- Waardering
- 1.374
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe staat het trouwens met je aangifte wegens racisme tegen mij, Nador?
Net zo goed als jij mij wou bannen voor het hebben van 2 accounts, terwijl dit al tussen big-t en mij geregeld was en jij op je dreigement moest terugkomen. Pijnlijk?
I rest my case...
probeer een ander muizenvalletje te zetten om mij uit de tent te lokken voor een ban. De meeste weten hoe ik hier over jou denk en daar zal nooit verandering in komen.
Ik nam het zekere voor het onzekere. Hij heeft me zojuist gezegd dat het idd een grapje was. MAar weetje, ik probeer mijn reputatie ook enigszins te reddenGa je daar nog serieus op reageren. Is toch duidelijk dat het gewoon een ei is.
Jij hoeft je niet te verdedigen tegen een randdebielen uitspraak makker
I got your back bro!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
kent iemand deze jongeman uit antwerpen??
Ok, Smoothy88. Ik zal ook nooit anders over jou denken nadat je mij beticht had van racisme en je daarmee onsterfelijk belachelijk hebt gemaakt. Toen de grond je te heet onder de voeten werd ben je maar verder gegaan als Nador.
Oh ja dat bannen is verder een stuk makkelijker dan die aanklacht tegen mij of DBB.
Nu je hier weer bijdehand een faker loopt te supporten val je nog meer door de mand.
Dat zal dan MuayBoran wel zijn. Jammer, hij had best mee kunnen doen met dat fysiek.Lijkt op die pic die als 1e in z'n gallerij stond en hier al eerder is gepost
Ik nam het zekere voor het onzekere. Hij heeft me zojuist gezegd dat het idd een grapje was. MAar weetje, ik probeer mijn reputatie ook enigszins te redden
thanks bro, is wel een heel grote back he![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
kent iemand deze jongeman uit antwerpen??
Ok, Smoothy88. Ik zal ook nooit anders over jou denken nadat je mij beticht had van racisme en je daarmee onsterfelijk belachelijk hebt gemaakt. Toen de grond je te heet onder de voeten werd ben je maar verder gegaan als Nador.
Oh ja dat bannen is verder een stuk makkelijker dan die aanklacht tegen mij of DBB.
Nu je hier weer bijdehand een faker loopt te supporten val je nog meer door de mand.
Hij zei tegen mij dat die gast hem begeleide wat betreft bloedtesten enzoNiet veel, behalve dat je een plaats hoger zal eindigen in de contest

Vraag me nu wel af of die ene gast op de foto dan Muayboran is ofzoHij zei tegen mij dat die gast hem begeleide wat betreft bloedtesten enzo
nu die pbs heeft wel een enorme homegym thuis waar menig fitnesscenter jaloers op zou zijn, dus dat hij bij iemand thuis zou trainen is iig al niet gelogen dan