XXL Nutrition

Muayboran DBB Contest Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sterke training man.

Dorian Yates said: "no pullovers for chest!"

Brutale training man. Denk dat vele, waaronder ik, hier wel van dromen om ooit eens ...

Volgens mij deed Yates toch ook lang niet zoveel setjes en oefeningen? Snap niet echt wat hier Yates style aan is.

Wel een ****ing brutale bench gozer. 10 x 180kg :roflol:

lekkere training man! goed bezig!! zware bench ;)

Ziekelijke progressie! Abo.

Dat zou goed kunnen ja.
Hoe dan ook....de resultaten zijn er naar!!!

ja maar nog niet over de 200 kilo.. 5x 190 kilo was men pr.. een keer geprobeerd over de 200 kg maar ging fout

Volgens mij ****ed 200 met je psyche is toch een drempel denk ik :D Als je 5x190 kan moet 200 ook kunnen, denk ik toch?

Succes met de contest trouwens!

Laatst bewerkt:
Wat een beest! goed bezig. Lekkere training!

Bruuuuut man! ;)

Thanks voor de PM. Ga het proberen, werd schijtziek van constant shin splints. Gelukkig is het al deels weg.
Gruwelijk fysiek. Vraag me af of je veel van je snelheid/lenigheid kwijt bent, waarschijnlijk wel maar hoeft natuurlijk niet.

Bruut! Ik ga je volgen.

abbo op deze zeer zeer nette fysiek

Boeeeem!!! Damn wat een fysiek! Succes!

Zeer mooie fysiek! Succes met het contest! Een top 3 zit er zeker en vast wel in voor jou ;)

tip: een video van 10x180 strict banken zal je veel stemmen opleveren.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks allemaal!

Ik maak geen gebruik van Yates sets of oefeningen, die zoek ik een beetje zelf maar ik maak wel gebruik van zijn explosieve positives en gefocussed op negatieve zoals Killy zei. Dus niet gewoon van PUNT A naar PUNT B zoals powerlifters..

En voor degene die mij steeds PM'en 'ben je belg?' ja ik ben belg van Antwerpen :D hopelijk is dat geen probleem aangezien het een forum is voor de dutchies.

Zal vanavond nog wat pics posten na rug training ;) stay tuned

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven