Fitness Seller

Muayboran DBB Contest Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook niet netjes om zo iemands oude account openbaar te maken terwijl die blijkbaar in overleg met bigt opnieuw was begonnen...

Iemand die een aanklacht tegen mij wil indienen ga ik niet beschermen natuurlijk, zeker niet als het zo'n jankzak is die bij het minste of geringste een report indient wegens racisme.

EricR komt alleen uit de allerlei sectie als er ergens een reltopic is:p

mensen zijn hier wel zeer snel om anderen met de grond gelijk te maken,
en een mening op een deftige manier verwoorden hebben sommigen ook nooit geleerd.
1) als hij zich anders heeft voorgedaan, vind ik dat jammer (maar ga ik hem niet meteen als een oermens uitschijten), en gevaarlijk. Velen lezen dit topic en spiegelen zich aan deze enorme foto's en lezen dan dat dit met weinig kuren etc behaald kan worden.. Is misleiding dan en met het schaapjesgedrag van sommigen hier kan dat mensen op verkeerde gedachten brengen.

2) als hij wel degelijk die persoon is, gewoon een fotootje nemen met dbb-blad op en klaar is kees.

in ieder geval, veel gefrustreerde mensen hier
:rolleyes:

en waarom verliezen bepaalde mods zich hier in zinloze discussies ??

mensen zijn hier wel zeer snel om anderen met de grond gelijk te maken,
en een mening op een deftige manier verwoorden hebben sommigen ook nooit geleerd.
1) als hij zich anders heeft voorgedaan, vind ik dat jammer (maar ga ik hem niet meteen als een oermens uitschijten), en gevaarlijk. Velen lezen dit topic en spiegelen zich aan deze enorme foto's en lezen dan dat dit met weinig kuren etc behaald kan worden.. Is misleiding dan en met het schaapjesgedrag van sommigen hier kan dat mensen op verkeerde gedachten brengen.

2) als hij wel degelijk die persoon is, gewoon een fotootje nemen met dbb-blad op en klaar is kees.

in ieder geval, veel gefrustreerde mensen hier
:rolleyes:

en waarom verliezen bepaalde mods zich hier in zinloze discussies ??

Heeft weinig met frustratie te maken maar met een afkeer van fakers. Natuurlijk lopen de gemoederen hoog op als velen zich genept voelen. Denk dat de meesten hier een 9 of 10 in gedachten hadden voor de contest als ze zouden stemmen op Muayboran. Als Muayboran dan een faker blijkt te zijn zal dat best steken bij velen hier. Kan me dan wel voorstellen dat niet iedereen even netjes blijft, ook al valt het wel mee met de reacties. De enige die te ver ging was Muayboran zelf met bedreigingen naar andere leden.

Kukishu zou het kunnen bevestigen, hij (muayboran) heeft op msn ooit gezegd dat ze samen zouden gaan trainen..

Laatst bewerkt:
We voelen ons allemaal genaaid joh.
Maar who cares, ik voel me gewoon genaaid, m'n gevoelens zijn gekwetst

nice find !

Ik denk eerlijk gezegd dat deze jongen niet spoort.. Heeft mentale achterstand fzo

Als dat muayboran is :roflol:

hj

Laatst bewerkt door een moderator:
Mensen, mijn oprechte excuses dat ik deze idioot zo fel verdedigd heb! Ik ben er behoorlijk ingestonken!

ik ben er blij mee!!

thnx muay haha,plaatsje hoger voor mij

crittmonster zal het meeste genieten haha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven