Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Komen er ook proefzakjes/samples van de noten?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.382
Is er al bekend hoe veel de cashewnoten per KG gaan kosten?

Proberen natuurlijk de scherpe muscle meat prijzen aan te houden voor dit product. Kan mij hier nog niet over uitweiden.

Komen er ook proefzakjes/samples van de noten?

Nee. Als je de noot lust of in je dieet zit hoef je geen zorgen te maken dat je niet goed zit bij ons. De noten zijn van goede kwaliteit. Het blijft een half jaar goed, dus op komt het wel ;).

Scoob, kan je checken of die walnoten en amandelen vrij zijn pinda's of in contact zijn gekomen met pinda's of gemaakt zijn in een fabriek waar ook pinda's verwerkt worden? Gaat om een dodelijke allergie.

• #3.384
Scoob, kan je checken of die walnoten en amandelen vrij zijn pinda's of in contact zijn gekomen met pinda's of gemaakt zijn in een fabriek waar ook pinda's verwerkt worden? Gaat om een dodelijke allergie.

Op de verpakking van de walnoten en amandelen staat van niet. Bij de muesli staat dit wel. Ik ga het voor de zekerheid morgen even navragen.

Laatst bewerkt:
Nice dat jullie nu ook noten hebben! Voortaan maar wat walnoten bestellen bij de kip en groenten! Assortiment is in een korte tijd flink uitgebreid.

Gaat hard hier. Maar weer eens een bestelling met verschillende producten plaatsen. Op naar de 100kg :')

wat moet ik me voorstellen bij walnoten chili?

komen deze uit chili of is de smaak extra pittig?
zo ja hoe is de smaak vergeleken met normale walnoten?

en over hoelang mogen we beefjerky verwachten?

wie had nou die spareribs al geprobeerd

• #3.389
Nice dat jullie nu ook noten hebben! Voortaan maar wat walnoten bestellen bij de kip en groenten! Assortiment is in een korte tijd flink uitgebreid.

:thumbs: mooi! Assortiment gaat hard inderdaad. Hopen een complete online supermarkt voor sporters te worden :).

Gaat hard hier. Maar weer eens een bestelling met verschillende producten plaatsen. Op naar de 100kg :')

:D moreeee protein!

wat moet ik me voorstellen bij walnoten chili?

komen deze uit chili of is de smaak extra pittig?
zo ja hoe is de smaak vergeleken met normale walnoten?

en over hoelang mogen we beefjerky verwachten?

Uit chili idd, net als Walnoten USA. Misschien wat onduidelijk. Zal morgen even overleggen of we het uit de titel halen. Voor de rest gewoon walnoten zoals je ze kent ;). Beefj. laat nog op zich wachten ;(.

wie had nou die spareribs al geprobeerd

Aardig wat verzonden, wie weet meldt hier iemand zich!

Laatst bewerkt:
Noten is een hele goede toevoeging. Hoe denken jullie over een naturel noten mix?
(met niet te veel paranoten lol)
En een zaden mix? Je kan het natuurlijk los kopen maar het is makkelijk gewoon een lepel noten en een lepel zaden aan de yoghurt met bosvruchten mix te kunnen toevoegen. En bestel het liever bij jullie dan een andere zaak.

• #3.391

Voordat een product als amandelen en walnoten ingepakt wordt is het verplicht de gehele ruimte schoon te maken. Dit is een ruimte waar ook pinda's verpakt worden. Ondanks het schoonmaken kan het daardoor sporen bevatten van pinda's. De kans is zeer klein dat een spoor te vinden is, maar neem die kans dus niet. Ik ben momenteel bezig met de allergenen informatie compleet te maken op de site. Ik denk dat het voor alle noten en superfoods over een uur er op staat.

Noten is een hele goede toevoeging. Hoe denken jullie over een naturel noten mix?
(met niet te veel paranoten lol)
En een zaden mix? Je kan het natuurlijk los kopen maar het is makkelijk gewoon een lepel noten en een lepel zaden aan de yoghurt met bosvruchten mix te kunnen toevoegen. En bestel het liever bij jullie dan een andere zaak.

Bedankt voor de tip! Naturel noten mix moet nog even op gewacht worden. Eerst komen de cashewnoten en pinda's. Wellicht dat een noten mix een volgende stap zou kunnen zijn, maar dit is nog niet ter bespreking bij ons gekomen.

Laatst bewerkt:
Wow gaaf concept! Ik ga zeker wat bestellen!

• #3.393
Naturel noten mix moet nog even op gewacht worden. Eerst komen de cashewnoten en pinda's. Wellicht dat een noten mix een volgende stap zou kunnen zijn, maar dit is nog niet ter bespreking bij ons gekomen.

:lick:
Jullie muesli mix is ook een goed alternatief voor door de yoghurt. Eventueel met nog wat extra walnootjes erdoor. Zaden zijn ook supergezond, hoop dat ik het in de toekomst in jullie winkel aantref.
Maar als het niet realistisch, winstgevend of haalbaar of wat dan ook voor jullie is begrijp ik dat.

Zo weer een decente hoeveel vlees in huis. Komt die bigass vriezer van 5 lades nog terug in jullie assortiment btw?

Even deze quoten ;)
Door jullie groei in assortiment begin ik vaak ruimtegebrek te krijgen als ik voor een langere tijd een gevarieerd assortiment wil bestellen.. First world problems

Hehe super! Was dit nou je eerste bestelling? Leuk dat je voor veel verschillende producten bent gegaan. Je zult versteld staan van het gemak dat de producten bieden :).

jup, wou wachten tot ik in verlof was om te bestellen want wil effectief wel thuis zijn bij de levering :)
heb daar normaal geen probleem mee, maar wil het risico niet lopen dat diepgevroren voeding zo enkele dagen heen en weer pendelt met de pakjesdienst :D

heb geprobeerd om zoveel mogelijk basisproducten uit jullie gamma te nemen zodat ik alles eens kan proberen en evalueren ;)
indien het mij goed bevalt, volgt er zeker nog meer :cool:

ziet er heel interessant uit, ik ga zeker 1 van deze dagen eens bestellen.

Wel jammer dat jullie geen zilvervliesrijst hebben

• #3.399
:lick:
Jullie muesli mix is ook een goed alternatief voor door de yoghurt. Eventueel met nog wat extra walnootjes erdoor. Zaden zijn ook supergezond, hoop dat ik het in de toekomst in jullie winkel aantref.
Maar als het niet realistisch, winstgevend of haalbaar of wat dan ook voor jullie is begrijp ik dat.

Daar heb je helemaal gelijk in! De mueslimix is erg rijk aan soorten. Thnx voor de tip!

Even deze quoten ;)
Door jullie groei in assortiment begin ik vaak ruimtegebrek te krijgen als ik voor een langere tijd een gevarieerd assortiment wil bestellen.. First world problems

:D haha. Heb ook wel eens klanten gesproken die op marktplaats 2de hands grotere vriezer kopen voor echt goede prijzen (voor de grote die je krijgt) tussen 50-80euro. Slaan vervolgens heel veel kg via ons in en zien we voorlopig niet meer terug (6-7weken) omdat ze wel even vooruit kunnen.

jup, wou wachten tot ik in verlof was om te bestellen want wil effectief wel thuis zijn bij de levering :)
heb daar normaal geen probleem mee, maar wil het risico niet lopen dat diepgevroren voeding zo enkele dagen heen en weer pendelt met de pakjesdienst :D

heb geprobeerd om zoveel mogelijk basisproducten uit jullie gamma te nemen zodat ik alles eens kan proberen en evalueren ;)
indien het mij goed bevalt, volgt er zeker nog meer :cool:

Als je in Nederland woont is daar een oplossing voor: je kan het ook bij de AH, Primera, Gamma etc laten afleveren (pakje gemak, kom je tegen tijdens het betaalproces), dan hoef je niet thuis te zijn en kan je het tot 21:00 's avonds vaak ophalen.

Bedankt voor je order! Ben benieuwd naar je reviews. Als je deze ook op de site zou willen zetten bij de producten zelf zou dat ons goed helpen :).

Ik heb ze liggen, zal ze binnenkort eens proberen en dan laat ik het wel weten :)

:thumbs:

ziet er heel interessant uit, ik ga zeker 1 van deze dagen eens bestellen.

Wel jammer dat jullie geen zilvervliesrijst hebben

Klopt, vinden wij ook. Helaas levert onze leverancier deze niet in kant-en-klare versie, omdat het niet liep, maar toen hadden ze dbb nog niet als klant natuurlijk ;). Basmati die wij wel hebben is dan een beetje een tussenvorm.

Terug
Naar boven