XXL Nutrition

Muayboran DBB Contest Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zit echt te twijfelen of dit nou echt een oppertrollkoning is. of iemand die echt geestesziek is en echt hulp nodigt heeft.

iemand?

pagina 40 :o ga goed

:roflol: wat een bazen topic is dit geworden

heb net 20 pagina gelezen pff, kan iemand hem gewoon een ban geven? hij zeikt iedereen eerder af en lekker een pic fotoshoppen.

come at me faker

ik zit echt te twijfelen of dit nou echt een oppertrollkoning is. of iemand die echt geestesziek is en echt hulp nodigt heeft.

iemand?

ik ga voor geesteziek, een oppertrollkoning zou niet zulke epic foto shop skills neerzette en zijn lengte 11cm verkeerd gokken

ik ga voor geesteziek, een oppertrollkoning zou niet zulke epic foto shop skills neerzette en zijn lengte 11cm verkeerd gokken

die fotosoep pic is echt extreem slecht... zelfs iemand die geestesziek is zou dit toch opvallen. of je bent daarnaast ook nog extreem hopeloos.

misschien is het karwan? je kan supps winnen he jongens!

iemand?
een combinatie van die 2 zou echt cool zijn

Ik denk dat ik hem heb gevonden.
mong**l-blog1.jpg

hij eist net via een video de (aanslag) TROLL op DBB op.

De bastaard

• Topic Starter Topic Starter
Damn dit is echt te erg voor woorden.. world of internet.. allemaal heldjes maar een dumbbell aanraken dat niet he.. ik ga mod pmen voor dit topic te sluiten tot ik het bewijsmateriaal ga posten :)

adjuus sukkels

Helaas heeft Muayboran ons verlaten,
pokerladron, Aether, Basdm, BOB, Burgtie, Chreiz, Cynthia, fhoc, Gek Ventje, Guess, Gytion, HUPHUP, jerommeke024, JimmyNeutron, justbart, kane, KIKO, Knox, Machete, Masters, Matijaz, mikeo26, Rob G, Satisfaction, seppe1812, skinnie, Sofiane, STRNGR, Tartarus, Tsn, Tymen, Vabus, YOGI
Edit: en daart was ie weer :P

Damn dit is echt te erg voor woorden.. world of internet.. allemaal heldjes maar een dumbbell aanraken dat niet he.. ik ga mod pmen voor dit topic te sluiten tot ik het bewijsmateriaal ga posten :)

adjuus sukkels

succes met je bewijs...

doe wel ff beter soepen dan he! :)

adjuus sukkels

Nee post je bewijsmateriaal eerst maar, je eerste bewijzen waren verre van overtuigend.

adjuus sukkels

waarom wachten???? doe alleen ff een triceps pose met een krant ofzo

adjuus sukkels

Jammer, topic begint net pas op gang te komen volgens mij...

Damn jonge! Te gek voor woorden dit.. 20 pagina's lezen is gewoon te gek aant worden voor mij :D

adjuus sukkels

ik kreeg een pm van muay

dit is em

Ey hakan
even wat vraagjes
geloof jij me wel?
ik heb de foto's al gemaakt maar kan de usb kabel van mijn fotocamera niet vinden! heb jij nog een usb kabel liggen voor dit type fotocamera

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik hoor het wel van je

gr muay

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven