No fear, scoob is here! Een boel vragen zie ik

ik ga ze rustig even 1 voor 1 beantwoorden. Binnen 20 min antwoord op alles!
---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------
Is dat de tafelgrill op jullie site? Ik wist niet dat je groente ook op die manier kon opwarmen, tuurlijk kan het maar vaak word het gekookt of gebakken. Lijkt net een tosti apparaat alleen daar zou ik geen kip mee opwarmen
Maar is het dan gewoon heel eventjes grillen? de groente en klaar is kees, stel je voor je grilt kip, zoete aardappeltjes en groente kan je het dan ook gewoon in een bakje doen en later opeten? Ik heb er geen verstand van alleen makkelijk lijkt het me wel..Om even snel te grillen in bakjes doen inpakken en wegwezen, als ik alles zelf moet doen sta ik namelijk verdomd lang in de keuken en soms heb ik er niet eens zin in of heb ik haast..
Het is de bedoeling dat ik 2 bakjes maak eentje met rijst groente en kip de andere met aardappeltjes groente en kip, hoe kan ik dit het beste doen? Wat is de snelste/beste/lekkerste manier.
Sorry! Ik had even de link erbij moeten doen. Ik had het over de groente country grill
http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&path=78&product_id=126, niet de tafelgrill. Deze is kant-en-klaar, allen opwarmen en er zit een lekkere bijsmaak aan omdat het gegrilled is.
Mijn eigen ervaring is het volgende. De rijst en aardappels van ons zijn kant en klaar. Ik vind niets gemakkelijker dan 'sochtends dit over de bakjes te verdelen, deksel er op en in de magnetron te doen. Zoete aardappel 750watt op 7minuten en rijst ongeveer 2 minuten. Deze tijden kunnen een beetje afwijken, dus kijk even na de eerste keer hoe warm ze zijn. Sommige mensen doen er een paar drupjes water zodat het extra stoomt en het vocht er goed in blijft.
Je hebt de groente die nog niet kant en klaar is. Je kan het wel eten, want het is kort gekookt zodat het bacterie etc vrij is. De groente iets zachter maken is wel lekkerder. Groente verliest tussen de 20 en 50% van de vitamines bij het koken. Daarom geldt het advies groente niet langer dan nodig te koken in weinig water. Ook zijn groente te stomen. Bij stomen blijft er meer smaak en de meeste vitamines behouden.
Zorg dat in de ochtend de kip ontdooid is door het een dag van te voren in de koelkast te leggen of leg het direct bij het op staan in water met verpakking en al. Belangrijk bij het opwarmen van de kipblokjes is dat je het niet opnieuw gaat bakken, het zal dan opnieuw vocht gaan verliezen en taai worden. Hoe weet je of je tever bent gegaan met opwarmen? Proef eerst een stukje koud, heeft het deze malsheid niet meer na het opwarmen dan weet je dat je tever bent gegaan. Wat ik makkelijk vind is het in een omgeving op te warmen. Koop bijvoorbeeld tomatenblokjes, meng dit met de kip in een pan, kruiden er over heen, vuur even aan en daarna alles bij elkaar in het bakje.
Top! Ben benieuwd wordt volgende week weer besteld, jullie gaan goed om met feedback
Hoe bereid jij de kipfilets? Op de grill of gebruik je die alleen voor de steaks?
Eerlijk gezegd doe ik beide. Ik shop elke drie dagen in onze koelcel

en wissel ontzettend veel af. Ene keer de kant en klare kipblokjes, andere keer onze rauw kipfilets. De kipfilets snij ik vaak in blokjes, bak deze en verdeel dit over bakjes. Na een training heb ik geen zin in gedoe en leg ik het onder de grill, snel en lekker mits goed op smaak gebracht met kruiden natuurlijk

.
Is er geen manier om minder groente enzo te bestellen? Mijn broccoli/aardappelen zijn op maar mijn vlees en vis nog niet en ik heb echt geen ruimte over
Hmm lastig huargh! Als je alleen groente wil bestellen moet of de verzendkosten omhoog, of je moet best veel groente in 1x bestellen. Dit komt nu eenmaal omdat er vrijwel geen winstmarge op de groente zit en we wel de verpakkingskosten er uit moeten halen. Ik weet niet of het dan nog rendable voor je is. Mail mij even op
info@musclemeat.nl (deze beantwoord ik 95% van de keren) met wat je wilt bestellen en dan kan ik even kijken wat ik voor je kan doen.
als ik een stuk pangasius gebraden heb is er nog 88 gram van over, is dit normaal
Hey diaephi. Van naturen is de Pangasius een erg natte vis (rond de 80% uit mijn hoofd). Ik kan niet vanaf hier zien hoe lang je hem door hebt gebakken, maar kan mij voorstellen dat er veel vocht uit gekookt is. Ik heb hier ook een keer met onze leverancier over gesproken ivm de eiwitten. Je kan er van uit gaan dat als jij de hele zak eet, 800gr netto, je ook de eiwitwaarden binnen zult krijgen van 800gr. Het is maar net hoe kort of lang je hem bakt.
Iets anders over de Pangasius. Er staat op=op achter. Hij is dan ook nu bijna op. We hebben een ander merk gevonden en gaan hier binnenkort op over.
Voor zendingen naar België zou ik toch een andere transporteur overwegen.
Ik moet telkens 2 dagen wachten op mijn pakket. Normaal gezien boeit dit zo niet, maar voedsel 2 dagen laten ontdooien wordt ik niet zo blij van.
De postNL laat mijn pakket altijd een dag in hun magazijn staan. Nu het nog redelijk koud is buiten zal dit wel meevallen, maar in de zomer kan ik dus echt geen bestellingen meer maken.
Is wel spijtig want verder ben ik tevreden van de producten
Vreemd, bij mij komt het wel op tijd aan en nog mooi diepgevroren. Is zelfde leverancier die ook de pakjes van Body & Fit brengt bij ons.
woon in belgie en altijd de volgende dag in huis bij mij
Hoi Gallius. Ten eerste super natuurlijk dat je vaste klant bent en door wil blijven bestellen! Zoals je meteen aan de reacties leest is het niet gebruikelijk dat postNL er altijd twee dagen over doet. Uit ervaring weet ik dat sommige plekken in Belgie in combinatie met de chaffeur dit wel kunnen veroorzaken. Dat is gewoon enorme pech en waar het dan precies aan ligt is lastig te achterhalen.
Maar ik kan je wel gerust stellen! Wij zijn begonnen in de zomer met 24graden. Dit liep na verloop van tijd op naar 30 graden met 1,5 week waar het 34 graden was. Onder de 28graden gaat onze verpakking goed. Houdt het netjes 48uur vol. Er is een aanpassing deze winter gemaakt op de isolatie zakken waardoor het onder de 28 graden straks nog beter gaat. Boven de 28 graden is het een ander verhaal. Wij zijn toen overgestapt op droogijs (-80graden) i.p.v. alleen ijsmatten. Wij hebben geen klacht toen meer gekregen en zijn van plan dit weer te gaan gebruiken. Daarnaast garanderen wij op onze website (kopje ''over het bestelproces'') dat de klant nooit de dupe zal worden van een foute levering of onbevroren vlees dat binnen 48uur geleverd is. Anders gezegd: gewoon door blijven bestellen, want als wij de 48uur niet waar kunnen maken kunnen wij beter stoppen in de zomer en dat gaan wij zeker niet doen!
Bestelling is weer binnen.

kreeg de vriezer bijna niet meer dicht.

Ben benieuwd naar de tonijn.

overload aan heerlijke producten in jullie assortiment... moet echt dringend eens een bestelling doen
bedankt voor het compliment! En dit is pas het begin! 9maanden bezig nu, het assortiment wordt... huge!