MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Wauw, wat een mooie review :D Bedankt!! Thnx voor het doorgeven van brief foutjes. Ik ga het vanavond er uit halen wanneer ik thuis ben.

Bedankt voor het raden. Als beginnend bedrijf kunnen we niet genoeg mond op mond reclame gebruiken!

Mond tot mond reclame, tenzij je iemand gaat zoenen

---------- Toegevoegd om 16:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:50 ----------

Onlangs mijn eerste bestelling ontvangen, Toscaanse kip, rundertartaar, kogelbiefstuk en zalmblokjes. Stuk voor stuk toppers.

Alleen heb ik wat moeite met de zalmblokjes. Deze werden vrij hard en taai. Smaak was enorm overheersend. Iemand een goede tip om deze goed te bereiden?
Op laag vuur bereiden en regelmatig roeren, door hun geringe afmeting zijn ze snel gaar.
Het klinkt alsof je ze te lang opgewarmd hebt zodat al het vocht eruit gaat.

Zojuist net mijn eerste bestelling geplaatst, ben erg benieuwd hoe het bevalt! Mocht het goed bevallen dan zal ik elke 3 weken mijn vlees en groenten bij jullie bestellen! ;)

3 KG Gekookte kipblokjes (naturel)
3 KG Goldmix (voorgekookt)

Zojuist net mijn eerste bestelling geplaatst, ben erg benieuwd hoe het bevalt! Mocht het goed bevallen dan zal ik elke 3 weken mijn vlees en groenten bij jullie bestellen! ;)

Sorry! Blijkbaar een quote missclick :).

Je hebt het stukje tekst ''Wat voor rund wordt er gebruikt?'' ''Wat is grain fed?'' waarschijnlijk al gelezen? Dus ik denk dat de vraag is welk deel van de rund gebruikt wordt voor de hamburgers? Ik heb deze vraag net neergelegd bij onze leverancier, dit weet ik niet uit mijn hoofd. Ze zijn vrij snel dus verwacht binnen 24uur een antwoord.
Thanks! Hoe is de structuur btw? Heb je echt zo een gehakt structuur net als bij de burgers van de mac/burgerking of is het anders?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.346
Gister weer eens een hamburgertje gemaakt, de smaak..echt hemels!! Echt super lekker, ik eet er niet teveel van dat heeft maar 1 reden. Vaak als je teveel van iets eet word het saai maar dat laat ik met deze hamburger niet gebeuren :)

Thnx voor de tip, zal ook eens proberen!

Volgende bestelling word rijst, broccolli en kip, eventueel hamburgers. Wat ik deed is gewoon rijst met kip samen gekruid en sweet chili erover en dat is en smaakt echt super lekker! de kip is echt goed en had het alleen eventjes opgewarmd.

Goldmix niet echt mijn ding, volgende keer hou ik het bij broccoli zowat het enigste wat ik wel moeiteloos door kan slikken meerdere maaltijden.

Vanavond een avocado smoothie testen, laat het wel weten :)

Ook super handig gewoon dat de kip goldmix etc van musclemeat gewoon in de myfitnesspal app te vinden zijn! ben er pas mee begonnen ik was er sceptisch over dacht dit word een rot klus..maar zeer handige app musclemeat ook te vinden er in! Nu weet ik zeker of ik nou 3000kcal binnen krijg..Misschien kan ik nog wel naar meer toe..me stofwisseling is echt niet gezond :P

:thumbs:

Vertrouw uw Scoob: countrygrill groente is echt een aanraden voor jouw situatie :). De bbq smaak die er aan zit is echt top en geeft je eten zoveel smaak.

Ja lache, had het toevallig gezien. Een klant van ons zal dat wel hebben toegevoegd bij die app, beter :D. Tof om te lezen dat je door onze producten makkelijker/fijner aan je voedingsschema kunt houden!

Onlangs mijn eerste bestelling ontvangen, Toscaanse kip, rundertartaar, kogelbiefstuk en zalmblokjes. Stuk voor stuk toppers.

Alleen heb ik wat moeite met de zalmblokjes. Deze werden vrij hard en taai. Smaak was enorm overheersend. Iemand een goede tip om deze goed te bereiden?

Op laag vuur bereiden en regelmatig roeren, door hun geringe afmeting zijn ze snel gaar.
Het klinkt alsof je ze te lang opgewarmd hebt zodat al het vocht eruit gaat.

Hey Erik, super dat de toscaans, rundertartaar en kogelbiefstuk zo goed in de smaak valt! Mijn mening is hetzelfde als MMA freak. De zalm is misschien wel het meest zachte stuk dier dat wij verkopen, mede omdat deze zalm hoog in zijn vet zit. De blokjes zijn erg klein, oppervlakte is groot dus vrij snel klaar. Kan je het nog een keer proberen, er op letten dat je het niet droog bakt door te hoog vuur of te lange tijd in de pan en zo terug reporten naar mij?

Mond tot mond reclame, tenzij je iemand gaat zoenen

---------- Toegevoegd om 16:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:50 ----------

:p

Bedankt voor je bestelling en welkom bij Muscle Meat :D. Leuk, laat maar weten als je wilt hoe je het vond!

Thanks! Hoe is de structuur btw? Heb je echt zo een gehakt structuur net als bij de burgers van de mac/burgerking of is het anders?

Hmm lastig om ergens mee te vergelijken. Ik zou zeggen burger king inderdaad maar wel wat zachter. Het is ook maar net hoe je het bereidt.Nog geen reactie btw. Zal morgen even er achter aan bellen als er nog geen reactie is.

Update: eind van deze avond nieuw top product voor de fruit liefhebbers!

can't wait

Thanks MMA Freak for the advice! Morgen proberen de zalmblokjes op de goede manier klaar te maken.

tonijn is lekker lan

beetje ketjap manis marineren, eventjes bakken beide kanten daarna nog wat sesamolie erover met wat sesamzaadjes erbij.

Was erg goed te doen, vooral omdat die zo fukcing goedkoop is:D

Hi,

Als eerste even over de eerste bestelling. De kip en de zoete aardappelen zijn echt prima.
De brocolli vind ik niks, veels te taai wordt t dus die bestel ik niet weer, helaas.

Maar nu heb ik heel wat van die vloeibare eiwitten ingeslagen (zonet opgehaald, rond 1930 op t postkantoor), maar van de 6 waren er 2 toch helemaal ontdooit (en 2 deels).
Ik verbaas me hier beetje over want t was wel echt heel goed in gepakt.
Nou maakt eentje niet uit want die gaat toch regelrecht de koelkast in, die komt zo op.
Maar wat moet ik met die andere? Koelkast doen en zorgen dat hij volgende week dinsdag op is? Opzich is 60 eieren in 6 dagen wel een beetje te veel voor me.
Groet

Laatst bewerkt:
Hi,

Als eerste even over de eerste bestelling. De kip en de zoete aardappelen zijn echt prima.
De brocolli vind ik niks, veels te taai wordt t dus die bestel ik niet weer, helaas.

Maar nu heb ik heel wat van die vloeibare eiwitten ingeslagen (zonet opgehaald, rond 1930 op t postkantoor), maar van de 6 waren er 2 toch helemaal ontdooit (en 2 deels).
Nou maakt eentje niet uit want die gaat toch regelrecht de koelkast in, die komt zo op.
Maar wat moet ik met die andere? Hoelang zijn ze houdbaar na ontdooien?

Groet

Opdrinken of gewoon invriezen.

• #2.353

Thanks MMA Freak for the advice! Morgen proberen de zalmblokjes op de goede manier klaar te maken.

Mooi! Ben benieuwd naaar het resultaat.

tonijn is lekker lan

beetje ketjap manis marineren, eventjes bakken beide kanten daarna nog wat sesamolie erover met wat sesamzaadjes erbij.

Was erg goed te doen, vooral omdat die zo fukcing goedkoop is:D

Mooi gaultier! At your service ;).

Hi,

Maar wat moet ik met die andere? Koelkast doen en zorgen dat hij volgende week dinsdag op is? Opzich is 60 eieren in 6 dagen wel een beetje te veel voor me.
Groet

Hey absurdsmash. Fijn dat de kip bevalt! Had je gekookte of rauwe versie? Let op: de broccoli is voorgekookt, niet kant-en-klaar!! Lees het verschil hier boven: http://musclemeat.nl/index.php?route=product/category&path=78. De bedoeling is dus dat je het zelf nog naar zachter brengt indien je het te hard vindt!! Geen zorgen over de eiwit pakken. Het is de bedoeling dat je deze zelf verder invriest of meteen gebruikt :). De normale gang van zaken is dat we alle eiwit pakken bevroren opsturen. Echter, zoals je aan de datum op het pak kunt zien zijn ze ontzettend vers. Zo vers, dat wij ze niet allemaal optijd hebben kunnen invriezen. Wij hebben de afgelopen week de een deel van de pakken bewust vers (niet bevroren) opgestuurd. Bij deze pakken is het zo ingepakt dat het op koelkast temperatuur is gehouden, zodat de klant zelf kan bepalen of hij het thuis verder in gaat vriezen of de pakken in de koelkast zet voor gebruik.

Ja, vruchtvlees ;).

Laatst bewerkt:
Van de week even de 10kilo kip en de burgers bestellen :D

Hey absurdsmash. Fijn dat de kip bevalt! Had je gekookte of rauwe versie? Let op: de broccoli is voorgekookt, niet kant-en-klaar!! Lees het verschil hier boven: http://musclemeat.nl/index.php?route=product/category&path=78. De bedoeling is dus dat je het zelf nog naar zachter brengt indien je het te hard vindt!! Geen zorgen over de eiwit pakken. Het is de bedoeling dat je deze zelf verder invriest of meteen gebruikt :). De normale gang van zaken is dat we alle eiwit pakken bevroren opsturen. Echter, zoals je aan de datum op het pak kunt zien zijn ze ontzettend vers. Zo vers, dat wij ze niet allemaal optijd hebben kunnen invriezen. Wij hebben de afgelopen week de een deel van de pakken bewust vers (niet bevroren) opgestuurd. Bij deze pakken is het zo ingepakt dat het op koelkast temperatuur is gehouden, zodat de klant zelf kan bepalen of hij het thuis verder in gaat vriezen of de pakken in de koelkast zet voor gebruik.

Aight. Bedankt voor de snelle reactie.
Ik had de rauwe versie. :)

• #2.356
Van de week even de 10kilo kip en de burgers bestellen :D

Los polos = nice :cool: Vandaag 600gr in stukjes gesneden, gebakken, maaltijd van gemaakt en gegeten op de muscle meat werkvloer :eatmeat:

Aight. Bedankt voor de snelle reactie.
Ik had de rauwe versie. :)

Nieuw product: Bosvruchtenkorf (1kg)

Product link: http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&path=78&product_id=141

15ex4p.jpg

IQF Fruit
Individually quick frozen; IQF met gebruikmaking van vloeibare stikstof maakt het mogelijk om kleine voedingsproducten zoals frambozen, bessen of tropisch fruit – die normaal gesproken moeilijk goed in te vriezen zijn – afzonderlijk in te vriezen. 100% IQF producten worden door vloeibare stikstof bij een temperatuur van -196 °C onmiddellijk ingevroren. Deze technologie zorgt voor de volgende voordelen:
het fruit blijft in zijn individuele vorm en vriest niet blok

• de structuur blijft behouden
  • de geur en smaak blijft optimaal
  • de kwaliteit blijft optimaal bewaard (vitamines en mineralen)

Product informatie
Verpakt in een stevige plastic verpakking van 1kg: Rode aalbessen: ca. 25%; aardbeien: ca. 20%; braambessen: ca. 17,5%; frambozen: ca. 15%; zwarte bessen: ca. 15%; bosbessen: ca. 7,5%.

• Unieke vorm: unieke samenstelling
  • Vitamines: diepvriesfruit bevat evenveel vitamines als verse producten. Het vers geoogste fruit gaat meteen (binnen 4 uur) van het veld naar de fabriek. Daar worden ze in een recordtempo schoongemaakt, versneden en diepgevroren. Zo gaan er nauwelijks vitamines en mineralen verloren.
  • IQF ingevroren: de stukken fruit zitten niet aan elkaar vast gevroren, u kunt pakken wat u nodig heeft.
  • Voordelig: scherp geprijsd
  • Geen extra toevoegingen: schadelijke E-nummers, smaakversterkers, water etc.
  • Lekker: door IQF is de geur en smaak optimaal. Eet het direct na ontdooiing of maak er een smoothie van!
  • Hygiënisch: direct binnen 4 uur na de oogst, schoongemaakt, verpakt en ingevroren in de fabriek

Voedingswaarde
gem. per 100g:
  • Energie: 140kJ/33Kcal
  • Eiwit: 0.9g
  • Koolhydraten: 5.8g waarvan suikers: 5.8g
  • Vet: 0.1g waarvan verzadigd vet: 0.02g
  • Vezels: 2.7g
  • Sodium: 0.004g
  • Zout: 0.01g

Bereiding
Ontdooiien (koud): na ontdooiing kan de bosvruchtenkorf meteen gegeten worden of gemengd worden met de rest van een maaltijd.

Smoothie recept 1:
​Mix 150g diepgevroren bosvruchten, 1dl geconcentreerd veenbessen en appelsap en 3dl water tot een homogeen geheel. Verdeel over 2 grote of 4 kleine glazen en serveer onmiddellijk.
smoothie1.jpg

Smoothie recept 2:
Ingredienten voor 4 personen:
250g Bosvruchtenkorf
300g ongezoet druivensap
200g verse magere kwark met vanille
1 rijpe banaan, in schijfjes gesneden

Het druivensap en de kwark in een blender of maatbeker gieten; de nog diepgevroren bosvruchtenkorf en de banaan bijvoegen. Op hoge snelheid mixen tot alles fijn is.
In een coupe schenken en fris serveren.
smoothie2.jpg

Houdbaarheid
Elk product van Muscle Meat bevat een label met de exacte houdbaarheidsinformatie. Het product blijft indien ingevroren een jaar goed. Wanneer u een bevroren verpakking in de koelkast neerlegt raden wij aan het binnen twee dagen op te eten.

bosvruchtenkorf3.jpg

Laatst bewerkt:
Mooie toevoeging.

Dat bevroren fruit is ook zeer geschikt om door protein cakes/brownies/muffins heen te doen. Gebruik het heel vaak!

Of gewoon een scoop whey, oats, melk en een handje van dat fruit in de blender

Vertrouw uw Scoob: countrygrill groente is echt een aanraden voor jouw situatie :). De bbq smaak die er aan zit is echt top en geeft je eten zoveel smaak.

Ja lache, had het toevallig gezien. Een klant van ons zal dat wel hebben toegevoegd bij die app, beter :D. Tof om te lezen dat je door onze producten makkelijker/fijner aan je voedingsschema kunt houden!

Ja ik zal de countrygrill eens proberen en meenemen in me volgende bestelling :), is het misschien raar als ik vraag of je zo grilpannetje ook erbij krijg :P? Haha ik heb er geen 1 thuis zal er eentje moeten kopen dan, of is de smaak gewoon het zelfde in een normale koekenpan?

Ja zeker handig, maarja anders had ik het toegevoegd!

Eet de kip nu twee weken en ben heel tevreden.
Heel makkelijk om de kip zo uit de vriezer te halen.,
Hamburgers waren goed mals. Tweede bestelling komt eraan.

Nice, ziet er lekker uit!

Terug
Naar boven