XXL Nutrition

Gestopt Muscle mommy mode activated (somehow)

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovendien viel het behoud van spiermassa ook wat tegen.
Zijn gewoon ripped hoor!
C5KLAV2VIWFINDW6U7GUCQHA54.jpg

Er is zelfs een heel onderzoek geweest (Minnesota Semi-Starvation Experiment) die dit heeft proberen nabootsen om te bekijken wat de psychologische en fysiologische effecten zijn van zo'n "uithongering". Die mensen kwamen naar buiten met een rustmetabolisme dat zo'n 40% was gezakt.
IMG_20250718_135231.jpg

/NerdOut
Dead right

Weet niet welke leeftijd ze allemaal zijn, maar beeld je de was van zon huishouden in, strijkwerk, dagelijks lopend buffet koken.

Bent continue bezig daarmee en je verbrand daarmee stiekem een hoop kcal.
Klopt, ook blij als je ervan afwas.

• Facepalm
Waarderingen: mat
Ach ze heeft geen wedstrijd ambities ofzo dus wat maakt het eigenlijk uit. Ze is fitter dan 90 van die land orka's en patatpanzers in NL.
Maar iedereen heeft toch een doel waarvoor ze gaan trainen. Al is het grotere biceps of bunda, als je na x maanden geen vooruitgang ziet zal dat niet in die maanden daarna ineens komen en ga je over op plan b.
Met afvallen is toch hetzelfde, val je niet meer af op 2000 kcal dan kan je komende half jaar 2000 kcal aanhouden maar of het zinvol is weet ik niet.

Klopt, ook blij als je ervan afwas.
Ach ik had die kinderen max leeftijd 5/10 geschat, aangezien ik ts zelf max 28 jaar zou schatten.

#simpout🙋‍♂️

Maar iedereen heeft toch een doel waarvoor ze gaan trainen.
Ja klopt dat is zo. En de tijd die iemand wil spenderen om daar te komen is ook een keuze die je maakt als je ook andere prio's in het leven hebt. Zou het zelf ook niet zo doen maar ik ben haar niet.

foutje...

• Topic Starter Topic Starter
We zijn provisorisch aan het trainen 😉

Voor mij gewoon body weight:
Push ups, jumping squats etc.

Ruud doet weighted, Squats, push-ups en lunges met zijn jongste zusje
Inhoud alleen zichtbaar voor geregistreerde leden!

Laatst bewerkt:
We zijn provisorisch aan het trainen 😉

Voor mij gewoon body weight:
Push ups, jumping squats etc.

Ruud doet weighted, Squats, push-ups en lunges met zijn jongste zusje
** Verborgen inhoud: niet zichtbaar in quote **
Vandaar al die kinderen, altijd verschillende gewichten bij je.

Hoi Nicky, al weer heel ver in de contest zie ik. Gruwelijk lage calorie aantallen :eek:
Heel veel succes gewenst!

• Topic Starter Topic Starter
Hoi Nicky, al weer heel ver in de contest zie ik. Gruwelijk lage calorie aantallen :eek:
Heel veel succes gewenst!
Thnx.
En klopt: kan me er tot nu toe zelfs in de vakantie aan houden.
Las toevallig laatst terug in mijn log bij november toen ik begon op de 1450 kcal dat ik toen moeite had om er aan te komen, zeker de bak yoghurt in de avond had ik moeite mee. Dus er is daarin in ieder geval wel verbetering te zien.

• Bicep
Waarderingen: Loca
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven