Fitness Seller

Muayboran DBB Contest Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
+++

heb ook maar een abbo genomen, maar ik lees wel ipv spammen, want de mods gaan kaarten uitdelen, geloof me ;)

Hoe staat het trouwens met je aangifte wegens racisme tegen mij, Nador?

Net zo goed als jij mij wou bannen voor het hebben van 2 accounts om mij de mond te snoeren, terwijl dit al tussen big-t en mij geregeld was en jij op je dreigement moest terugkomen. Pijnlijk?

I rest my case...

probeer een ander muizenvalletje te zetten om mij uit de tent te lokken voor een ban. De meeste weten hoe ik hier over jou denk en daar zal nooit verandering in komen.

was jij trouwens niet 2 keer zo oud als mij?

Laatst bewerkt:
Net zo goed als jij mij wou bannen voor het hebben van 2 accounts, terwijl dit al tussen big-t en mij geregeld was en jij op je dreigement moest terugkomen. Pijnlijk?

I rest my case...

probeer een ander muizenvalletje te zetten om mij uit de tent te lokken voor een ban. De meeste weten hoe ik hier over jou denk en daar zal nooit verandering in komen.

Ok, Smoothy88. Ik zal ook nooit anders over jou denken nadat je mij beticht had van racisme en je daarmee onsterfelijk belachelijk hebt gemaakt. Toen de grond je te heet onder de voeten werd ben je maar verder gegaan als Nador.

Oh ja dat bannen is verder een stuk makkelijker dan die aanklacht tegen mij of DBB.

Nu je hier weer bijdehand een faker loopt te supporten val je nog meer door de mand.

:popcorn:

onee crap...ben aan het cutten :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

kent iemand deze jongeman uit antwerpen??

Lijkt op die pic die als 1e in z'n gallerij stond en hier al eerder is gepost, dat zijn denk wel 2e dezelfde personen.

Hoe kom je hieraan en waar vinden jullie die zogenaamde recente pics?

Ok, Smoothy88. Ik zal ook nooit anders over jou denken nadat je mij beticht had van racisme en je daarmee onsterfelijk belachelijk hebt gemaakt. Toen de grond je te heet onder de voeten werd ben je maar verder gegaan als Nador.

Oh ja dat bannen is verder een stuk makkelijker dan die aanklacht tegen mij of DBB.

Nu je hier weer bijdehand een faker loopt te supporten val je nog meer door de mand.

Heb nooit een aanklacht willen indiene tegen dbb, maar wel tegen jou ja (kat en muis spelletje). Overigens heb ik het hier jaren geleden met big-t over gehad, grappig dat jij dat elke keer weer ter spraken brengt. Je zit echt te wachten op een slippertje van mij, terwijl je 2 keer zo oud bent. Ik liep hem idd te supporten, omdat ik dacht dat het real was en waar moet ik voor door de mand vallen? Iedereen kan mijn topics en posts lezen en zal zien dat ik hier voornamelijk zit om dingen te leren. Just keep waiting bro, I will mess up one day en dan moet jij je kans grijpen. Held...

Ignore!

Voor de geïnteresseerde: Ik ben/was smoothy88 en was aanrichter van een aantal rellen op dit forum, ik nam het niet serieus. Toen ik fanatiek ben gaan bb wou ik dus antwoord hebben op serieuze vragen en aangezien ik liep te kloten was dit met mijn oude account niet mogelijk, dus heb ik een nieuwe gemaakt. CRIME? NOT!

Laatst bewerkt:
ik wacht op Calyptus, de grootste dbb detective

Lijkt op die pic die als 1e in z'n gallerij stond en hier al eerder is gepost
Dat zal dan MuayBoran wel zijn. Jammer, hij had best mee kunnen doen met dat fysiek.

Lijkt me echt sneu als je je als een ander voor moet doen om de man te zijn op internet. Maar ben nog steeds benieuwd met wat voor verklaring hij komt.

Ik nam het zekere voor het onzekere. Hij heeft me zojuist gezegd dat het idd een grapje was. MAar weetje, ik probeer mijn reputatie ook enigszins te redden

thanks bro, is wel een heel grote back he ;):P:D

Je in iemand vergissen is meer dan menselijk, vooral als die persoon foto's stuurde met face naar jou en mij met progressie. De meeste hier lezen daaroverheen, omdat zij geobserdeerd zijn door karma en relletjes en niet het gehele plaatje zien. Ik maak me er dus niet druk en dat moet jij ook niet doen. Hoeveel gasten hebben zich vergist in sava? Ik was daar in ieder geval niet 1 van.

wat een smerig mokkel naast 'm op die pic

Heb ik wat gemist :coffeepc:

• Like
Waarderingen: YOGI

Ook niet netjes om zo iemands oude account openbaar te maken terwijl die blijkbaar in overleg met bigt opnieuw was begonnen...

Vraag me nu wel af of die ene gast op de foto dan Muayboran is ofzo :P Hij zei tegen mij dat die gast hem begeleide wat betreft bloedtesten enzo

hahaha :p nu die pbs heeft wel een enorme homegym thuis waar menig fitnesscenter jaloers op zou zijn, dus dat hij bij iemand thuis zou trainen is iig al niet gelogen dan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven