AndroidHealthClinic

Muayboran DBB Contest Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kers vertel nou eens hoe het zit dan?
Waarom zou MuayBoran sinds december 2009 al serieuze topics starten over Cutschema's kuurtjes enz. om nu hier iedereen te gaan trollen?

Waarom is ie nu gebanned? Laat hem op z'n minst die foto posten
In principe kan er een ban gegeven worden bij fraude, maar daarvoor hebben we meer bewijsmateriaal nodig. We geven hem nu de kans om bewijsmateriaal dat in zijn voordeel spreekt te voorzien.

Hopelijk post die wat leuks, heb ik weer wat te doen

In principe kan er een ban gegeven worden bij fraude, maar daarvoor hebben we meer bewijsmateriaal nodig. We geven hem nu de kans om bewijsmateriaal dat in zijn voordeel spreekt te voorzien.

Is zeggen dat je snel met je cameraman een foto hebt laten maken niet genoeg bewijs als je vervolgens overduidelijk ziet dat hij als een 9-jarige met paint heeft lopen spelen hahaha.

Hahahaha die paint move was wel epic :roflol:

Oh ik dacht even dat ie banned was...my bad

Is zeggen dat je snel met je cameraman een foto hebt laten maken niet genoeg bewijs als je vervolgens overduidelijk ziet dat hij als een 9-jarige met paint heeft lopen spelen hahaha.
We geven hem gewoon nog een mogelijkheid om zich te verdedigen.

waar is alle actie gebleven??

yesss
nu heb ik nog meer kan om in top 5 te komen

Wat is raar vind waar niemand over begint is: bij de most muscular pose heeft een een lichte gut maar hij heeft nooit GH en Insuline gebruikt ;)
Ze hele buik staat daar bol, echt een gh fysiek imo kan je nooit die rondingen en vormen krijgen zonder GH ed ....

Verder lijken zijn krachtstats ook niet te kloppen 10x180 dan doe je zelfs 1x220 lijkt me, als ik het met mezelf vergelijk ik druk 4x170 maar ook 1x190.... maja iedereen is anders

Laatst bewerkt:
It's a small small world in a small small world

nee ik zit te ****en maar goed he, in 1x

hahahaha dit is egt geniaal gewoon!
ik ben een keer gebashed door muayboran, omdat ik kai greene bekritiseerde op zijn gut...
toen noemde hij me ''ecto stokje''...
en nu dit
hahahah

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven