Nador
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 175
Gewoon een scheef huis ,waarschijnlijk dezelfde verhuurder die wat ik heb!
Zal ik is komen klussen dan? We komen er vast wel uit welke vergoeding er tegenover staat

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon een scheef huis ,waarschijnlijk dezelfde verhuurder die wat ik heb!

Zal ik is komen klussen dan? We komen er vast wel uit welke vergoeding er tegenover staat
![]()
Ik geloof hem nog wel.
Vooral aangezien hij zijn eerste kuurvoorstel begin 2010 deed. In 1 jaar haal je dit fysiek van de foto's easy.
proficiat met je 2de plaatsBeste dbb's,
Ik volg hier al een tijdje mee op het forum, maar kon het nu niet laten om te reageren, dus heb ik speciaal voor meneer hier een dbb account aangemaakt.
Eerst en vooral, wie de **** ben jij? En wanneer hebben wij ooit samen getraind ? Ik train nu al 3 jaar bij Bill en heb jou daar nooit gezien.
Ten tweede, jij meer kracht ? Dat wil ik wel eens zien![]()
Wil gewoon even iedereen waarschuwen dat ze niet te snel mensen moeten geloven, en moeten oppassen met wat ze zeggen. Er kan veel informatie worden doorgespeeld aan derden en aan mensen die het tegen je gaan gebruiken.
Ik zal mij in de toekomst wat meer bezig houden op dbb, ben momenteel 3 voudig Belgisch kampioen onder de junioren, en heb mijn laatste wedstrijd gedraaid een week geleden, waar ik de 2e plaats heb gehaald van de 11 Balkan landen.
Grtz,
Erko
??Kijk nu komt er tenminste weer wat nieuwe shit bij, dan blijft de thread tenminste in leven.
bazen werken niet jongen
Die erkojun hier is ook zo nep als wat. Hij geeft precies dezelfde info als al gepost is.
Ik geloof hem nog wel.
Vooral aangezien hij zijn eerste kuurvoorstel begin 2010 deed. In 1 jaar haal je dit fysiek van de foto's easy.
Nope, email adres is real.
En informatie die hij vertelt is nog niet eerder verteld. Enkel van MB ze kant dat hij beweert samen te trainen met hem, terwijl dat niet zo is.
gast doe even normaal man,En wat moet jij voorstellen? Met je marokkaans/spaanse mislukte nickname. Zo kom jij wel aan je posts zielig jong. 210