitshakes MOET hebben voor bij te komen terwijl het helemaal niet zo het geval was enzo). Pas toen ik DBB had ontdekt en ik begon te lezen en te lezen dan pas begonnen er belletjes te rinkelen en heb ik alles meteen aangepast en uit men fouten geleerd

Conclusie, ik merk toch een klein type van jaloezie wat absoluut geen probleem is voor mij, maar bij jou en sommige mensen hier in het topic gaat het verder dan dat, dan is er echt sprake van haat ;) Als dit zo verder gaat zal ik aan de mod moeten vragen op bepaalde reacties te verwijderen want ik wil hier ook nog de rest van men journey posten zonder dat mensen f**cking 12 paginas moeten browsen voor trainingen enzo

Gaat nu schouders martelen en zal de training vanavond posten. Curse or bless, I keep improving until the day I die ;)

Zieke rug! niks van die haters aantrekken man. ze zijn jaloers:)

Laatst bewerkt:
ik heb absoluut geen haat richting jou, ik vind dat je een gruwelijk fysiek hebt.
Alleen omdat er hier op het forum dagelijks kloons komen moet je natuurlijk wel oplettend blijven.
Ik doelde vooral op dat er op de vorige pagina meerdere keren word gevraagd of je 40 kg bent aangekomen sinds vorig jaar en dat je daar niet duidelijk op antwoord. Dan had je natuurlijk gelijk moeten zeggen doordat dat kwam dat je daar net van een operatie hersteld was;)

dus absoluut geen haat/jaloezie tegen je, kun je ook zien aan mijn andere posts in je log

Je bent een ziek beest. Groetjes Dennis

Ik wil front pics :mad:

Ik ben nooit zo van het slijmen op dbb ,maar ik kan het hier gewoon niet laten :p

Nog steeds sick fysiek

Over bf verkeerd schatten snap ik nog wel maar je lengte verkeerd schatten..
En ben jaloers op je fysiek hoef je niet erbij te vertellen.

ik heb absoluut geen haat richting jou, ik vind dat je een gruwelijk fysiek hebt.
Alleen omdat er hier op het forum dagelijks kloons komen moet je natuurlijk wel oplettend blijven.
Ik doelde vooral op dat er op de vorige pagina meerdere keren word gevraagd of je 40 kg bent aangekomen sinds vorig jaar en dat je daar niet duidelijk op antwoord. Dan had je natuurlijk gelijk moeten zeggen doordat dat kwam dat je daar net van een operatie hersteld was;)

dus absoluut geen haat/jaloezie tegen je, kun je ook zien aan mijn andere posts in je log
Aha! Dat verklaart veel:D

Ben ik de enige die zijn triceps abnormaal gruwelijk vind? Pfff

Dat van je lengte is wel beetje raar wie schat er nou zn lengte 11cm verkeerd :roflol:, hoe dan ook fysiek van fotos is super/.

Echt prachtig fysiek, restecp!

Je had toch gister ook rug getraind?

Hij traind vandaag schouders

Gast, 11 cm verkeerd schatten.
76 kg zijn op 182 cm, met een bf% van 20% na 4 jaar trainen.
Intussen in de galerij foto's posten waarbij je zegt dat je in de zomer van 2009 96kg was.
Dus in zomer van 2009 96 kg wegen tegen een laag vetpercentage, en dan in 2010 76kg tegen 20%, om vervolgens 1 jaar later te zijn waar je nu bent...

Ja, ik geef toe, ik zou graag het fysiek van die foto's hebben. Heel graag zelfs!
En normaal zou ik hier ook niet over gaan zeuren, maar dit is wel een contest...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven