AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

In alle eerlijkheid had ik zelf nog niet van turkey bacon gehoord. Mijn collega's wel. Ben er samen met hun naar aan het kijken of het wat voor Muscle Meat is. Waarom eten jullie het (macro's?, lekker?,prijs?) en waar halen jullie het nu van

Ben er eerlijk gezegd alleen op gekomen door sites zoals bodybuilding.com en muscleandfitness. Zo ver ik weet nergens verkrijgbaar in NL (vandaar dat ik dacht misschien is het een gat in de markt). Verschil is zo ver ik weet alleen de smaak en de helft in vet ten opzichte van gewone bacon.
Maar daardoor worden zover ik kan vinden ook weer andere stoffen toegevoegd zoals hoge waardes sodium..
Dus ik weet het nou ook niet meer ???:rolleyes:

Heb ook maar eens een probeer bestellinkje gedaan :) Ben benieuwd!

Heeft iemand al die cow en chicken burgers gegeten? zo ja hoe zijn die qua structuur en smaak?

Ben benieuwd :)

Verder is de insalata risoni echt top! lekker fris met dat fruit :) binnenkort maar een paar zakken extra bestellen, die 2,5 kilo was er binnen 3 dagen doorheen.

Heeft iemand al die cow en chicken burgers gegeten? zo ja hoe zijn die qua structuur en smaak?

Gister voor het eerst gehad samen met de angus burgers. Beide erg lekker op een andere manier. De cow en chicken burgers smaakte echt als "hamburgers" met alle specerijen etc erbij met een redelijk stevige structuur.

De angus burgers waren zeer mals (minder stevig) en proefde echt als vlees zeg maar (:o). Nu ben ik op zich niet gek van de waarden van beide burgers maar de angus burgers gaan standaard worden als ik de BBQ aangooi. Voor elke dag pak ik liever een kogelbiefstuk/tartaar/kip. Maar beide burgers een aanrader als je zoiets elke dag eet of als je de Appie burgers zat bent.

Laatst bewerkt:
OK, ik ben om :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.307
Ik moet ook zeggen dat ik die turkey bacon zag in een video van Buff Dudes, dat zou vrij epic spul zijn als het lekker smaakt. Ekte bacon gebruik ik heel soms maar het is vaak verdomd vet. Turkey bacon zou ik crispy bakken en kan je naast je eieren, in je pannenkoeken of in een salade verwerken als dat je ding is.

Lijkt me gruwelijk als je de smaak en textuur van echte bacon krijgt met die shit en de waardes ook nog semi-acceptabel zijn.

Ben er eerlijk gezegd alleen op gekomen door sites zoals bodybuilding.com en muscleandfitness. Zo ver ik weet nergens verkrijgbaar in NL (vandaar dat ik dacht misschien is het een gat in de markt). Verschil is zo ver ik weet alleen de smaak en de helft in vet ten opzichte van gewone bacon.
Maar daardoor worden zover ik kan vinden ook weer andere stoffen toegevoegd zoals hoge waardes sodium..

Thnx voor de info. Ik zie inderdaad dat het een echt Amerikaans product is en kan niet 1 2 3 zo snel een leverancier vinden in Nederland of iets daar buiten. Het punt bij een product als deze is dat je het dan zelf zou kunnen laten ontwikkelen. Daar zit het nadeel aan dat de afname enorm is terwijl je niet weer hoe goed dit product zal lopen.

en binenn alles nog diep en diep bevroeren! super

laat binennkort weten wat ik van de nieuwe producten vond :)

:thumbs: mooi!

Stom dat ik er naast gekeken heb dat er nog andere waren... Verkeerd gezocht ofzo.

Maar volgens de website hebben jullie wel nog 190-210g kipfilets in pakken van 5kg zie ik. Mss die maar eens eerst bestellen, dan ben ik ook zeker dat het in de diepvries past.

Geen probleem, we hebben ook aardig wat producten nu terwijl we met 3 begonnen :D. We hadden nog een 5 tal zakken liggen gister van 190-210gr, die zijn nu op. De andere kalibratie zijn vol op voorraad, gezien deze net zijn binnengekomen.

Al progressie met de beef jerkey?

Lastig verhaal. De versie die wij als test introduceerde op dbb kunnen wij al uitbrengen, maar we willen alleen nog de verandering in de vorm/structuur. De beefjerkys die in de winkel liggen hebben een postzegel vorm en dat eet fijner weg. Die van ons waren meer stukken waarvan je het met de hand van af scheurde of met de mond. Het uitbrengen in een andere vorm is niet makkelijk voor onze fabriek en daar wordt nu aan gewerkt. Hopelijk gaat dit goed lukken en brengen we het snel uit.

Yes! :D

Heb de hot spareribs ook mee besteld, ontzettend benieuwd naar maar ik ben bang dat die niet lang in de vriezer zullen blijven liggen ;)

Mooi :D! Graag feedback over de spareribs! Aardig wat verkocht, maar 1 reactie op dbb tot nu toe die positief was over de smaak sweet/naturel.

Heb ook maar eens een probeer bestellinkje gedaan :) Ben benieuwd!

Ben benieuwd :)

Verder is de insalata risoni echt top! lekker fris met dat fruit :) binnenkort maar een paar zakken extra bestellen, die 2,5 kilo was er binnen 3 dagen doorheen.

Gister voor het eerst gehad samen met de angus burgers. Beide erg lekker op een andere manier. De cow en chicken burgers smaakte echt als "hamburgers" met alle specerijen etc erbij met een redelijk stevige structuur.

De angus burgers waren zeer mals (minder stevig) en proefde echt als vlees zeg maar (:o). Nu ben ik op zich niet gek van de waarden van beide burgers maar de angus burgers gaan standaard worden als ik de BBQ aangooi. Voor elke dag pak ik liever een kogelbiefstuk/tartaar/kip. Maar beide burgers een aanrader als je zoiets elke dag eet of als je de Appie burgers zat bent.

:D mooi, bedankt voor de review Johan22 (ook welkom op onze site bij het product zelf :o)! Denk niet dat een andere burger hier in NL gauw zal tippen aan de Cow & Chicken en dat meen ik echt. Gaat je niet teleur stellen Mathijsimo!

@ Mathijsimo, insalata risoni is inderdaad erg lekker. Doe je er nog vlees door heen? Welke? Ik zelf de gekookte kipblokjes.

Laatst bewerkt:
ok, de volgende bestelling zal ik de cow & chicken (doet me denken aan een tekenfilm..) burgers bestellen. De risoni doe ik inderdaad met kip. eigenlijk doe ik alles met jullie kip ;) wel de stevige kipblokjes.

Van het weekend proberen met shoarma kruiden en even kort in de wok shoarmakipblokjes te maken voor in mijn pitabroodjes :) nu al zin in.

---------- Toegevoegd om 12:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:24 ----------

ok, de volgende bestelling zal ik de cow & chicken (doet me denken aan een tekenfilm..) burgers bestellen. De risoni doe ik inderdaad met kip. eigenlijk doe ik alles met jullie kip ;) wel de stevige kipblokjes.

Van het weekend proberen met shoarma kruiden en even kort in de wok shoarmakipblokjes te maken voor in mijn pitabroodjes :) nu al zin in.

bestelling binnen, bedankt!

Vanmiddag 2 pakketten van 16,3 KG binnen gekregen. Arme postbode :o
Paste echt maar net in mijn vriezer.

Ik snap hem volkomen! Super dat jullie er gelijk naar hebben gekeken en geïnformeerd! Klasse

Ben benieuwd of je het optijd leest maar ik ga vanavond de spareribs eten. Zal ik de magnetron of de oven gebruiken? Wat heeft het lekkerste resultaat of maakt het niet uit? En in het geval van de oven, hoeveel graden?

• #3.314
Ben benieuwd of je het optijd leest maar ik ga vanavond de spareribs eten. Zal ik de magnetron of de oven gebruiken? Wat heeft het lekkerste resultaat of maakt het niet uit? En in het geval van de oven, hoeveel graden?

Zelf hebben wij alleen nog ervaring met het opwarmen in de magnetron wat top smaakte, het vlees bleef heerlijk mals. Dan is het al warm na enkele minuten. Voor de oven wordt in het algemeen het volgende geadviseerd: heteluchtoven 160 graden voor ongeveer 10 tot 12 minuten.

Jammer dat de ribs varken zijn :P

Dit weekend maar eens de grootst mogelijke bestelling die in mijn vriezer past bestellen :)

Voor het eerst de tartaartjes op (red pepper), erg goed! Structuur is ook prima, lekker stevig zo van de gril. Beetje ketchup erbij en klaar, past prima in mijn cut. Mijn vrouw mekkert normaal snel over de geur als ik sta te bakken, maar ook dat viel haar erg mee. :D

Tonijnsteak is echt een aanrader!

Vanmiddag gebakken:
10de2q0.jpg

• #3.319

Was ook het eerste waar wij aan dachten @ tekenfilm. Klink goed :D

:thumbs: jij ook bedankt!

Vanmiddag 2 pakketten van 16,3 KG binnen gekregen. Arme postbode :o
Paste echt maar net in mijn vriezer.

Hehe. 1 doos mag max van PostNL 30kg bij ons wegen. Die gaan wel eens bij ons de deur uit en dan denken wij ook altijd arme postbode! Vooral als het een flat is zonder lift.

Ik snap hem volkomen! Super dat jullie er gelijk naar hebben gekeken en geïnformeerd! Klasse

:thumbs:

Jammer dat de ribs varken zijn :P

Zoals ik begrijp staan ribs van runderen bekent om wat minder mals te zijn en lastiger om goed te bereiden, vandaar deze als eerste keus! Wie weet voor de toekomst een idee.

Dit weekend maar eens de grootst mogelijke bestelling die in mijn vriezer past bestellen :)

Klinkt goed, shopping time :cool: !

Voor het eerst de tartaartjes op (red pepper), erg goed! Structuur is ook prima, lekker stevig zo van de gril. Beetje ketchup erbij en klaar, past prima in mijn cut. Mijn vrouw mekkert normaal snel over de geur als ik sta te bakken, maar ook dat viel haar erg mee. :D

Ze mekkerde gelukkig niet dat je paard eet? Dat horen wij ook nog wel is van mannen over de vrouwelijke kant :D

Tonijnsteak is echt een aanrader!

Vanmiddag gebakken:
10de2q0.jpg

Awesome :cool:, mooie pic, bedankt!! De tonijnsteaks zijn inderdaad echt een topper.

Nog nooit gehoord van turkisch bacon, wat is dat/zijn de voordelen ervan?

Terug
Naar boven