Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die zijn erg goed! Niet overheersend.
)
Die anus burgers zien er zeer prima uit alleen wat doet die transvet daar? Is dat "natuurlijk" om het zo maar even te noemen? Ik zie mijn BBQ wel overuren draaien op die units deze zomer.
Ik zat al even te kijken maar het zou wel chill zijn als er een sample van komt oid. 3.6 kg is wel ruig als je nog niet weet hoe het smaakt.
Het droogijs zit in een verpakking van papier met luchtgaatjes dus best veilig!
Vorige zomer hebben wij daar niet extra voor gerekend en zijn dit ook niet van plan.
de hamburger vond ik tot nu toe een echte topper!De rijst is super!
Vandaag pas geprobeerd, was vergeten dat ik het had maar zoals gezegd is het erg makkelijk en lekker!
De review is gelijk gemaakt voor op de site

Review:
Bestelling mooi dinsdag ontvangen. Alles was nog goed diegevroren! Zeker een dik pluspunt aangezien ik hier over twijfelde omdat dit naar België moest komen!
Bestelling was zeer goed verpakt. Alles zat proper in de doos, lekker koel en dicht op elkaar.
Doordat alles vacuum getrokken is, pakt het ook minder plek in, in mijn diepvriezer dan oorspronkelijk verwacht. Hierdoor kan ik in de toekomst nog een pak meer bestellen in 1 keer.
Ik heb ondertussen de toscaanse kip (stevig) uitgeprobeert. Wat een goede lekkere kip was me dat!
Deze ga ik zeker nog bestellen naar de toekomst toe.
Morgen staan er de low-fat hamburgers op het menu voor de middag (voor zowel mij als mijn dochtertje van 2j. Eens zien of de kindjes het ook zo lekker vinden)
In de avond ga ik waarschijnlijk de tonijn klaarmaken met een krokant korstje van sesamzaad. Dit zal waarschijnlijk ook smullen worden!
In be begeleidende brief staan nog een paar foutjes (die ondertussen misschien verholpen zijn):
- In het stuk van kipfiletbokjes gekookt:
Zoals bij vis het mogelijk is om een graadje tegen te komen, is het bij kip ook mogelijk om een klein stukje bot tegen te komen. (Moet graatje zijn)
- In het stuk van de burger & tartaar:
Zorg dat het niet meer rauw van binnen is. (de is staat er niet in deze zin)
Verder een zeer mooie, overzichtelijke website, vlotte service en zeer goede producten.
Hier ga ik nog bestellen en heb het al aangeraden bij een aantal vrienden die binnenkort ook bestellingen gaan plaatsen.
Bedankt!! Thnx voor het doorgeven van brief foutjes. Ik ga het vanavond er uit halen wanneer ik thuis ben.Binnenkort eens mijn allereerste bestelling doen. Ben een luie donder dus voorgekoookte kipblokjes etc is wel echt een uitkomst. Alleen jammer dat jullie geen volkorenpasta hebben, waarom is dit?
Gisteren de Tonijn gegeten voor het eerst. Het was echt een succes
Deze tonijn is erg smaakvol en heeft een goede Stevige structuur. Erg groot voordeel is dat ze per stuk ingevroren zijn en ongeveer dezelfde maat en dikte hebben. Dat is erg praktisch met bereiden. De beste tonijn uit de diepvries die wij gegeten hebben! Het enige wat hier nog boven uit kan komen is verse tonijn......maar das erg duur en niet zo praktisch als deze los ingevroren stukken waar je je vriezer mee vullen. Een echte aanrader die er bij ons in blijft.
Dit is zoals we hem gisteren gegeten hebben:
* even ontdooien in koud water. Ik was wat laat.
* lichtjes gekruid met peper en zout
* 2 x 2 min aan beide zijden gebakken in wat olijfolie (totaal dus 4 min per zijde). Het waren nogal dikke stukken en zo waren ze mooi rosé.
* we hebben het gecombineerd met roergebakken rijst met groenten en kruiden erdoor.
* en een klein beetje van de mangosaus smaakte er goed bij. Al heb ik hem gewoon zo gegeten. Want deze tonijn heeft behalve at lichte kruiden eigenlijk verder niets nodig!
![]()
. Super om te lezen dat de tonijn goed in de smaak valt, vooral omdat je dit al vaak at en dus mooi kan vergelijken. Bedankt!Zojuist even een snelle maaltijd tussendoor gemaakt.
De rijst, gekookte kipblokjes, broccoli alles rechtstreeks vanuit de vriezer binnen 7 minuten klaar.
De broccoli en kipblokjes heb ik samen in een bakje in de magnetron gezet en 4 minuten op max, hierna de rijst erbij en wat stukjes tomaat en dat nog samen even 2 a 3 minuten in de magnetron.
Klein beetje curry erbij voor de smaak en klaar.
Snel maaltijden maken voor bb-ers. Ik vind dat we zo snel mogelijk met filmpjes hiervan moeten komen. Ik heb soms het idee dat mensen niet weten hoe gemakkelijk onze producten zijn!Die anus burgers zien er zeer prima uit alleen wat doet die transvet daar? Is dat "natuurlijk" om het zo maar even te noemen? Ik zie mijn BBQ wel overuren draaien op die units deze zomer.
Ik zat al even te kijken maar het zou wel chill zijn als er een sample van komt oid. 3.6 kg is wel ruig als je nog niet weet hoe het smaakt.
?
Mooi nieuws dit, Angus burgers at ik altijd toen ik nog in Amerika zat.
Bizar lekker !!
Goed idee ook trouwens, ben pas kort achter het bestaan gekomen, heel toevallig.
In Amerika hebben ze ook zo'n soort leverancier, goed om te zien dat
het nu ook in Nederland het geval is.
Zit nu meer aan de vis, koolvis, maar ga binnenkort is een kijkje nemen op de site.
Groet,
Leuk dat je ze kent! Is echt niet te vergelijken qua structuur en smaak met wat wij hier in Nederland gewend zijn, overheerlijk
. Leuk dat je gaat rondkijken. Als je vragen hebt zie ik het wel verschijnen!ben je niet bang dat je doos 'ontploft' aangezien hij redelijk luchtdicht dicht getaped is?
verder, vorige week bestelling ontvangen en lekker aan het smikkelen sindsdiende hamburger vond ik tot nu toe een echte topper!
Ik citeerWat voor stukken vlees zijn er gebruikt voor het maken van die burgers? Want 26% vet is best aan de hoge kant. Ik heb toevallig pas een voorraadje angus steakburgers gekocht en die hadden 18% vet, wat al behoorlijk wat is. Ben wel benieuwd naar deze nieuwe burgers.
. Leuk man! Fijn dat het tot nu toe goed bevalt.
De burger bruin bakken van binnen. Beschouw het als gehakt waarbij je ditt ook doet. Laag vuur, regelmatig keren.
Die smoothie is idd een goed idee. Wat ik zelf wel eens doe als wanneer ik moeilijk kan eten in een situatie is een shake mee nemen met het volgende: 1 avocado, 125gr fineoats, 75gr whey (met smaak). Blender + water --> shakebaker, klaar.

Thnx MMA freak! Hoe meer reviews hoe beter
Wauw, wat een mooie reviewBedankt!! Thnx voor het doorgeven van brief foutjes. Ik ga het vanavond er uit halen wanneer ik thuis ben.
Bedankt voor het raden. Als beginnend bedrijf kunnen we niet genoeg mond op mond reclame gebruiken!
Mond tot mond reclame, tenzij je iemand gaat zoenen.