XXL Nutrition

Gestopt Muscle mommy mode activated (somehow)

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Gisteren niet gewogen omdat wisten ayce met hele gezin plus aanhang was.
Vanmorgen 61 rond.
Op d-Day
Feest: trainen op d-Day is kut...pun intended

Verder weer wat dingen ophalen op Marktplaats voor de kinderkameraanpassingen en verder schilderen.

Bioscoop, zolder, sauna en zes kinderkamers zijn ingericht. Laatste kinderkamer nog en daarna sauna en bioscoop nog schilderen.

Mag nu verder met bakstenen muren, die hebben wat meer tijd en effort nodig.

Gisteren niet gewogen omdat wisten ayce met hele gezin plus aanhang was.
Vanmorgen 61 rond.
Op d-Day
Feest: trainen op d-Day is kut...pun intended

Verder weer wat dingen ophalen op Marktplaats voor de kinderkameraanpassingen en verder schilderen.

Bioscoop, zolder, sauna en zes kinderkamers zijn ingericht. Laatste kinderkamer nog en daarna sauna en bioscoop nog schilderen.

Mag nu verder met bakstenen muren, die hebben wat meer tijd en effort nodig.
Foto's?:)

Ik vrees ook dat het voor mij niet lang duurt. Ik ben alleen afgelopen keer vergeten om het te tracken🙃

Ik vrees ook dat het voor mij niet lang duurt. Ik ben alleen afgelopen keer vergeten om het te tracken🙃
Nog meer gesyncte dbb-bff's..:lol:

Er slapen er drie in de kelder. Hier heeft vroeger een bedrijf gezeten. Dit was de receptie....zo'n 70 jaar geleden, en dat zie je 🤣 groene deuren en tegeltjes, brrr

1000074421.jpg

Ik mag er een paar delen.
De oudste twee dames wilden hun kamer niet delen.

En....je snapt waarom ik de Montessori aesthetic mis 😂🤣

Je ziet nog work in progress: je ziet het bij sommigen letterlijk nog liggen en hoort de verf droger nog.

Toen we verhuisden lag onze oudste op kantje boord met Steven Johnson syndroom in een ziekenhuis hier 300 km vandaan.

Laatst bewerkt:
Ik mag er een paar delen.
De oudste twee dames wilden hun kamer niet delen.

En....je snapt waarom ik de Montessori aesthetic mis 😂🤣

Je ziet nog work in progress: je ziet het bij sommigen letterlijk nog liggen en hoort de verf droger nog.

Toen we verhuisden lag onze oudste op kantje boord met Steven Johnson syndroom in een ziekenhuis hier 300 km vandaan.
** Verborgen inhoud: niet zichtbaar in quote **
Wat een bijzonder huis, correctie, kasteel hebben jullie😃

Wat heftig zeg dat jullie en jullie kind dat destijds is overkomen:( Ik heb weinig angsten, behalve de angst dat mijn kids iets overkomt (niet dat ik daar steeds over nadenk hoor).

Wat een bijzonder huis, correctie, kasteel hebben jullie😃

Wat heftig zeg dat jullie en jullie kind dat destijds is overkomen:( Ik heb weinig angsten, behalve de angst dat mijn kids iets overkomt (niet dat ik daar steeds over nadenk hoor).
Waren paar heftige weken maar hij is er helemaal bovenop gekomen.

En ja, apart huis. Serre zou als bierstube niet misstaan bv 😂.

Jongste drie dames hebben ook allemaal 2 of 3 slaapplekken op hun kamer omdat ze in weekeinden en vakanties vaak een in diverse samenstellingen bij elkaar logeren. Er staan inmiddels 20 bedden in dit huis 🙈 om over slaapbank jes en matjes enzo nog te zwijgen.

Waren paar heftige weken maar hij is er helemaal bovenop gekomen.

En ja, apart huis. Serre zou als bierstube niet misstaan bv 😂.

Jongste drie dames hebben ook allemaal 2 of 3 slaapplekken op hun kamer omdat ze in weekeinden en vakanties vaak een in diverse samenstellingen bij elkaar logeren. Er staan inmiddels 20 bedden in dit huis 🙈 om over slaapbank jes en matjes enzo nog te zwijgen.
Ja snap ik joh! Onze baby dochter had laatst 41 graden koorts en een koortsstuip. Dat vond ik dus echt doodeng.

Ow echt🤣 Wel mooi dat ze het zo leuk hebben samen.

Ja snap ik joh! Onze baby dochter had laatst 41 graden koorts en een koortsstuip. Dat vond ik dus echt doodeng.
Dat is zeker eng, zeker bij een baby.
Ow echt🤣 Wel mooi dat ze het zo leuk hebben samen.
Yup, oudste ook: die slepen hun matrassen naar elkaar 😅
Wij mogen in onze handjes knijpen hoor met hoe het samen gaat.

Train van vandaag, gezellig samen met @DieNase

Rdl
2*12*52 kg
+2 kg
Zelfde werk gewicht 🤭
Verder andere oefeningen.
Gewicht kan wel omhoog

Lat pull down
3*10*50,5 kg
+0,5 kg

Cable upright row
2*10*15,5
+ 0,5 kg

Ring push up
Nu op standje 0,5
2*11
Nice Nice
Mijn handen zijn wel horizontaal in de ringen
Bij parallettes waren ze verticaal maar daar kreeg ik last van mijn rechterschouder van.

Hollow body hold
1*30 sec 5 kg plate boven hoofd
*10 sec

Barbell hip thrust
2*15*52 kg
+7 kg nog te laag qua gewicht naar even kijken wat heupen doen hierna

2e set hakken maar dichter onder me ingehaald, zag op het filmpje dat dat wel kon.

Lekkere train.

Laatst bewerkt:
Gewicht 60.7
Gisteren nog 2,5 uur getraind (hiphop). Vanavond en morgen weer want woensdag performance.

1000074660.png

Is dit ook je laagste gewicht (in het laatste half jaar)? Lekker dat het weer dalende is😃
Nog 100 gram te gaan geloof ik, maar weet niet meer zeker of dat een meetfoutje was.
Ik kan nu ook niet helemaal correct meten want de weegschaal staat op andere plek ivm schilderen van de muur (die is twee verdiepingen hoog in onze slaapkamer die vergt wel wat aan ladder 🤭).

Ik verwacht rond ovulatie op laagste gewicht van de maand te zitten dus dan hoop ik er onder te duiken 🤞

Gewicht vandaag:
60.6 kg.

Gisteren 3 uur getraind, kwam 23:30 thuis na iedereen afzetten. Was mijn mobiel thuis vergeten en zou oudste dochter nog van de tentfeesten ophalen. Liet mijn sleutel in de auto zo vallen dat ik mijn elleboog lelijk stootte. Je kent dat er: dat je hele arm en hand ervan tintelt. Kreeg daarna niets meer in mijn hand gehouden.
Vanmorgen elleboog dik en blauw maar gelukkig geen pijn. Was benieuwd hoe dat met trainen ging, maar daar voelde ik er gelukkig niets van.

Durfde niet te diep te gaan met trainen want morgen performance.

Squats:.3*12*34 kg.
Heuprotatie is er nog licht, geen pijn.
Ik blijf met lichte gewichten opbouwen.
+1 kg

Chin ups
5*2*5 kg
+0,5 kg

Lu raises
Altijd gedoe om de weightliftplates met wrist wraps en bumpers in mijn handen te nemen
2*15*6 kg
+1 rep bij beide sets

Face pulls
2*15*25 kg
+1 kg

Altijd fijn voor mijn poezelige handjes:
1000074722.jpg

Hanging leg curl
Op de ringen
2*15
New

Triceps bodyweight extensions
2*15
New

Pulley bicep curls
2*13*13 kg
+1 rep op beide sets

Hoe moet ik de Chinups lezen? 5 sets 2 reps +5kg?

Nog 100 gram te gaan geloof ik, maar weet niet meer zeker of dat een meetfoutje was.
Ik kan nu ook niet helemaal correct meten want de weegschaal staat op andere plek ivm schilderen van de muur (die is twee verdiepingen hoog in onze slaapkamer die vergt wel wat aan ladder 🤭).

Ik verwacht rond ovulatie op laagste gewicht van de maand te zitten dus dan hoop ik er onder te duiken 🤞
Dat zou tof zijn! Hier idem dito🤣 Die 73 zou nice zijn. Dan lijkt <70 ook nog haalbaar🤭

Hoe moet ik de Chinups lezen? 5 sets 2 reps +5kg?

Dat zou tof zijn! Hier idem dito🤣 Die 73 zou nice zijn. Dan lijkt <70 ook nog haalbaar🤭
Ik deed de chin-ups met een waistband en een 5 kg schrijf. 5 setjes van 2.

Jij gaat zo hard, je komt wel onder die 70 💪

Moest bij dit filmpje denken aan het gesprek hier paar pagina's terug:

Ik dacht ik deel het even, sorry voor de log vervuiling :)

Moest bij dit filmpje denken aan het gesprek hier paar pagina's terug:

Ik dacht ik deel het even, sorry voor de log vervuiling :)
Japan?

Ik zou alleen niet (dreigen met) weglopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven