Fitness Seller

Gestopt Muscle mommy mode activated (somehow)

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
vergelijk:
Fotos beneden zijn januari. Boven maart.
Juli zal ik in deze zelfde stijl proberen te maken: @DieNase even aankijken of hij foto kan maken.

1000074121.png

Hij had vijf minuten na zijn werk, voor hij meiden naar dansenn ging brengen en met de jongens nieuwe bedden halen bij Ikea..

Alles voor zijn meisje ❤️

Inhoud alleen zichtbaar voor geregistreerde leden!

Ow en heb 4 km gewandeld 😉 niet getraind vandaag. Braaf hè

Duidelijk verschil! 😍

Mooi verschil hoor!!👌👌

Wauw wat een mooie progressie!👏🏼👏🏼🤩

Tnx ladies. Er is dus toch (voldoende?) vooruitgang te zien als ik jullie reacties zo lees.
Stelt iets gerust.

60.8 vanmorgen maar houd vocht vast.
Sokken stonden binnen 10 seconden diep in mijn enkels en mijn vingers tintelden. Keek op de app en jawel hoor: 2 days before d-Day...
Normaal is mijn gewicht dan al iets omhoog aan het gaan, maar kan ook weer wat later zijn zoals vorige maand?

Gisteren veel gedaan:
Kinderen hadden oude tv van hun oom gekregen dus we hebben op een kamer op zolder een tv ruimte ingericht.
Oudste drie kregen nieuwe twee persoons bedden die in elkaar gezet moesten worden, bed van oudste dochter ging naar haar jongere zusje, haar bed ging als stapelbed bij jongste erbovenop.
Inbouwkast leeggeruimd want oudste zoon verhuisd van kamer.
Nieuw kastje opgehaald en in elkaar gezet zodat de speelvide van de jongste drie iets meer ingericht kan worden nu de jongste de first plane voorbij is

Voor wie het interessant vindt om te weten waar we dan rekening mee houden:

Voor de slaapkamers betekent dat het volgende:

In de First Plane (0–6 jaar) hebben kinderen behoefte aan veiligheid, zelfstandigheid en zintuiglijke rust

In de slaapkamers zorgen wij dan voor:

Een veilige, overzichtelijke omgeving die zelfstandigheid ondersteunt.

Alles op kinderhoogte zodat het kind zelfstandig kan kiezen en bewegen.

Rustige kleuren en natuurlijke materialen die de zintuigen niet overweldigen.

Dat deden we bij de jongste door gebruik te maken van:
Een vloerbed, om zelf in en uit bed te kunnen.
Lage open kastjes of manden voor speelgoed of boeken, beperkt en geordend.
Spiegel op ooghoogte.
Open Montessori kledingkast met capsule wardrobe op ooghoogte.
Alle materialen waren natuurlijk (onbewerkt hout, riet etc), kleding in jongere jaren ook veel wol en linnen.

Dit verandert nu ze richting Second Plane (6–12 jaar) gaan. Dan is verbeelding, autonomie en eigen interesses belangrijk.

Dat zie je terug in haar slaapkamer doordat we proberen een plek te creëren die zelfstandigheid en verantwoordelijkheid stimuleert, mogelijkheid tot expressie, verzamelen, fantaseren en creëren heeft.
Ze heeft dichte kledingkast gekregen, een bureau, een stapelbed, posters en schilderijtjes opgehangen en de meubels hebben kleurtjes en ze heeft ook een muurschildering gekregen.

Eigen ruimte voor boeken, experimenten, verzamelingen of projecten
En een klok natuurlijk.

Train van vandaag

High bar backsquat
3*12*33 kg
Bekken roteert nog iets maar veel minder.
Ik ga gewicht dan ook maar langzaam opbouwen met deze baby weights.
Maar wel lekker om weer te kunnen squatten 😍

Chin-ups
3*3*4,5 kg
2*2*4,5 kg

Lu raises
2*10*6 kg

Face pulls
2*15*24 kg

Hanging knee raises
2*10

Cable rope standing triceps extensions
Even uitproberen
2*15*5 kg
The burn...ik denk dat ik hem er wel in houdt.

Bicep curls
2*12*12,5 kg

Reden: Swype queen
Laatst bewerkt:
Ervaringsgericht onderwijs is de real shit :thumbup:
Gaan ze ook naar dergelijke scholen?

Ervaringsgericht onderwijs is de real shit :thumbup:
Gaan ze ook naar dergelijke scholen?
Nee hier in de buurt is weinig. Een dochter heeft wel gekozen voor de vrije middelbare.

Hadden we aan de andere kant van de grens gewoond had ik wellicht wel gekozen voor Montessori grundschule of Wald kindergarten.

Wij hebben het gewoon thuis toegepast naast een reguliere school. Met een groot gezin ook heel fijn die rustige basis en oog voor zelfstandigheid en zo.

Vanuit ons oude huis nog; zo krijg je een beeld
1000074274.jpg
1000074275.jpg
1000074276.jpg
1000074278.jpg
1000074281.jpg

1000074285.jpg

En de mobielen en zwart wit
1000074283.jpg

en shelfies natuurlijk 🤣
1000074277.jpg

Nu mis ik deze Montessori fase bijna haha.
Bijna alle Montessori spullen zijn zowat verkocht alleen de red rods, cilinders, roze toren en wat klein speelgoed nog voor schrijven en rekenen.

Nee hier in de buurt is weinig. Een dochter heeft wel gekozen voor de vrije middelbare.

Hadden we aan de andere kant van de grens gewoond had ik wellicht wel gekozen voor Montessori grundschule of Wald kindergarten.

Wij hebben het gewoon thuis toegepast naast een reguliere school. Met een groot gezin ook heel fijn die rustige basis en oog voor zelfstandigheid en zo.

1000074274.jpg
1000074275.jpg
1000074276.jpg
1000074278.jpg
1000074281.jpg

1000074285.jpg

1000074283.jpg

en shelfies natuurlijk 🤣
1000074277.jpg

Bijna alle Montessori spullen zijn zowat verkocht alleen de red rods, cilinders, roze toren en wat klein speelgoed nog voor schrijven en rekenen.
Wat leuk die kamers!

1000074274.jpg
1000074275.jpg
1000074276.jpg
1000074278.jpg
1000074281.jpg

1000074285.jpg

1000074283.jpg

en shelfies natuurlijk 🤣
1000074277.jpg

Mooie kamers

Hoe kan dit zo opgeruimd en netjes zijn met 7 kinderen?

Spelen die er wel?

vergelijk:
Fotos beneden zijn januari. Boven maart.
Juli zal ik in deze zelfde stijl proberen te maken: @DieNase even aankijken of hij foto kan maken.

1000074121.png

Laat je niet van de wijs brengen. Je ziet echt een mooi verschil dus lekker doorgaan met wat jij denkt dat goed en passend is!

En die kamers wow 🥰

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven