MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

De verzendkosten snap ik wel. Maar waarom ook nog betalen voor iDeal??

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.342
De verzendkosten snap ik wel. Maar waarom ook nog betalen voor iDeal??

Zelfde reden, de externe kosten zijn weg gehouden van de productprijs. We kunnen de verzendkosten ook 5.44 cent maken (of de producten 10cent duurder), zo kun je het zien. Ter vergelijking vraagt thuisbezorgd.nl zelfs 1euro en maken er winst op. We vragen wat het kost.

Hier staat het wat uitgebreider uitgelegd (onderaan) maar komt op hetzelfde neer: http://musclemeat.nl/index.php?route=information/information&information_id=6

Het verschil is dat andere webshops de verzendkosten op zich nemen, wij nemen de verpakkingskosten op ons (isolatie zak + droogijs) wat een hogere prijs heeft.

Laatst bewerkt:
Zelfde reden, de externe kosten zijn weg gehouden van de productprijs. We kunnen de verzendkosten ook 5.44 cent maken, zo kun je het zien. Ter vergelijking vraagt thuisbezorgd.nl zelfs 1euro en maken er winst op. We vragen wat het kost.

Hier staat het wat uitgebreider uitgelegd (onderaan) maar komt op hetzelfde neer: http://musclemeat.nl/index.php?route=information/information&information_id=6

Het verschil is dat andere webshops de verzendkosten op zich nemen, wij nemen de verpakkingskosten op ons (isolatie zak + droogijs) wat een hogere prijs heeft.

Hmm, zo had ik het nog niet bekeken. Daar zit wat in.
Maarja ik vraag mij af of de gemiddelde consument daar een boodschap aan heeft. Overigens is het belachelijk dat thuisbezorgd een euro vraagt voor iDeal!

• #3.344
Nieuw: vriespunten

In wezen is er niets veranderd behalve de naam. In plaats van minimaal 4kg in het winkelmandje is het nu 4 vriespunten. We hebben gemerkt dat 4kg verwarring bracht omdat groente dat zwaarder dan 1kg is als 0.5kg meetelde.

Hoeveel vriespunten een product waard is vind je rechtsboven op de pagina van het product zelf. Ook kun je in de winkelwagen bovenaan zien op hoeveel punten u momenteel zit (eerst inloggen). In het kort komt het hier op neer:

Product Aantal vriespunten
Vlees en vis 1
Groente, fruit, koolhydraten, noten, sauzen 0.5
Keukenapparatuur 4

Je kunt dus een combinatie maken om aan deze 4 punten te voldoen, bijvoorbeeld:
1x biefstuk (1punt),
1x gekookte kipblokjes (1punt),
1x tonijnsteak (1punt),
1x zoete aardappels (0.5punt)
1x bosvuchtenmix (0.5punt)

34eure9.png

Goed idee die vriespunten!

Zo weer een decente hoeveel vlees in huis. Komt die bigass vriezer van 5 lades nog terug in jullie assortiment btw?

Nieuw: vriespunten

In wezen is er niets veranderd behalve de naam. In plaats van minimaal 4kg in het winkelmandje is het nu 4 vriespunten. We hebben gemerkt dat 4kg verwarring bracht omdat groente dat zwaarder dan 1kg is als 0.5kg meetelde.

Hoeveel vriespunten een product waard is vind je rechtsboven op de pagina van het product zelf. Ook kun je in de winkelwagen bovenaan zien op hoeveel punten u momenteel zit (eerst inloggen). In het kort komt het hier op neer:

Product Aantal vriespunten
Vlees en vis 1
Groente, fruit, koolhydraten, noten, sauzen 0.5
Keukenapparatuur 4

Je kunt dus een combinatie maken om aan deze 4 punten te voldoen, bijvoorbeeld:
1x biefstuk (1punt),
1x gekookte kipblokjes (1punt),
1x tonijnsteak (1punt),
1x zoete aardappels (0.5punt)
1x bosvuchtenmix (0.5punt)

34eure9.png
Misschien handig om een klikbaar vraagteken symbol erbij te plaatsen waarbij onclick een informatie dialoogje verschijnt. Anders denken mensen nog dat je iets kunt krijgen met die vriespunten oid. :o

Vriespunten zijn duidelijk :)
zou inderdaad een kleine uitleg toevoegen i.v.m. mensen die denken dat ze punten aan het sparen zijn :D

Heb mijn bestelling kip ook weer geplaatst :) het was tot mijn grote angst helemaal op :(

voor mij ook weer 10kg kip en mixer onderweg naar belgie :D

Waarom niet die vriespunten alsnog laten meetellen in een spaarprogramma..? Hollanders love spaarzegels... ik denk alleen maar even mee he...

Acties kosten geld, waardoor producten duurder worden ;)

• #3.352

:thumbs:

Vriespunten zijn duidelijk :)
zou inderdaad een kleine uitleg toevoegen i.v.m. mensen die denken dat ze punten aan het sparen zijn :D

Heb mijn bestelling kip ook weer geplaatst :) het was tot mijn grote angst helemaal op :(

Misschien handig om een klikbaar vraagteken symbol erbij te plaatsen waarbij onclick een informatie dialoogje verschijnt. Anders denken mensen nog dat je iets kunt krijgen met die vriespunten oid. :o

Momenteel staat de uitleg bij ''Over het bestelproces'' http://musclemeat.nl/index.php?route=information/information&information_id=6 . Vraagteken bolletje zou geen gek idee zijn, thnx voor de tip :) leuk dat jullie mee denken.

Thnx voor de order Skip!

voor mij ook weer 10kg kip en mixer onderweg naar belgie :D

:cool: Awesome

Waarom niet die vriespunten alsnog laten meetellen in een spaarprogramma..? Hollanders love spaarzegels... ik denk alleen maar even mee he...

Hebben we inderdaad een keer over nagedacht en nu we dit hebben op de site ga ik het er nog eens met de rest over hebben.

Laatst bewerkt:
Hebben we inderdaad een keer over nagedacht en nu we dit hebben op de site is ga ik het er nog eens met de rest over hebben.

Wellicht dat je met genoeg vriespunten tot een bepaalde hoogte korting kan krijgen op de samples oid. Zo wordt de drempel om nieuwe dingen te proberen nog lager. Ik gok dat gratis samples weggeven gezien de marges niet een tof idee is.

Gerookte kip is goedgekeurd door de vriendin btw, wordt een vast onderdeel van de bestellingen. Die toscaanse kipblokjes zijn ook goed te doen. Ik ben normaal meer van de rauwe kip maar toch weer wat gekookte kip gedaan voor op mijn werk, het is toch het makkelijkste ding ooit.

• #3.354
Wellicht dat je met genoeg vriespunten tot een bepaalde hoogte korting kan krijgen op de samples oid. Zo wordt de drempel om nieuwe dingen te proberen nog lager. Ik gok dat gratis samples weggeven gezien de marges niet een tof idee is.

Gerookte kip is goedgekeurd door de vriendin btw, wordt een vast onderdeel van de bestellingen. Die toscaanse kipblokjes zijn ook goed te doen. Ik ben normaal meer van de rauwe kip maar toch weer wat gekookte kip gedaan voor op mijn werk, het is toch het makkelijkste ding ooit.

Gratis samples weggeven is bij vlees idd wat anders dan bv een keiwit sample zakje van 30gr. Je idee is wel leuk, ik neem het mee!

2x een mooi kip compliment, eentje over gerookt en eentje over gekookt :thumbs: super!

Nieuw product: Vloeibaar ei eiwit DIEPVRIES!

2s1q9o5.jpg

LINK: http://musclemeat.nl/ei/vloeibaar-ei-eiwit

Dit is een nieuwe versie van vloeibaar ei eiwit, speciaal ontwikkeld voor de diepvries! De structuur is enorm verbeterd t.o.v. de versie die wij eerst hadden. Door de verbetering is het vrijwel niet te onderscheiden met wanneer zelf een ei zou scheiden en bakken. Smaakt 100% zoals een ei hoort te zijn. Daarnaast is dit het enige vloeibaar ei eiwit pak op de markt zonder E202(conserveermiddel) en E300-331(voedingszuur), omdat het niet 30 dagen in de schappen hoeft te liggen, maar voor de diepvries is.

Wie wil er nog vieze handen en handmatig de dooier scheiden van het eiwit?! Vloeibaar ei eiwit gemaakt van scharreleieren, gepasteuriseerd en met lange houdbaarheid. De pakken zijn los al te bestellen vanaf 4 stuks! Of voeg er 1 of meer toe aan uw vlees bestelling.

Product Informatie

• Voordelig: Er zitten 30 medium eieren in 1L, wat de prijs 13cent per ei maakt
  • Snel: Kant-en-klaar voor gebruik
  • Makkelijk: Lang houdbaar, geen schillen en geen vieze handen meer en aan de zijkant van het pak is te zien hoeveel eieren je aan het schenken bent.
  • Gepasteuriseerd: salmonella-vrij
  • Lekker: smaakt zoals ei hoort te zijn
Voedingswaarden

100 ml vloeibaar ei eiwit bevat:

Energie: 50,0 kcal
Koolh: 1,03 gram
Eiwit: 10,52 gram
Vet: 0,00 gram
Verdikkingsmiddel

Echt super tevreden over MuscleMeat !
Goede kwaliteit vlees, alleen ontdooien en nog niet eens duur ook.

Gisteren me 5de bestelling geplaatst
Lekker de kip, hamburgers, spareribs en vloeibaar ei eens proberen :D

Ben benieuwd hoe de low fat burgers zullen smaken.

Top service ook bij Musclemeat :)
Ik raad het iedereen aan om hier voortaan hun kip te kopen :)

---------- Toegevoegd om 18:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:57 ----------

Aanrader voor iedereen
musclemeat kip en dan lekker kcal-vrij BBQ sausje van Walden er over

29kte6t.jpg

Toch gegaan voor een (vries)puntensysteem zie ik! stukken beter ja.

Hmm dat eiwit is ook wel interessant weer.
Even een sullige vraag, het eiwit erin is bevroren en kan niet geschonken worden waarna je het weer in de vriezer legt lijkt me?

• #3.357
Echt super tevreden over MuscleMeat !
Goede kwaliteit vlees, alleen ontdooien en nog niet eens duur ook.

Gisteren me 5de bestelling geplaatst
Lekker de kip, hamburgers, spareribs en vloeibaar ei eens proberen :D

Ben benieuwd hoe de low fat burgers zullen smaken.

Top service ook bij Musclemeat :)
Ik raad het iedereen aan om hier voortaan hun kip te kopen :)

---------- Toegevoegd om 18:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:57 ----------

Aanrader voor iedereen
musclemeat kip en dan lekker kcal-vrij BBQ sausje van Walden er over

Mooie review chrisje123, bedankt! Super dat je al 5x besteld hebt :).

Toch gegaan voor een (vries)puntensysteem zie ik! stukken beter ja.

Hmm dat eiwit is ook wel interessant weer.
Even een sullige vraag, het eiwit erin is bevroren en kan niet geschonken worden waarna je het weer in de vriezer legt lijkt me?

De bedoeling is dat je het eiwit pak uit de vriezer haalt en een dag van te voren in de koelkast legt om het de volgende dag te gebruiken. Zelf leg ik het pak in koud water. Het pak is dan na een uur volledig ontdooit en klaar voor gebruik. Vanaf het moment dat het volledig ontdooit is, is het de bedoeling dat je het pak binnen 4 dagen op maakt (mits in de koelkast bewaard). Onze ervaring is dat dit erg safe genomen is en best 2 dagen mag afwijken, maar dat is op eigen risico. Steeds opnieuw invriezen na 1x gebruiken is niet bevordelijk voor de kwaliteit. Ik weet niet wat voor invloed heeft op bijvoorbeeld de structuur. Binnen 4 dagen een pak opmaken zou geen probleem moeten zijn. Dat is 25gram eiwit per dag uit het ei wit.

Daar kom ik weer met mijn diervriendelijk gerichte vraag. Komt het ei uit de vloeibare ei eiwit van scharrelkippen? Kan me voorstellen dat bepaalde mensen hier toch kritisch naar kijken.

• #3.359
Terug
Naar boven