- Waardering
- 8.335
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Je wordt boer genoemd @DieNase 😋
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je wordt boer genoemd @DieNase 😋
Oef, dat voel je wel! Hier helaas ook een korte nacht met 4 uur slaap💀Vandaag staat trainen op het programma maar na de performance gisteren ben ik ietwat ko.
Was wel gaaf, met je man en dochter op het podium staan voor 2000 man.
Maar tig keer 12 minuten voluit dansen, meerdere dagen meerdere uren na elkaar en dan een nachtje van 4 uur... Moet ik even van bijkomen.
Vanavond hoop ik.
Gewicht deed ook weer raar, 61.1 weer verdorie. Daar doe ik toch niet zo streng voor. Moet ik niet gaan wegen na zo'n nachtje natuurlijk, komt morgen vast weer goed.
Klopt..Moet ik niet gaan wegen na zo'n nachtje natuurlijk, komt morgen vast weer goed.
Ja hij heeft zich middels video's van statische lifts gekwalificeerd.Lijkt me super gaaf en spannend om daar als tiener heen te mogen gaan. Heeft hij zich hier ook voor moeten kwalificeren? En is dit een beetje betaalbaar? (reis, verblijf, inschrijving, etc)
Wat tof!!And so it begins...
Zoon zojuist ingeschreven voor zijn eerste strongman wedstrijd.
Gelijk de Official Strongman Games in Texas.
Hij gaat samen met een ploeggenoot die in de 16-18 jaar categorie gaat en Alex Moonen.
![]()
Wel ja, waarom zou je in Hoofddorp of zo beginnenZoon zojuist ingeschreven voor zijn eerste strongman wedstrijd.
Gelijk de Official Strongman Games in Texas.
Echt supergaaf!Ja hij heeft zich middels video's van statische lifts gekwalificeerd.
Kosten vielen nog mee en de laatste jaren zijn het steeds onze dochters geweest die zich kwalificeerden voor EK of WK met hun sport dus nu is het zijn beurt. Er komt wel een crowdfunding.
kosten reis boeken vielen nu mee zo'n €700 p.p. hotel is natuurlijk het duurst, 6 overnachtingen is best veel. Dan nog kosten van inschrijving, taxi van hotel naar verblijf etc. Het is allemaal niet niets, je komt al rap op €2.000 p.p. maar met Alex heb je wel ook gelijk toegang naar de echt grote jongens. We zien het maar als once in a lifetime experience
Je geeft veel te snel op, vooral als dit set 3 was en je dus set 1/2 ook 12 reps deed die theoretisch gezien nog makkelijker zouden moeten gaan als set 3.Train van vandaag
Squats:
3*12*35 kg
Laatste set:
** Verborgen inhoud: niet zichtbaar in quote **
Als ik het filmpje kijk lijkt het bijna vooruitgespoeld zoveel sneller gaat het dan mijn gevoel.
Zijn ook nog maar lichte gewichten natuurlijk.
Rotatie lijkt eruit of zien jullie hem nog wel?
Begin eindelijk ook wat definitie op schouder te zien, heb ik nog niet eerder gehad.
Die rare ananas op mijn hoofd is omdat ik het iets te vaak zie misgaan met alleen ponytails. Niet al te veel trek in onnatuurlijke haaruitval 😉
Verder the usual voor a training.
Chinups, lu raises, face pulls, hanging leg curls, tricep bodyweight extensions en cable bicep curls.
Edit: geen idee waarom hij maar een uitsnede van het filmpje pakt. Even checken
Volgens mij heb je gemist dat ik deze voor rehab doe, niet voor kracht.Je geeft veel te snel op, vooral als dit set 3 was en je dus set 1/2 ook 12 reps deed die theoretisch gezien nog makkelijker zouden moeten gaan als set 3.
Ooooh ik weet precies welke filmpjes je bedoelt ja vreselijk hahaDie rare ananas op mijn hoofd is omdat ik het iets te vaak zie misgaan met alleen ponytails. Niet al te veel trek in onnatuurlijke haaruitval 😉