AndroidHealthClinic

Muayboran DBB Contest Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik was even naar de supermarkt popcorn halen heb ik wat gemist? XD

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

he mad

Oke samenvatting Muayboran blijkt een faker te zijn en heet in werkelijkheid Mehdi Aziz. Hij werd ontmaskerd door Kersepit en Rob S en GetXXL. Hij heeft Jaytjuh bijna een jaar voor de gek gehouden en loopt op dbb eigenlijk al sinds 2009 te trollen. Hij probeerde een laatste reddingspoging te doen door een foto te plaatsen met zijn epic paint skills maar dit was natuurlijk een en al fail. Karma bitchessss....

Ik was even naar de supermarkt popcorn halen heb ik wat gemist? XD

Dit karma plox:P

ik wacht nog steeds op bewijs..

Ik denk dat het geen van beide jongens is, maar het zou best kunnen. Weten die gasten die IRL met hem getraind hebben hier niet meer van dan?

Harde plotwendingen in dit topic!

dit kwam ik net tegen,

Programma's die nu worden gedownload op downloads.nl

Photoshop Pro 9.12 Bodybuilding edetion pro

Downloaded by

Barrack Obama,Muayboran,

waarom grijpen de mods amper in.... dit gaat nergens meer over.

Als Muayboran zo agressief blijft doen heeft hij een weekban te pakken maar dat is weer zonde van de rel natuurlijk. Het blijft allemaal geconcentreerd in deze thread en valt dus te beheersen.

Momenteel bekijken: 59 gebruiker(s) (45 leden en 14 gasten) dit topic
769 reacties 21.247 views

successful_troll_is_succes.jpg

Nice topic, ben benieuwd :popcorn:

Als Muayboran zo agressief blijft doen heeft hij een weekban te pakken maar dat is weer zonde van de rel natuurlijk. Het blijft allemaal geconcentreerd in deze thread en valt dus te beheersen.

hij schold me uit voor dikz*k...:(

net vanaf pagina 14 alles doorgelezen echt de moeite waard..kapot gelachen..vooral die epic paint foto hahaha..iemand die zo de boel faked moet wel gewoon ziek in de kop zijn, want wat heb je er aan eh..

en ohja als tie echt met bewijs fotos wilt komen dan moet tie alles uit de kast halen, lepels, geschreven regels, meerdere nederlandse en belgische kranten van vandaag, paspoort, geboorteaktes etc..bvd

schiiet op Muayboran,Ik word net gesmst door een chick dat ze geil is en alleen thuis is en dat ze graag anaal vernederd wil worden door mij,
maar ik had haar uitgeled wat er op DBB aan de gang was,daar had ze wel begrip voor,dus ze wacht nu even tot Muayboran de foto's heeft verstuurd en dan verwacht ze mij meteen daar.

dus

schiiet op Muayboran,Ik word net gesmst door een chick dat ze geil is en alleen thuis is en dat ze graag anaal vernederd wil worden door mij,
maar ik had haar uitgeled wat er op DBB aan de gang was,daar had ze wel begrip voor,dus ze wacht nu even tot Muayboran de foto's heeft verstuurd en dan verwacht ze mij meteen daar.

dus

het is dat ik ook nieuwsgierig ben
maar ik verwacht je over een half uurtje hier dan he(L)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven