XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Voor zendingen naar België zou ik toch een andere transporteur overwegen.
Ik moet telkens 2 dagen wachten op mijn pakket. Normaal gezien boeit dit zo niet, maar voedsel 2 dagen laten ontdooien wordt ik niet zo blij van.
De postNL laat mijn pakket altijd een dag in hun magazijn staan. Nu het nog redelijk koud is buiten zal dit wel meevallen, maar in de zomer kan ik dus echt geen bestellingen meer maken.
Is wel spijtig want verder ben ik tevreden van de producten

Vreemd, bij mij komt het wel op tijd aan en nog mooi diepgevroren. Is zelfde leverancier die ook de pakjes van Body & Fit brengt bij ons.

Kunnen jullie geen varkenshaas en ribs in jullie assortiment opnemen? :D

overload aan heerlijke producten in jullie assortiment... moet echt dringend eens een bestelling doen :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.307
No fear, scoob is here! Een boel vragen zie ik :D ik ga ze rustig even 1 voor 1 beantwoorden. Binnen 20 min antwoord op alles!

---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------

Is dat de tafelgrill op jullie site? Ik wist niet dat je groente ook op die manier kon opwarmen, tuurlijk kan het maar vaak word het gekookt of gebakken. Lijkt net een tosti apparaat alleen daar zou ik geen kip mee opwarmen:P

Maar is het dan gewoon heel eventjes grillen? de groente en klaar is kees, stel je voor je grilt kip, zoete aardappeltjes en groente kan je het dan ook gewoon in een bakje doen en later opeten? Ik heb er geen verstand van alleen makkelijk lijkt het me wel..Om even snel te grillen in bakjes doen inpakken en wegwezen, als ik alles zelf moet doen sta ik namelijk verdomd lang in de keuken en soms heb ik er niet eens zin in of heb ik haast..

Het is de bedoeling dat ik 2 bakjes maak eentje met rijst groente en kip de andere met aardappeltjes groente en kip, hoe kan ik dit het beste doen? Wat is de snelste/beste/lekkerste manier.

Sorry! Ik had even de link erbij moeten doen. Ik had het over de groente country grill http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&path=78&product_id=126, niet de tafelgrill. Deze is kant-en-klaar, allen opwarmen en er zit een lekkere bijsmaak aan omdat het gegrilled is.

Mijn eigen ervaring is het volgende. De rijst en aardappels van ons zijn kant en klaar. Ik vind niets gemakkelijker dan 'sochtends dit over de bakjes te verdelen, deksel er op en in de magnetron te doen. Zoete aardappel 750watt op 7minuten en rijst ongeveer 2 minuten. Deze tijden kunnen een beetje afwijken, dus kijk even na de eerste keer hoe warm ze zijn. Sommige mensen doen er een paar drupjes water zodat het extra stoomt en het vocht er goed in blijft.

Je hebt de groente die nog niet kant en klaar is. Je kan het wel eten, want het is kort gekookt zodat het bacterie etc vrij is. De groente iets zachter maken is wel lekkerder. Groente verliest tussen de 20 en 50% van de vitamines bij het koken. Daarom geldt het advies groente niet langer dan nodig te koken in weinig water. Ook zijn groente te stomen. Bij stomen blijft er meer smaak en de meeste vitamines behouden.

Zorg dat in de ochtend de kip ontdooid is door het een dag van te voren in de koelkast te leggen of leg het direct bij het op staan in water met verpakking en al. Belangrijk bij het opwarmen van de kipblokjes is dat je het niet opnieuw gaat bakken, het zal dan opnieuw vocht gaan verliezen en taai worden. Hoe weet je of je tever bent gegaan met opwarmen? Proef eerst een stukje koud, heeft het deze malsheid niet meer na het opwarmen dan weet je dat je tever bent gegaan. Wat ik makkelijk vind is het in een omgeving op te warmen. Koop bijvoorbeeld tomatenblokjes, meng dit met de kip in een pan, kruiden er over heen, vuur even aan en daarna alles bij elkaar in het bakje.

Top! Ben benieuwd wordt volgende week weer besteld, jullie gaan goed om met feedback:thumbs:

Hoe bereid jij de kipfilets? Op de grill of gebruik je die alleen voor de steaks?

Eerlijk gezegd doe ik beide. Ik shop elke drie dagen in onze koelcel :D en wissel ontzettend veel af. Ene keer de kant en klare kipblokjes, andere keer onze rauw kipfilets. De kipfilets snij ik vaak in blokjes, bak deze en verdeel dit over bakjes. Na een training heb ik geen zin in gedoe en leg ik het onder de grill, snel en lekker mits goed op smaak gebracht met kruiden natuurlijk ;).

Is er geen manier om minder groente enzo te bestellen? Mijn broccoli/aardappelen zijn op maar mijn vlees en vis nog niet en ik heb echt geen ruimte over :(

Hmm lastig huargh! Als je alleen groente wil bestellen moet of de verzendkosten omhoog, of je moet best veel groente in 1x bestellen. Dit komt nu eenmaal omdat er vrijwel geen winstmarge op de groente zit en we wel de verpakkingskosten er uit moeten halen. Ik weet niet of het dan nog rendable voor je is. Mail mij even op info@musclemeat.nl (deze beantwoord ik 95% van de keren) met wat je wilt bestellen en dan kan ik even kijken wat ik voor je kan doen.

als ik een stuk pangasius gebraden heb is er nog 88 gram van over, is dit normaal :o :o

Hey diaephi. Van naturen is de Pangasius een erg natte vis (rond de 80% uit mijn hoofd). Ik kan niet vanaf hier zien hoe lang je hem door hebt gebakken, maar kan mij voorstellen dat er veel vocht uit gekookt is. Ik heb hier ook een keer met onze leverancier over gesproken ivm de eiwitten. Je kan er van uit gaan dat als jij de hele zak eet, 800gr netto, je ook de eiwitwaarden binnen zult krijgen van 800gr. Het is maar net hoe kort of lang je hem bakt.

Iets anders over de Pangasius. Er staat op=op achter. Hij is dan ook nu bijna op. We hebben een ander merk gevonden en gaan hier binnenkort op over.

Voor zendingen naar België zou ik toch een andere transporteur overwegen.
Ik moet telkens 2 dagen wachten op mijn pakket. Normaal gezien boeit dit zo niet, maar voedsel 2 dagen laten ontdooien wordt ik niet zo blij van.
De postNL laat mijn pakket altijd een dag in hun magazijn staan. Nu het nog redelijk koud is buiten zal dit wel meevallen, maar in de zomer kan ik dus echt geen bestellingen meer maken.
Is wel spijtig want verder ben ik tevreden van de producten

Vreemd, bij mij komt het wel op tijd aan en nog mooi diepgevroren. Is zelfde leverancier die ook de pakjes van Body & Fit brengt bij ons.

woon in belgie en altijd de volgende dag in huis bij mij:dunno:

Hoi Gallius. Ten eerste super natuurlijk dat je vaste klant bent en door wil blijven bestellen! Zoals je meteen aan de reacties leest is het niet gebruikelijk dat postNL er altijd twee dagen over doet. Uit ervaring weet ik dat sommige plekken in Belgie in combinatie met de chaffeur dit wel kunnen veroorzaken. Dat is gewoon enorme pech en waar het dan precies aan ligt is lastig te achterhalen.

Maar ik kan je wel gerust stellen! Wij zijn begonnen in de zomer met 24graden. Dit liep na verloop van tijd op naar 30 graden met 1,5 week waar het 34 graden was. Onder de 28graden gaat onze verpakking goed. Houdt het netjes 48uur vol. Er is een aanpassing deze winter gemaakt op de isolatie zakken waardoor het onder de 28 graden straks nog beter gaat. Boven de 28 graden is het een ander verhaal. Wij zijn toen overgestapt op droogijs (-80graden) i.p.v. alleen ijsmatten. Wij hebben geen klacht toen meer gekregen en zijn van plan dit weer te gaan gebruiken. Daarnaast garanderen wij op onze website (kopje ''over het bestelproces'') dat de klant nooit de dupe zal worden van een foute levering of onbevroren vlees dat binnen 48uur geleverd is. Anders gezegd: gewoon door blijven bestellen, want als wij de 48uur niet waar kunnen maken kunnen wij beter stoppen in de zomer en dat gaan wij zeker niet doen!

Bestelling is weer binnen. :) kreeg de vriezer bijna niet meer dicht. :o
Ben benieuwd naar de tonijn. :)

:cool:

overload aan heerlijke producten in jullie assortiment... moet echt dringend eens een bestelling doen :D

:D bedankt voor het compliment! En dit is pas het begin! 9maanden bezig nu, het assortiment wordt... huge!

Laatst bewerkt:
[/COLOR]

Sorry! Ik had even de link erbij moeten doen. Ik had het over de groente country grill http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&path=78&product_id=126, niet de tafelgrill. Deze is kant-en-klaar, allen opwarmen en er zit een lekkere bijsmaak aan omdat het gegrilled is.

Mijn eigen ervaring is het volgende. De rijst en aardappels van ons zijn kant en klaar. Ik vind niets gemakkelijker dan 'sochtends dit over de bakjes te verdelen, deksel er op en in de magnetron te doen. Zoete aardappel 750watt op 7minuten en rijst ongeveer 2 minuten. Deze tijden kunnen een beetje afwijken, dus kijk even na de eerste keer hoe warm ze zijn. Sommige mensen doen er een paar drupjes water zodat het extra stoomt en het vocht er goed in blijft.

Je hebt de groente die nog niet kant en klaar is. Je kan het wel eten, want het is kort gekookt zodat het bacterie etc vrij is. De groente iets zachter maken is wel lekkerder. Groente verliest tussen de 20 en 50% van de vitamines bij het koken. Daarom geldt het advies groente niet langer dan nodig te koken in weinig water. Ook zijn groente te stomen. Bij stomen blijft er meer smaak en de meeste vitamines behouden.

Zorg dat in de ochtend de kip ontdooid is door het een dag van te voren in de koelkast te leggen of leg het direct bij het op staan in water met verpakking en al. Belangrijk bij het opwarmen van de kipblokjes is dat je het niet opnieuw gaat bakken, het zal dan opnieuw vocht gaan verliezen en taai worden. Hoe weet je of je tever bent gegaan met opwarmen? Proef eerst een stukje koud, heeft het deze malsheid niet meer na het opwarmen dan weet je dat je tever bent gegaan. Wat ik makkelijk vind is het in een omgeving op te warmen. Koop bijvoorbeeld tomatenblokjes, meng dit met de kip in een pan, kruiden er over heen, vuur even aan en daarna alles bij elkaar in het bakje.

Geen probleem! Is inderdaad ook makkelijk ja, ken je met zo een grill ook de goldmix goed opwarmen?

De rijst en de aardappels zijn dus easy, even in de magnetron en eten! Alleen dan heb je uiteraard geen groente nog en kip, ken je de groente niet erbij opwarmen?

Is het eigenlijk mogelijk om de kip, aardappels en groente bij elkaar in een pan te gooien en heel even warm maken?

De kip in een omgeving opwarmen lijkt me wel het beste ja, zou je dit dan ook eventueel met de goldmix kunnen mixen? Dan stop je de rijst/aardappels in de magnetron, de groente en kip warm je een beetje op en als het klaar is het bakje in.

Sorry voor al deze vragen, maar ben nog een beste amateur in de keuken nu ik de kans heb om wat te vragen ga ik er ook maar voor :o

Ik warm de kip nooit op. neem bevroren kip mee naar werk (begin om 7 uur), rond 1 uur is deze helemaal ontdooit en eet ik het met wat ketchup of saus op :) groente en aardappel idem.

Ik warm de kip nooit op. neem bevroren kip mee naar werk (begin om 7 uur), rond 1 uur is deze helemaal ontdooit en eet ik het met wat ketchup of saus op :) groente en aardappel idem.

Kip is idd koud ook goed te eten, net geproefd! laat je de groente ook gewoon ontdooien? Zou makkelijk zijn als je groente en de aardappels tegelijkertijd in de magnetron kan doen. Geen idee of dit lekker/goed is.

Wat een topgozer die Olivier! (nummertje 85) :p Het was lekker man. ;)

Kip is idd koud ook goed te eten, net geproefd! laat je de groente ook gewoon ontdooien? Zou makkelijk zijn als je groente en de aardappels tegelijkertijd in de magnetron kan doen. Geen idee of dit lekker/goed is.

Groenten (voor een paar dagen) en aardappel/rijst avond van te voren ff in de mag (als deze nog niet gaar is), even afspoelen met koud water zodat het snel afkoelt en dan in de koelkast. In de ochtend schep ik naar hoeveelheid aardappel/rijst, groenten in een bakje en neem ik zakje(s) kip mee. Tijdens eten hark ik zo'n zakje open en doe ik op mijn groenten & aardappel/rijst en eet ik het op. Het ook altijd ketchup en chilisaus op bureau staan :)

Droogijs bij t vlees in de zomer?

Brb bestellen om droogijs in zwembad te kunnen gooien :roflol:

Sergeant Kip heeft het helemaal correct :thumbs:
Alle persoonlijke meningen zijn goed! Zijn juist blij als mensen hun mening geven. Zonder feedback kunnen wij ons niet verbeteren! Het recept van de hamburger is altijd hetzelfde gebleven dus ook het aantal kruiden. Had je hiervoor de hamburger al een keer besteld en vond je hem nu kruidiger? Lees ik het zo goed? Want dat is wel belangrijk om te melden aan onze slager die het ontwikkeld heeft samen met ons dat de hoeveel kruiden niet stabiel is.

nee dit was mijn eerste keer hamburgers. als jullie dan toch meningen waarderen (A)
Ze zijn ook erg dik en niet makkelijk gaar te krijgen aan de binnenkant. ik moet altijd alles snel bakken/koken, dat dan weer wel dus geduld is er niet haha.
een dunne, bredere plak zou IK prettiger vinden.

wou ook nog even zeggen dat ik jullie groei echt super vind. jullie gaan echt de goede kant op (ik hoop ook qua omzet/winst voor jullie, aangezien ik nog graag lang klant blijf.)
vaak genoeg nieuwe producten om het ook interessant te houden om regelmatig even te checken.
Binnenkort een nieuwe vriezer kopen zodat ik voortaan ook jullie groenten kan bestellen.

Scoob!

Tonijn
Wat is die tonijn lekker! heb net zoveel spijt als het aantal kilo's dat ik deadlift, dat ik niet meer besteld heb! :rolleyes:

De tonijn, naar smaak eventueel wat kruiden (is niet echt nodig), en lekker aan beide zijden bakken.
Het opeten ervan is een genot! De steak is lekker stevig en echt goed van smaak :)

Naast de grote hoeveelheden kip zal ik de tonijnsteak de volgende keer zeker weer bestellen!

Schoongemaakte kipfilet
Wat een uitkomst die schoongemaakte filets. 's ochtends uit de vriezer halen en in de koelkast gooien en 's avonds heb je ontdooide kipfilets. Je kan ze meteen snijden en verwerken in elk gerecht.
We hebben hier besloten geen kip meer in de supermarkt te kopen, zelfs niet voor de algemene recepten :p, en halen het lekker bij jullie :)

Gekookte kipblokjes Toscaans
Hoe kan het ook anders, het is kip!, wat lekker :)
De kruiden zijn precies goed, de kip is lekker stevig (niet te) en weer super makkelijk mee te nemen.

Bedankt voor wederom super producten :bow:

Groet Sgt (S)kip

• #2.316
Geen probleem! Is inderdaad ook makkelijk ja, ken je met zo een grill ook de goldmix goed opwarmen?

De rijst en de aardappels zijn dus easy, even in de magnetron en eten! Alleen dan heb je uiteraard geen groente nog en kip, ken je de groente niet erbij opwarmen?

Is het eigenlijk mogelijk om de kip, aardappels en groente bij elkaar in een pan te gooien en heel even warm maken?

De kip in een omgeving opwarmen lijkt me wel het beste ja, zou je dit dan ook eventueel met de goldmix kunnen mixen? Dan stop je de rijst/aardappels in de magnetron, de groente en kip warm je een beetje op en als het klaar is het bakje in.

Sorry voor al deze vragen, maar ben nog een beste amateur in de keuken nu ik de kans heb om wat te vragen ga ik er ook maar voor :o

Geen probleem kukipsushup! Stel zo veel mogelijk vragen. Is alleen maar leuk voor mij ook om te zien wat er bij mensen afspeelt met onze producten :).

Je kan de groente idd op onze grill liggen. In dit filmpje is dat goed te zien: http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=BQ7zblFRYB4#t=42

Je zou inderdaad de groente bij de rijst en aardappels kunnen doen in de magnetron. Het punt is wel dat de aardappels langer in de magnetron moeten dan de rijst. De tijd die nodig is om groente stomen in de magnetron weer ik uit mijn hoofd niet, dat zou ik even moeten bekijken morgen avond bv. Je zou het ook appart van elkaar kunnen doen. 1 grote bak voor de carbs, 1 grote bak voor de groente en later verdelen over meerdere bakjes wanneer je de timing door hebt.

Alles tegelijk lijkt mij lastig in de pan lijkt mij lastig. De aardappels opwarmen duurt toch wat langer dan de kipblokjes bijvoorbeeld. Ik zou dan eerst de aardappels er in doen, dan de groenten. Als dit warm is de saus + kipblokjes.

Heb je inmiddels al wat geprobeerd?

Wat een topgozer die Olivier! (nummertje 85) :p Het was lekker man. ;)

:thumbs: Leuk je even ontmoet te hebben. Goed te lezen dat Kipfilet (Rauw) Argentina bevalt!

Groenten (voor een paar dagen) en aardappel/rijst avond van te voren ff in de mag (als deze nog niet gaar is), even afspoelen met koud water zodat het snel afkoelt en dan in de koelkast. In de ochtend schep ik naar hoeveelheid aardappel/rijst, groenten in een bakje en neem ik zakje(s) kip mee. Tijdens eten hark ik zo'n zakje open en doe ik op mijn groenten & aardappel/rijst en eet ik het op. Het ook altijd ketchup en chilisaus op bureau staan :)

:cool: Awesome. Thnx voor de tip!

Droogijs bij t vlees in de zomer?

Brb bestellen om droogijs in zwembad te kunnen gooien :roflol:

Het is inderdaad erg leuk speelgoed :D. Alleen niet te lang in je handen vasthouden!

nee dit was mijn eerste keer hamburgers. als jullie dan toch meningen waarderen (A)
Ze zijn ook erg dik en niet makkelijk gaar te krijgen aan de binnenkant. ik moet altijd alles snel bakken/koken, dat dan weer wel dus geduld is er niet haha.
een dunne, bredere plak zou IK prettiger vinden.

wou ook nog even zeggen dat ik jullie groei echt super vind. jullie gaan echt de goede kant op (ik hoop ook qua omzet/winst voor jullie, aangezien ik nog graag lang klant blijf.)
vaak genoeg nieuwe producten om het ook interessant te houden om regelmatig even te checken.
Binnenkort een nieuwe vriezer kopen zodat ik voortaan ook jullie groenten kan bestellen.

Ok duidelijke feedback voor de hamburgers, nemen we mee!

We zijn nu 9 maanden bezig met verzenden en het gaat erg leuk. Blijven groeien in aantal zendingen per week dus het ziet er belovend uit. Assortiment is gigantisch gegroeit en zal blijven groeien :). Mocht je onze vriezer op de site niet aanstaan dan staan er soms op marktplaats best leuke dingen!

Scoob!

Tonijn
Wat is die tonijn lekker! heb net zoveel spijt als het aantal kilo's dat ik deadlift, dat ik niet meer besteld heb! :rolleyes:

De tonijn, naar smaak eventueel wat kruiden (is niet echt nodig), en lekker aan beide zijden bakken.
Het opeten ervan is een genot! De steak is lekker stevig en echt goed van smaak :)

Naast de grote hoeveelheden kip zal ik de tonijnsteak de volgende keer zeker weer bestellen!

Schoongemaakte kipfilet
Wat een uitkomst die schoongemaakte filets. 's ochtends uit de vriezer halen en in de koelkast gooien en 's avonds heb je ontdooide kipfilets. Je kan ze meteen snijden en verwerken in elk gerecht.
We hebben hier besloten geen kip meer in de supermarkt te kopen, zelfs niet voor de algemene recepten :p, en halen het lekker bij jullie :)

Gekookte kipblokjes Toscaans
Hoe kan het ook anders, het is kip!, wat lekker :)
De kruiden zijn precies goed, de kip is lekker stevig (niet te) en weer super makkelijk mee te nemen.

Bedankt voor wederom super producten :bow:

Groet Sgt (S)kip

Super Sgt kip! Bedankt voor de uitgebreide review. De eerste Tonijn review is dat officieel binnen :D. Erg leuk om te lezen dat je niet meer terug naar de supermarkt gaat voor de kip :). De overstap naar Argentina is een goede keus geweest.

Laatst bewerkt:
  • #2.318
Of je tong er op drukken :roflol:

Gaat de verzend prijs niet een stuk omhoog met droogijs?

Het droogijs zit in een verpakking van papier met luchtgaatjes dus best veilig!

Vorige zomer hebben wij daar niet extra voor gerekend en zijn dit ook niet van plan.

Geen probleem kukipsushup! Stel zo veel mogelijk vragen. Is alleen maar leuk voor mij ook om te zien wat er bij mensen afspeelt met onze producten :).

Je kan de groente idd op onze grill liggen. In dit filmpje is dat goed te zien: http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=BQ7zblFRYB4#t=42

Je zou inderdaad de groente bij de rijst en aardappels kunnen doen in de magnetron. Het punt is wel dat de aardappels langer in de magnetron moeten dan de rijst. De tijd die nodig is om groente stomen in de magnetron weer ik uit mijn hoofd niet, dat zou ik even moeten bekijken morgen avond bv. Je zou het ook appart van elkaar kunnen doen. 1 grote bak voor de carbs, 1 grote bak voor de groente en later verdelen over meerdere bakjes wanneer je de timing door hebt.

Alles tegelijk lijkt mij lastig in de pan lijkt mij lastig. De aardappels opwarmen duurt toch wat langer dan de kipblokjes bijvoorbeeld. Ik zou dan eerst de aardappels er in doen, dan de groenten. Als dit warm is de saus + kipblokjes.

Heb je inmiddels al wat geprobeerd?

Ja klopt, en ik merkte ook op dat de brocolli langer moet als de andere groentes..Wat ik denk dus het makkelijkste is zoals je zei alles in een grote bak en dan verdelen..

Ik denk dat ik dan alleen de kipblokjes in de pan probeer en ik doe er ook nog wat kruiden over heen dus alleen even warm laten worden.

Ik heb alles al geprobeerd behalve de saus, de burger smaakte erg goed! Hoe moet de burger eigenlijk zijn van binnen dat ie echt goed is? Hij smaakte bij mij zeer lekker, de kipblokjes waren ook koud goed te doen. Aardappels en groente moest ik nog wat aan wennen..Nogmaals ben niet zo een groente man dus dat moet ik zeker nog leren eten! zoete aardappelen is zeker een verschil kwa smaak dan normale aardappelen.

Wat ik denk dat ik ga doen is als ik aardappelen, groente en kipblokjes heb. Aardappelen in de magnetron, dan de groente mix zonder broccoli, en als laatste de broccoli in de magnetron. En ja eigenlijk alles in een bak en dan verdelen, de kip blokjes die maak je tussendoor gewoon klaar..Bijvoorbeeld tijdens de aardappelen.

En ik ga wat avocado smoothies testen, ik denk gewoon standaard met 1/2 bananen en wat griekse yoghurt. In de blender en opdrinken maar :)

• #2.320
Ja klopt, en ik merkte ook op dat de brocolli langer moet als de andere groentes..Wat ik denk dus het makkelijkste is zoals je zei alles in een grote bak en dan verdelen..

Ik denk dat ik dan alleen de kipblokjes in de pan probeer en ik doe er ook nog wat kruiden over heen dus alleen even warm laten worden.

Ik heb alles al geprobeerd behalve de saus, de burger smaakte erg goed! Hoe moet de burger eigenlijk zijn van binnen dat ie echt goed is? Hij smaakte bij mij zeer lekker, de kipblokjes waren ook koud goed te doen. Aardappels en groente moest ik nog wat aan wennen..Nogmaals ben niet zo een groente man dus dat moet ik zeker nog leren eten! zoete aardappelen is zeker een verschil kwa smaak dan normale aardappelen.

Wat ik denk dat ik ga doen is als ik aardappelen, groente en kipblokjes heb. Aardappelen in de magnetron, dan de groente mix zonder broccoli, en als laatste de broccoli in de magnetron. En ja eigenlijk alles in een bak en dan verdelen, de kip blokjes die maak je tussendoor gewoon klaar..Bijvoorbeeld tijdens de aardappelen.

En ik ga wat avocado smoothies testen, ik denk gewoon standaard met 1/2 bananen en wat griekse yoghurt. In de blender en opdrinken maar :)

Leuk man! Fijn dat het tot nu toe goed bevalt.

De burger bruin bakken van binnen. Beschouw het als gehakt waarbij je ditt ook doet. Laag vuur, regelmatig keren.

Die smoothie is idd een goed idee. Wat ik zelf wel eens doe als wanneer ik moeilijk kan eten in een situatie is een shake mee nemen met het volgende: 1 avocado, 125gr fineoats, 75gr whey (met smaak). Blender + water --> shakebaker, klaar.

Nieuw product: Grain Fed Angus burgers (24*150gr) (Australian)

16bdj4g.jpg

2j3mi43.jpg

Product link: http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&product_id=139[/U][/B]

Muscle Meat introduceert rechtstreeks uit Australië misschien wel de lekkerste burger die er in Nederland te verkrijgen is. Wanneer je kijkt naar de voedingswaarde zie je dat het een echte bulk burger is. De burgers komen in een doos waar 24 stuks van 150gr in zitten. Op de foto is te zien dat deze mooi opgestapeld zijn, losgevroren van elkaar en deze zak met of zonder doos makkelijk in de vriezer te stoppen is.

Voedingswaarden

100 gram Grain Fed Angus burger bevat:

98% rundvlees, 2% specerijen

Energie 1232 kJ
295 kcal
Vetten 26.4 g
- Verzadigd 10.8 g
- Enkelvoudig onverzadigd 11.6 g
- Meervoudig onverzadigd 0.8 g
- Trans 0.3 g
Koolhydraten 0.3 g
- Suikers 0.0 g
Voedingsvezels 1.5 g
Eiwitten 14.1 g
Natrium 0.30 g

Wat is grain fed?

Voor een periode van 26 maanden graast het vee op de uitgestrekte vlaktes, waarna ze worden ondergebracht in een zogenaamde feedlot. Met een nauwkeurig samengesteld dieet met als hoofdbestanddeel graan, aangevuld met natuurlijke bestanddelen als gras en maïs wordt het vee minimaal 120 dagen afgemest. Dit speciale voedingspatroon zorgt voor een ‘vermarmering’ van het vlees, wat bijdraagt aan de superieure malsheid en rijke smaak.

Wat voor rund wordt er gebruikt?

Voor deze burgers zijn uitsluitend vee uit het Australische New South Wales gebruikt. Dit gebied wordt geprezen om zijn ongerepte natuur en uitgestrekte groene vlaktes. Het zijn EU goedgekeurde Australische boederijen. Hier mogen de Hereford- en Angusrunderen voor een periode van 26 maanden naar hartenlust grazen. Vervolgens worden ze 120 dagen afgevoerd met graan. Dit speciale voedingspatroon zorgt voor een ‘vermarmering’ van het vlees, wat bijdraagt aan de superieure malsheid en rijke smaak. Gedurende de transit van Australië naar Europa krijgt het vlees uit alle kwaliteitsgroepen voldoende tijd om te rijpen. Dit maakt het voor ons mogelijk om de malsheid te garanderen. Australisch graangevoerd rundvlees kenmerkt zich door een constante topkwaliteit, iets wat naadloos aansluit bij de eisen die wij stellen.

Bereiding

Grill: Verhit (olijf/kokos)olie en grill op medium stand tot hij gaar is. Koekenpan: Verhit boter en/of (olijf)olie en bak de hamburger aan beide zijden bruin en op laag tot middel vuur in ca. 5 minuten gaar. Regelmatig keren.

Houdbaarheid

Elk product van Muscle Meat bevat een label met de exacte houdbaarheidsinformatie. Het product blijft indien ingevroren een jaar goed. Wanneer u een bevroren zakje in de koelkast neerlegt raden wij aan het binnen twee dagen op te eten.

Ontdooiing

Er zijn twee goede manieren om de burger te ontdooien. De eerste manier is door het in de koelkast langzaam op een bord (afgedekt) te laten ontdooien een avond van te voren. De tweede manier is door de in een zakje in koud water te leggen, dit gaat erg snel. Uiteraard kan er ook met de magnetron ontdooid worden. Dit raden wij alleen wel af, omdat er vocht verloren gaat en de burger iets minder mals zal zijn.

Terug
Naar boven