- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zit echt te twijfelen of dit nou echt een oppertrollkoning is. of iemand die echt geestesziek is en echt hulp nodigt heeft.
iemand?
ik ga voor geesteziek, een oppertrollkoning zou niet zulke epic foto shop skills neerzette en zijn lengte 11cm verkeerd gokken
een combinatie van die 2 zou echt cool zijnik zit echt te twijfelen of dit nou echt een oppertrollkoning is. of iemand die echt geestesziek is en echt hulp nodigt heeft.
iemand?

Damn dit is echt te erg voor woorden.. world of internet.. allemaal heldjes maar een dumbbell aanraken dat niet he.. ik ga mod pmen voor dit topic te sluiten tot ik het bewijsmateriaal ga posten
adjuus sukkels

Damn dit is echt te erg voor woorden.. world of internet.. allemaal heldjes maar een dumbbell aanraken dat niet he.. ik ga mod pmen voor dit topic te sluiten tot ik het bewijsmateriaal ga posten
adjuus sukkels
adjuus sukkels
? doe alleen ff een triceps pose met een krant ofzoDamn dit is echt te erg voor woorden.. world of internet.. allemaal heldjes maar een dumbbell aanraken dat niet he.. ik ga mod pmen voor dit topic te sluiten tot ik het bewijsmateriaal ga posten
adjuus sukkels
Nee post je bewijsmateriaal eerst maar, je eerste bewijzen waren verre van overtuigend.
EricR has spoken.dit 'log' komt wel in aanmerking 'het topic van 2011'
ik zit echt te twijfelen of dit nou echt een oppertrollkoning is. of iemand die echt geestesziek is en echt hulp nodigt heeft.
iemand?

waarom wachten? doe alleen ff een triceps pose met een krant ofzo

adjuus sukkels
hahaha BAASNee post je bewijsmateriaal eerst maar, je eerste bewijzen waren verre van overtuigend.