Fitness Seller

Muayboran DBB Contest Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij zal wrs nog naar een pic aan het zoeken zijn die hij hier dan later kan plaatsen zodat mss nog weer mensen gaan twijfelen of hij echt is of niet, vind het gwn spijtig want die kerel van op die foto's heeft gwn beestig fysiek

holy fak 68

68 gebruiker(s) (47 leden en 21 gasten) dit topic
tommieee, Barryy, Basdm, biejest, BOB, Burgtie, Chreiz, Cynthia, fhoc, Gek Ventje, JimmyNeutron, jinkazama1, jurre owns, kane, KIKO, Knox, Little Daddy, LucienH, Machete, Masters, Matijaz, MHD, Muayboran, Nador, Omni20, pat82, patmuscle, Rob G, sapsiv, Satisfaction, seppe1812, Sofiane, spectacular, steveo1, Tartarus, Timmeeh, train and gain, tremendes, Tsn, tyle, Tymen, valon, Viriya, willem9, wwe

Hij zal wrs nog naar een pic aan het zoeken zijn die hij hier dan later kan plaatsen zodat mss nog weer mensen gaan twijfelen of hij echt is of niet, vind het gwn spijtig want die kerel van op die foto's heeft gwn beestig fysiek

Waarschijnlijk is ie photoshop tutorials aan het volgen

Jawel maar ik bedoel de beloofde pic van een paar uur geleden. Wie faked moet wat mij betreft op de blaren zitten.

Oke ik snap je maar toen zei die netzelfde en kwam die af met ' heb ff snel aan men cameraman gevraagt een pic te nemen ' dat was die foto met dat geshopte dbb blaadje op

FF wat cliffs aan het maken...

Pagina 1
Muayboran levert foto's aan waarin hij echt een beestachtig fysiek heeft

Pagina 2 t/m 14
Er komen steeds meer twijfels aangezien hij in een jaar dan 40 kg progressie gemaakt zou moeten hebben. Ook waren er oudere posts waarin hij zijn lengte als 1.71 bekend maakt terwijl hij nu 1.82 beweert te zijn. Volgens Muayboran was zijn lengte eerst een schatting en was het een foutje...

Pagina 15
De ontmaskering! Zijn profielpics blijken nep te zijn

Pagina 22
De grote ontmaskering! Ook zijn contestfoto's blijken gejat te zijn. Van een andere bodybuilder dan zijn profielpics nog wel.

Pagina 25
Muayboran post een foto met een blaadje ''DBB contest'' naast hem op de muur. Iedereen ziet echter gelijk dat het een slechte photoshop is en Muay maakt zichzelf nog belachelijker.

Pagina 35
Er wordt een foto van Mehdi Aziz geplaatst. Vermoedelijk is dit Muayboran.

Laatst bewerkt:
Denk dat zijn paintshop pro is vastgelopen.

Misschien zijn zijn foto's van deze bbr op en is die nu aant painten met een AD ofso :P

29z3s48.jpg
[/FONT] [Afbeelding niet meer beschikbaar][/FONT]

Wat een fysiek, wie het ook mag zijn:)

vraag me af wie die 24 gasten zijn ?:roflol:

gasteee meld je aan

nog steeds aan de gang ja :D vannacht tot 1:30 gewacht op goede foto's maar ze komen maar niet :mad:

72 gebruikers

70 gebruikers :D

ik zie hem er wel voor aan om de persoon van wie de pics echt zijn geld te bieden voor wat lepels en briefjes vast te houden :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven