Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke samenvatting Muayboran blijkt een faker te zijn en heet in werkelijkheid Mehdi Aziz. Hij werd ontmaskerd door Kersepit en Rob S en GetXXL. Hij heeft Jaytjuh bijna een jaar voor de gek gehouden en loopt op dbb eigenlijk al sinds 2009 te trollen. Hij probeerde een laatste reddingspoging te doen door een foto te plaatsen met zijn epic paint skills maar dit was natuurlijk een en al fail. Karma bitchessss....
Ik was even naar de supermarkt popcorn halen heb ik wat gemist? XD

Sinds ik injects in me neus zet ....
Er is niemand die hier irl met hem getraint heeft.Ik denk dat het geen van beide jongens is, maar het zou best kunnen. Weten die gasten die IRL met hem getraind hebben hier niet meer van dan?

waarom grijpen de mods amper in.... dit gaat nergens meer over.
Als Muayboran zo agressief blijft doen heeft hij een weekban te pakken maar dat is weer zonde van de rel natuurlijk. Het blijft allemaal geconcentreerd in deze thread en valt dus te beheersen.

Maar je ben in ieder geval geen faker.
schiiet op Muayboran,Ik word net gesmst door een chick dat ze geil is en alleen thuis is en dat ze graag anaal vernederd wil worden door mij,
maar ik had haar uitgeled wat er op DBB aan de gang was,daar had ze wel begrip voor,dus ze wacht nu even tot Muayboran de foto's heeft verstuurd en dan verwacht ze mij meteen daar.
dus