MuscleMeat

Muayboran DBB Contest Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yoou srs? Voor een beetje trollen in een contestlog ???

teh internetz iz srs businezzz. ja het maar waar je je tijd in wilt stoppen. maar ik snap niet dat hij lid is vanaf 2009 volgens mij. en tot gisteren was hij een "normaal" dbb lid. en nu dit. ik kan het niet echt plaatsen. doesn't make sense though

is wel the next level trolling dan xD

Vond het mooiste wel die foto van vannacht waar Muay-fakeboran een cameraman voor had ingeschakeld. Die cameraman had zeker ingebouwde photoshop op de camera dan?

Trouwens :

ik zal alle uitleg in men aankomende post doen

Meneer van Dalen wacht nog steeds op antwoord, ouwe faker.

teh internetz iz srs businezzz. ja het maar waar je je tijd in wilt stoppen. maar ik snap niet dat hij lid is vanaf 2009 volgens mij. en tot gisteren was hij een "normaal" dbb lid. en nu dit. ik kan het niet echt plaatsen. doesn't make sense though

is wel the next level trolling dan xD
te veel hooi op zijn vork genomen

JWZ

Ik wist niet eens dat Sava "ook" fake was :D

ik kreeg een pm van muay

dit is em

Ey hakan
even wat vraagjes
geloof jij me wel?
ik heb de foto's al gemaakt maar kan de usb kabel van mijn fotocamera niet vinden! heb jij nog een usb kabel liggen voor dit type fotocamera

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik hoor het wel van je

gr muay

I laughed irl.

Jimmy ga terug naar je eigen log

20 gasten :roflol:

Het is trouwens luppie.

edit: hoewel dan heeft die wel grammatica gains gemaakt :D

waarschijnlijk doet hij wel aan ''bodybuilding'' maar is het gewoon een kleine ecto.
hij heeft ooit vroeger die foto's erop gezet om stoer te doen. En nu vond hij het een mooie kans om even 750 euro aan sups te winnen

Damn dit is echt te erg voor woorden.. world of internet.. allemaal heldjes maar een dumbbell aanraken dat niet he.. ik ga mod pmen voor dit topic te sluiten tot ik het bewijsmateriaal ga posten :)

adjuus sukkels

Hoe moeilijk is het om ff een fotootje te posten? Je belooft nou al zo lang om er eentje te gaan posten. Maak er ff eentje met je digitale cam, webcam, telefoon whatever...

63 nu

blijf in deze topic slapen kan dit niet missen :D

66 nu

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven