AndroidHealthClinic

Muayboran DBB Contest Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zal ik is komen klussen dan? We komen er vast wel uit welke vergoeding er tegenover staat
:D

niet zo tegen mij chick praten aub

2gy4kua.png

Ik geloof hem nog wel.
Vooral aangezien hij zijn eerste kuurvoorstel begin 2010 deed. In 1 jaar haal je dit fysiek van de foto's easy.

Ik denk dat als hij niet had gekuurd, gewoon niet aan de creatine had gezeten. Hij dit fysiek ook nog wel had kunnen halen.

Kleine kuur met whey en menig sporter kan dit makkelijk halen.

Kijk nu komt er tenminste weer wat nieuwe shit bij, dan blijft de thread tenminste in leven.

Beste dbb's,

Ik volg hier al een tijdje mee op het forum, maar kon het nu niet laten om te reageren, dus heb ik speciaal voor meneer hier een dbb account aangemaakt.

Eerst en vooral, wie de **** ben jij? En wanneer hebben wij ooit samen getraind ? Ik train nu al 3 jaar bij Bill en heb jou daar nooit gezien.

Ten tweede, jij meer kracht ? Dat wil ik wel eens zien :)

Wil gewoon even iedereen waarschuwen dat ze niet te snel mensen moeten geloven, en moeten oppassen met wat ze zeggen. Er kan veel informatie worden doorgespeeld aan derden en aan mensen die het tegen je gaan gebruiken.

Ik zal mij in de toekomst wat meer bezig houden op dbb, ben momenteel 3 voudig Belgisch kampioen onder de junioren, en heb mijn laatste wedstrijd gedraaid een week geleden, waar ik de 2e plaats heb gehaald van de 11 Balkan landen.

Grtz,
Erko
proficiat met je 2de plaats

OT: medhi waar zit je?????

Damn, die gast is echt niet 100% in ze hoofd.

aardig druk nog hier :P

Die erkojun hier is ook zo nep als wat. Hij geeft precies dezelfde info als al gepost is.

Were dat spoonpic at Erko?

Die erkojun hier is ook zo nep als wat. Hij geeft precies dezelfde info als al gepost is.

Nope, email adres is real.

En informatie die hij vertelt is nog niet eerder verteld. Enkel van MB ze kant dat hij beweert samen te trainen met hem, terwijl dat niet zo is.

Geen gezeik meer over en weer, onthullingen willen we zien en geen flamewar. Ben er zelf ook 1 opgestart maar dat is al weer tig pagina's terug.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven