MuscleMeat

Muayboran DBB Contest Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
En nu? Wachten op reactie van Muayboran?

wat heb ik gemist man

cliffs iemand ? voor karma.

wat heb ik gemist man

cliffs iemand ? voor karma.

als ik jou was zou ik gewoon ff het topic doorlezen is het echt waard

denk aan: epic paintskills met dbb blaadje, bedreigingen met de dood, 2 fysieken met 2 verschillende hoofden, link met een franse site uit 2007 waar die opstaat etc.

muayboran -> beestig fysiek -> heeft een deur die meebuigt met zijn triceps -> krimpt terug naar ecto fysiek -> zet in zijn msn status "ik ben wegh"

28hld3r.gif

ik kreeg net een pm van hem. hij had een date met een chick, maar die zag hem niet. en toen hij thuis kwam zag hij dat hij voor player werd uitgemaakt op msn....

anyway vanaf page 15 in het de moeite waard te lezen :)

47 lezers. Goed topic :)

samenvatting?

dit 'log' komt wel in aanmerking 'het topic van 2011'

Hij is online:)

Momenteel bekijken: 42 gebruiker(s) (31 leden en 11 gasten) dit topic
skinnie, AnverzMuscle, Area1990, BOB, Burgtie, demandi, Dunk, Fernau, HUPHUP, Jaytjuh, jinkazama1, kane, KEUN, KoRnAgE, larsv, Lennart010+, Luc M, Machete, Masters, MisterApollo, Muayboran, PAW, pokerladron, QuinZzz, RingKing, Rob G, Situation, Sofiane, steveo1, Timmeh88

Oke samenvatting Muayboran blijkt een faker te zijn en heet in werkelijkheid Mehdi Aziz. Hij werd ontmaskerd door Kersepit en Rob S en GetXXL. Hij heeft Jaytjuh bijna een jaar voor de gek gehouden en loopt op dbb eigenlijk al sinds 2009 te trollen. Hij probeerde een laatste reddingspoging te doen door een foto te plaatsen met zijn epic paint skills maar dit was natuurlijk een en al fail. Karma bitchessss....

• Like
Waarderingen: kane
  • Topic Starter Topic Starter
Lol ik vermaak me enorm hier.. man man man

Matjiaz, een of andere k*tpool die een geestelijk zieke pa heeft vroeg men MSN en heeft me toegevoegd. We gingen praten en hij zei dat hij ook Erko Jun kent (belgische junior kampioen).. heeeel goed zelfs.. allemaal goed en wel en nu probeert hij mij te faken, door andere identiteiten op te geven dat ik werkelijk ben. Die kerel op de foto ben ik niet en ik zal het bewijzen door te poseren met een bladje. Hij ging ZELF onder begeleiding van Patrick Helleman (4x mister belgium) voor zogezegd zijn vetbuikje weg te doen.

Rob is een sukkel, die probeert alles te doen om die contest te winnen en is een slang. Eerst voegt die mij op MSN toe.. allerlei discussies over men gains.. en de reden waarom men navel zo naar voren was getrokken sukkel was door die pose of zijn jullie zo dom om dat te beseffen? Striaetious was duidelijk te merken.. Die geshopte shit heb ik niet gedaan en die foto's dat op internet zijn heeft die ene troll zeker opgeupload want dat kan niet.. Ik ben 100% real, ik zal dit ook bewijzen met de nodige materie en dan hoef ik deze contest niet meer.. En by the way rob, ik daag je uit om 4 juni te komen opdagen als je ballen hebt :)

Aangezien jullie nooit zo een progressie kunnen maken proberen jullie nu allerlei verhalen op te maken, een of andere ecto k*t allochtoon dat ik ben, enzo enzo

Ik kijk er alvast naar uit, naar die gezichten als ik die foto's ga trekken :)

Lol ik vermaak me enorm hier.. man man man

Matjiaz, een of andere k*tpool die een geestelijk zieke pa heeft vroeg men MSN en heeft me toegevoegd. We gingen praten en hij zei dat hij ook Erko Jun kent (belgische junior kampioen).. heeeel goed zelfs.. allemaal goed en wel en nu probeert hij mij te faken, door andere identiteiten op te geven dat ik werkelijk ben. Die kerel op de foto ben ik niet en ik zal het bewijzen door te poseren met een bladje. Hij ging ZELF onder begeleiding van Patrick Helleman (4x mister belgium) voor zogezegd zijn vetbuikje weg te doen.

Rob is een sukkel, die probeert alles te doen om die contest te winnen en is een slang. Eerst voegt die mij op MSN toe.. allerlei discussies over men gains.. en de reden waarom men navel zo naar voren was getrokken sukkel was door die pose of zijn jullie zo dom om dat te beseffen? Striaetious was duidelijk te merken.. Die geshopte shit heb ik niet gedaan en die foto's dat op internet zijn heeft die ene troll zeker opgeupload want dat kan niet.. Ik ben 100% real, ik zal dit ook bewijzen met de nodige materie en dan hoef ik deze contest niet meer.. En by the way rob, ik daag je uit om 4 juni te komen opdagen als je ballen hebt :)

Aangezien jullie nooit zo een progressie kunnen maken proberen jullie nu allerlei verhalen op te maken, een of andere ecto k*t allochtoon dat ik ben, enzo enzo

Ik kijk er alvast naar uit, naar die gezichten als ik die foto's ga trekken :)

Ik ben heel benieuwt maar stel dat je het bent en ik geloof er zelf niets van. Moet je toch onze twijfels na dit alles begrijpen he kom op.

Goh...en ik vroeg gisteren nog om een pic te plaatsen zodat er weer ruimte was voor waardering en dat dat alleen maar ten goede van zijn contest log zou komen.:D

omg

muay jij hebt echt een mentale ontwikkeling van een kind van 10...

eigenlijk sneu, beter bannen de mods hem. kan hij zichzelf ook niet verder belachelijk maken

Oke samenvatting Muayboran blijkt een faker te zijn en heet in werkelijkheid Mehdi Aziz. Hij werd ontmaskerd door Kersepit en Rob S en GetXXL. Hij heeft Jaytjuh bijna een jaar voor de gek gehouden en loopt op dbb eigenlijk al sinds 2009 te trollen. Hij probeerde een laatste reddingspoging te doen door een foto te plaatsen met zijn epic paint skills maar dit was natuurlijk een en al fail. Karma bitchessss....

Vergeet meneer MHD niet, die eigenlijk de aanzet gaf tot de ontmaskering, ere wie ere toekomt.

Zoals ik al zei. Als je die foto post met blaadje zal ik de eerste zijn die toegeeft dat ie een dumbass is, maar momenteel voel ik me echt heel hard genaaid en hoef ik eigenlijk niks meer met je te maken te hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven