- Waardering
- 134
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 9%
Niet veel, behalve dat je een plaats hoger zal eindigen in de contest![]()
Op die manier, jammer ik dacht dat het wel een strakke gozer was.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet veel, behalve dat je een plaats hoger zal eindigen in de contest![]()
Ook niet netjes om zo iemands oude account openbaar te maken terwijl die blijkbaar in overleg met bigt opnieuw was begonnen...
EricR komt alleen uit de allerlei sectie als er ergens een reltopic is![]()
2) als hij wel degelijk die persoon is, gewoon een fotootje nemen met dbb-blad op en klaar is kees.

mensen zijn hier wel zeer snel om anderen met de grond gelijk te maken,
en een mening op een deftige manier verwoorden hebben sommigen ook nooit geleerd.
1) als hij zich anders heeft voorgedaan, vind ik dat jammer (maar ga ik hem niet meteen als een oermens uitschijten), en gevaarlijk. Velen lezen dit topic en spiegelen zich aan deze enorme foto's en lezen dan dat dit met weinig kuren etc behaald kan worden.. Is misleiding dan en met het schaapjesgedrag van sommigen hier kan dat mensen op verkeerde gedachten brengen.
2) als hij wel degelijk die persoon is, gewoon een fotootje nemen met dbb-blad op en klaar is kees.
in ieder geval, veel gefrustreerde mensen hier
![]()
en waarom verliezen bepaalde mods zich hier in zinloze discussies ??
keep going guys 
De voornaam klopt in ieder geval welOke jongens, Muayboran aka Mehdi aziz, Van Montfortstraat 16, Borgerhout, Antwerpen, Vlaams Gewest
De dude aan rechterkant blijkt Muayboran te zijn
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
hoe kom je eraan?Ik denk eerlijk gezegd dat deze jongen niet spoort.. Heeft mentale achterstand fzo