XXL Nutrition

Muayboran DBB Contest Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En deze foto moet ook niet vergeten worden. Waar doe jij je boodschappen op de Nutella na herken ik geen van deze producten. Nudelkuche?

Vergeet meneer MHD niet, die eigenlijk de aanzet gaf tot de ontmaskering, ere wie ere toekomt.
Ja klopt sorry heb net ook maar alles ff globaal opgeschreven uit mijn hoofd:P Maar voor degene die geen zin hebben in 20+ paginas zijn mijn cliffs wel goed denk ik?:P

Lol ik vermaak me enorm hier.. man man man

Matjiaz, een of andere k*tpool die een geestelijk zieke pa heeft vroeg men MSN en heeft me toegevoegd. We gingen praten en hij zei dat hij ook Erko Jun kent (belgische junior kampioen).. heeeel goed zelfs.. allemaal goed en wel en nu probeert hij mij te faken, door andere identiteiten op te geven dat ik werkelijk ben. Die kerel op de foto ben ik niet en ik zal het bewijzen door te poseren met een bladje. Hij ging ZELF onder begeleiding van Patrick Helleman (4x mister belgium) voor zogezegd zijn vetbuikje weg te doen.

Rob is een sukkel, die probeert alles te doen om die contest te winnen en is een slang. Eerst voegt die mij op MSN toe.. allerlei discussies over men gains.. en de reden waarom men navel zo naar voren was getrokken sukkel was door die pose of zijn jullie zo dom om dat te beseffen? Striaetious was duidelijk te merken.. Die geshopte shit heb ik niet gedaan en die foto's dat op internet zijn heeft die ene troll zeker opgeupload want dat kan niet.. Ik ben 100% real, ik zal dit ook bewijzen met de nodige materie en dan hoef ik deze contest niet meer.. En by the way rob, ik daag je uit om 4 juni te komen opdagen als je ballen hebt :)

Aangezien jullie nooit zo een progressie kunnen maken proberen jullie nu allerlei verhalen op te maken, een of andere ecto k*t allochtoon dat ik ben, enzo enzo

Ik kijk er alvast naar uit, naar die gezichten als ik die foto's ga trekken :)

Donder op man zet je zelf niet meer verder voor schut. Je zet ons volk ter schande man:mad:

Als jij het echt was had je allang pics gepost met ee a4 blaadje dan had je iedereen de mond gesnoerd!!

Dude....jij moet echt hulp gaan zoeken man. Sicko.

29ygzye.jpg

Lol ik vermaak me enorm hier.. man man man

Matjiaz, een of andere k*tpool die een geestelijk zieke pa heeft vroeg men MSN en heeft me toegevoegd. We gingen praten en hij zei dat hij ook Erko Jun kent (belgische junior kampioen).. heeeel goed zelfs.. allemaal goed en wel en nu probeert hij mij te faken, door andere identiteiten op te geven dat ik werkelijk ben. Die kerel op de foto ben ik niet en ik zal het bewijzen door te poseren met een bladje. Hij ging ZELF onder begeleiding van Patrick Helleman (4x mister belgium) voor zogezegd zijn vetbuikje weg te doen.

Rob is een sukkel, die probeert alles te doen om die contest te winnen en is een slang. Eerst voegt die mij op MSN toe.. allerlei discussies over men gains.. en de reden waarom men navel zo naar voren was getrokken sukkel was door die pose of zijn jullie zo dom om dat te beseffen? Striaetious was duidelijk te merken.. Die geshopte shit heb ik niet gedaan en die foto's dat op internet zijn heeft die ene troll zeker opgeupload want dat kan niet.. Ik ben 100% real, ik zal dit ook bewijzen met de nodige materie en dan hoef ik deze contest niet meer.. En by the way rob, ik daag je uit om 4 juni te komen opdagen als je ballen hebt :)

Aangezien jullie nooit zo een progressie kunnen maken proberen jullie nu allerlei verhalen op te maken, een of andere ecto k*t allochtoon dat ik ben, enzo enzo

Ik kijk er alvast naar uit, naar die gezichten als ik die foto's ga trekken :)

• Topic Starter Topic Starter
als ik jou was zou ik gewoon ff het topic doorlezen is het echt waard

denk aan: epic paintskills met dbb blaadje, bedreigingen met de dood, 2 fysieken met 2 verschillende hoofden, link met een franse site uit 2007 waar die opstaat etc.

epic paintskill? daarom heb ik dus een hekel aan trolls.. die gegevens en al die adressen zijn niet van mij sukkel.. 2 fysieken? IS 1 fysiek met een andere look want ik ben namelijk nu KAAL zoals werd bevestigd en ik ben ZWAARDER geworden.. Waar zijn meer bewijzen dan dat die franse site niet gefaked is door die troll? google zijn naam dan? vind je iets????

Matjiaz heeft ook HGH verkocht aan PBS die hij nooit heeft ontvangen en kuurt al sinds zijn 15 jaar ofzo.. Matjiaz is in dit geval dus ZELF de oplichter en een of andere k*t volk in Antwerpen.. Ik heb jaren samen getrained met zijn 'zogenaamde' vriend Erko, ik durf te wedden dat hij gewoon een fanboy is, zijn vriend is helemaal anders..

Beter doe jij wat aan je leeftijd tymen en man wat kijk ik uit naar jou face als die pics straks worden gepost.. Al die trolls trouwens, BOOM :) wat doe die skinnie in men topic? een of andere fat **** die nog nooit een dumbbell heeft aangeraakt (90% van dbb is zo trouwens) en die dringend aan cardio moet doen. Snap niet waarom iedereen hem zo speciaal vind? door zen enorme brute vetmassa zeker whahaha

Ik heb niemand opgelicht, de enige oplichters zijn die mensen die allerlei verhalen en fabels posten over mij terwijl ik nog nooit gehoord of gezien heb van die mensen..

er is simpelweg maar één manier om je verdediging kracht bij te zetten kerel...post gewoon een normale foto met je kop erop en een blaadje in je hand

Whahaha damnnit wat een topic, ****. Lache hoe iedereen eerst hoog en laag beweert dat hij wel real is en na een paar bevindingen iedereen ineens omslaat. En die karma geilheid ook xD.

2595375755_5a368a4eba_z.jpg

epic paintskill? daarom heb ik dus een hekel aan trolls.. die gegevens en al die adressen zijn niet van mij sukkel.. 2 fysieken? IS 1 fysiek met een andere look want ik ben namelijk nu KAAL zoals werd bevestigd en ik ben ZWAARDER geworden.. Waar zijn meer bewijzen dan dat die franse site niet gefaked is door die troll? google zijn naam dan? vind je iets????

Matjiaz heeft ook HGH verkocht aan PBS die hij nooit heeft ontvangen en kuurt al sinds zijn 15 jaar ofzo.. Matjiaz is in dit geval dus ZELF de oplichter en een of andere k*t volk in Antwerpen.. Ik heb jaren samen getrained met zijn 'zogenaamde' vriend Erko, ik durf te wedden dat hij gewoon een fanboy is, zijn vriend is helemaal anders..

Beter doe jij wat aan je leeftijd tymen en man wat kijk ik uit naar jou face als die pics straks worden gepost.. Al die trolls trouwens, BOOM :) wat doe die skinnie in men topic? een of andere fat **** die nog nooit een dumbbell heeft aangeraakt (90% van dbb is zo trouwens) en die dringend aan cardio moet doen. Snap niet waarom iedereen hem zo speciaal vind? door zen enorme brute vetmassa zeker whahaha

Ik heb niemand opgelicht, de enige oplichters zijn die mensen die allerlei verhalen en fabels posten over mij terwijl ik nog nooit gehoord of gezien heb van die mensen..

skinnie is held van DBB:)

• Like
Waarderingen: Stam

zolang jij geen bewijs laat zien ben jij hier de oplichter (en dan geen paint gebruiken :roflol:)

Post dus gewoon ff een foto en dan is iedereen hier stil

beter doe je wat een je leeftijd :roflol:

leg dan uit waarom je toen je de kans kreeg om je te bewijzen een foto post met een geshopte tricep en een epic geshopt blaadje met je naam erop?

we halen vandaag nog wel de 1200 posts denk ik

Momenteel bekijken: 52 gebruiker(s) (45 leden en 7 gasten) dit topic
JimmyNeutron, Aether, Area1990, Basdm, BOB, Burgtie, Curtis, demandi, dexter88, Gek Ventje, jerommeke024, jinkazama1, JMT, justbart, kane, KEUN, KoRnAgE, lange harry, Lennart010, Luc M, Machete, Masters, Matijaz, mhl92, mikeo26, Muayboran, patmuscle+, pokerladron, QuinZzz, RingKing, Rob G, seppe1812, skinnie, steveo1, StrakkeFreddy, Tartarus, Timmeh88, tommieee, tremendes+, tyle, Tymen, Viriya, wwe, YOGI ,

Barrack obama,jack nickelson,hugh hefner,ronnie coleman,jay cutler,elvis presley,2pac,biggie smalls,osama bin laden,jp balkenende,martijn verkerk,peter r de vries,alberto stegerman,

alberto belde mij net hij wou hier een uitzending over maken met een undercover actie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven