zerotohero
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 92
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De verzendkosten snap ik wel. Maar waarom ook nog betalen voor iDeal??
Zelfde reden, de externe kosten zijn weg gehouden van de productprijs. We kunnen de verzendkosten ook 5.44 cent maken, zo kun je het zien. Ter vergelijking vraagt thuisbezorgd.nl zelfs 1euro en maken er winst op. We vragen wat het kost.
Hier staat het wat uitgebreider uitgelegd (onderaan) maar komt op hetzelfde neer: http://musclemeat.nl/index.php?route=information/information&information_id=6
Het verschil is dat andere webshops de verzendkosten op zich nemen, wij nemen de verpakkingskosten op ons (isolatie zak + droogijs) wat een hogere prijs heeft.
Misschien handig om een klikbaar vraagteken symbol erbij te plaatsen waarbij onclick een informatie dialoogje verschijnt. Anders denken mensen nog dat je iets kunt krijgen met die vriespunten oid.Nieuw: vriespunten
In wezen is er niets veranderd behalve de naam. In plaats van minimaal 4kg in het winkelmandje is het nu 4 vriespunten. We hebben gemerkt dat 4kg verwarring bracht omdat groente dat zwaarder dan 1kg is als 0.5kg meetelde.
Hoeveel vriespunten een product waard is vind je rechtsboven op de pagina van het product zelf. Ook kun je in de winkelwagen bovenaan zien op hoeveel punten u momenteel zit (eerst inloggen). In het kort komt het hier op neer:
Product Aantal vriespunten
Vlees en vis 1
Groente, fruit, koolhydraten, noten, sauzen 0.5
Keukenapparatuur 4
Je kunt dus een combinatie maken om aan deze 4 punten te voldoen, bijvoorbeeld:
1x biefstuk (1punt),
1x gekookte kipblokjes (1punt),
1x tonijnsteak (1punt),
1x zoete aardappels (0.5punt)
1x bosvuchtenmix (0.5punt)
![]()

Vriespunten zijn duidelijk![]()
zou inderdaad een kleine uitleg toevoegen i.v.m. mensen die denken dat ze punten aan het sparen zijn
Heb mijn bestelling kip ook weer geplaatsthet was tot mijn grote angst helemaal op
![]()
Misschien handig om een klikbaar vraagteken symbol erbij te plaatsen waarbij onclick een informatie dialoogje verschijnt. Anders denken mensen nog dat je iets kunt krijgen met die vriespunten oid.![]()
leuk dat jullie mee denken.voor mij ook weer 10kg kip en mixer onderweg naar belgie![]()
AwesomeWaarom niet die vriespunten alsnog laten meetellen in een spaarprogramma..? Hollanders love spaarzegels... ik denk alleen maar even mee he...
Hebben we inderdaad een keer over nagedacht en nu we dit hebben op de site is ga ik het er nog eens met de rest over hebben.
Wellicht dat je met genoeg vriespunten tot een bepaalde hoogte korting kan krijgen op de samples oid. Zo wordt de drempel om nieuwe dingen te proberen nog lager. Ik gok dat gratis samples weggeven gezien de marges niet een tof idee is.
Gerookte kip is goedgekeurd door de vriendin btw, wordt een vast onderdeel van de bestellingen. Die toscaanse kipblokjes zijn ook goed te doen. Ik ben normaal meer van de rauwe kip maar toch weer wat gekookte kip gedaan voor op mijn werk, het is toch het makkelijkste ding ooit.

Echt super tevreden over MuscleMeat !
Goede kwaliteit vlees, alleen ontdooien en nog niet eens duur ook.
Gisteren me 5de bestelling geplaatst
Lekker de kip, hamburgers, spareribs en vloeibaar ei eens proberen
Ben benieuwd hoe de low fat burgers zullen smaken.
Top service ook bij Musclemeat![]()
Ik raad het iedereen aan om hier voortaan hun kip te kopen
---------- Toegevoegd om 18:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:57 ----------
Aanrader voor iedereen
musclemeat kip en dan lekker kcal-vrij BBQ sausje van Walden er over
.Toch gegaan voor een (vries)puntensysteem zie ik! stukken beter ja.
Hmm dat eiwit is ook wel interessant weer.
Even een sullige vraag, het eiwit erin is bevroren en kan niet geschonken worden waarna je het weer in de vriezer legt lijkt me?
Daar kom ik weer met mijn diervriendelijk gerichte vraag. Komt het ei uit de vloeibare ei eiwit van scharrelkippen? Kan me voorstellen dat bepaalde mensen hier toch kritisch naar kijken.
Gemaakt van scharreleieren inderdaad. Zie productinformatie: http://musclemeat.nl/vloeibaar-ei-eiwit